Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 21. mai 2008 #26 Skrevet 21. mai 2008 blir helt sjokkert her! og dere er liksom mødre??! fy flate...
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #27 Skrevet 21. mai 2008 oooooh... dårlige mødre fordi man ikke synes ungen er fin med det samme? Åh ja... alle er vi så vakre. Tabu å si annet.
Mammasin Skrevet 21. mai 2008 #29 Skrevet 21. mai 2008 Haha.. For en reaksjon:-) jeg mener da alldeles ikke at barn er stygt, men det er ofte et ord man bruker om nyfødte barn i mangel på noe annet, men det er jo ikke sagt med vemmelse..det er jo sagt med humor, fordi de er jo de nydeligste skapninger, men akkurat i begynnelsen så ser de ganske "ikke-så-pene-i forstanden billed-vakre", men de e jo verdens søteste allikevel. Mannen min syntes barnet vårt var det peneste barnet som noen gang var født, han sa det hele tiden, og jeg sa det kan vel egentlig diskuteres..altså sånn helt objektivt..hun lignet Finken:-) Nå ett år senere ser vi på bilder og video og ler, for sånn helt objektivt så ser hun jo skikkelig gammel og skrukkete ut de første timene:-) Blir jo helt innsiktsløst å si at vi er dårlige foreldre..eller jeg da siden mannen min jo alltid har ment hun er det vakreste på jord.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #30 Skrevet 21. mai 2008 Okeeeeeey..... http://www.ninjadude.com/images/wigger-kids.jpg
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #32 Skrevet 21. mai 2008 OMG liksom. Sorry assa.. tuller ikke næææææi. LMFAO
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #34 Skrevet 21. mai 2008 hmmm. Tror det skal stå for enten: Laughing my fat ass off eller Laughing my fucking ass off Noe med latter og rompe i allefall
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #35 Skrevet 21. mai 2008 Mitt barn var vakkert fra første sekund, og jeg synes kjempesynd på alle de andre mødrene som hadde fått så stygge babyer. Etter en stund skjønte jeg at slik føler de fleste det :-D
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #36 Skrevet 21. mai 2008 Svært få nyfødte er pene da! De har jo liggi i vann i 9 mnd,og det bærer jo kroppen dems preg av! Øynene er hovne og de er litt skrukkete og rare.. Noen barn har dette fettlaget,kuppelhode osv osv.. Det kan dere ikke mene er så veldig pent? Min kom med ks så h*n var perfekt,bortsett fra litt hovne øyne. Vi fikk høre av flere pleiere at h*n var så pen osv. De kom faktisk inn bare for å se på vårt barn.. Så det var jo koselig. Men jeg kan også se at h*n har en viss asymetri osv,men det er bare sjarmerende. Nå synes jeg generelt at jentebabyer er penere enn guttebabyer..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #37 Skrevet 21. mai 2008 Da var jeg en av de creepy ungene. Synd jeg ikke bodde i ditt nabolag så skulle jeg skremt deg skikkelig!!!!
Mamsen86 Skrevet 21. mai 2008 #38 Skrevet 21. mai 2008 Hehe, sier meg enig i en del svar her ; Heeelt nyfødte babyer ser litt merkelige ut ;P Min var 4,1 når hun ble født - med andre ord ganske stor. Nesa var klemt litt oppover, huden var rynkete, kroppen var slimete, hadde ikke akkurat no' farge, øynene var hovne, hodet var litt avlangt, litt hår på skuldrene.. Tenkte ikke "jøss, for et vakkert syn" akkurat ;P Men etter en vask ogsånn så ble hun, for meg, det vakreste på jorda Babyer er jo søte, men ikke sånn helt med en gang. Men de er så små og uskyldige, og de lager så mange søte små lyder og gjør så mye rart at man kan ikke annet enn å falle pladask for dem! Babyen til en venninne av meg så kjempe rar ut med en gang, hehe, men Gud så nydelig likevel!! Syntes det er helt feil å si at noen babyer STYGGE. De er da ikke stygge! De kan se litt rare ut med en gang, hehe, det skal jeg ikke si noe på!! Men stygge?! Nei, det syntes jeg ikke!
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #39 Skrevet 21. mai 2008 min er i allefall verdens nydligste;) å tror at de fleste oppegående foreldre syns at deres baby er verdens nydligste!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå