Gå til innhold

Stygge babyer!


Anbefalte innlegg

Skrevet

blir helt sjokkert her! og dere er liksom mødre??! fy flate...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oooooh... dårlige mødre fordi man ikke synes ungen er fin med det samme? Åh ja... alle er vi så vakre. Tabu å si annet.

Skrevet

OMG ingen barn er STYGGE

Skrevet

Haha..

For en reaksjon:-)

jeg mener da alldeles ikke at barn er stygt, men det er ofte et ord man bruker om nyfødte barn i mangel på noe annet, men det er jo ikke sagt med vemmelse..det er jo sagt med humor, fordi de er jo de nydeligste skapninger, men akkurat i begynnelsen så ser de ganske "ikke-så-pene-i forstanden billed-vakre", men de e jo verdens søteste allikevel.

Mannen min syntes barnet vårt var det peneste barnet som noen gang var født, han sa det hele tiden, og jeg sa det kan vel egentlig diskuteres..altså sånn helt objektivt..hun lignet Finken:-)

 

Nå ett år senere ser vi på bilder og video og ler, for sånn helt objektivt så ser hun jo skikkelig gammel og skrukkete ut de første timene:-) Blir jo helt innsiktsløst å si at vi er dårlige foreldre..eller jeg da siden mannen min jo alltid har ment hun er det vakreste på jord.

 

 

Skrevet
:) Nettopp! Reflektert svar.
Skrevet

OMG liksom. Sorry assa.. tuller ikke næææææi.

 

LMFAO

Skrevet

Hva betyr LMFAO?

 

Hilsen G.Amla

Skrevet

hmmm. Tror det skal stå for enten:

 

Laughing my fat ass off

 

eller

 

Laughing my fucking ass off

 

Noe med latter og rompe i allefall ;)

Skrevet

Mitt barn var vakkert fra første sekund, og jeg synes kjempesynd på alle de andre mødrene som hadde fått så stygge babyer.

 

Etter en stund skjønte jeg at slik føler de fleste det :-D

Skrevet

Svært få nyfødte er pene da! De har jo liggi i vann i 9 mnd,og det bærer jo kroppen dems preg av! Øynene er hovne og de er litt skrukkete og rare.. Noen barn har dette fettlaget,kuppelhode osv osv.. Det kan dere ikke mene er så veldig pent? Min kom med ks så h*n var perfekt,bortsett fra litt hovne øyne. Vi fikk høre av flere pleiere at h*n var så pen osv. De kom faktisk inn bare for å se på vårt barn.. Så det var jo koselig. Men jeg kan også se at h*n har en viss asymetri osv,men det er bare sjarmerende.

Nå synes jeg generelt at jentebabyer er penere enn guttebabyer..

Skrevet

Da var jeg en av de creepy ungene. Synd jeg ikke bodde i ditt nabolag så skulle jeg skremt deg skikkelig!!!!

 

Skrevet

Hehe, sier meg enig i en del svar her ; Heeelt nyfødte babyer ser litt merkelige ut ;P Min var 4,1 når hun ble født - med andre ord ganske stor. Nesa var klemt litt oppover, huden var rynkete, kroppen var slimete, hadde ikke akkurat no' farge, øynene var hovne, hodet var litt avlangt, litt hår på skuldrene.. Tenkte ikke "jøss, for et vakkert syn" akkurat ;P Men etter en vask ogsånn så ble hun, for meg, det vakreste på jorda :)

 

Babyer er jo søte, men ikke sånn helt med en gang. Men de er så små og uskyldige, og de lager så mange søte små lyder og gjør så mye rart at man kan ikke annet enn å falle pladask for dem!

 

Babyen til en venninne av meg så kjempe rar ut med en gang, hehe, men Gud så nydelig likevel!!

 

Syntes det er helt feil å si at noen babyer STYGGE. De er da ikke stygge! De kan se litt rare ut med en gang, hehe, det skal jeg ikke si noe på!! Men stygge?! Nei, det syntes jeg ikke!

Skrevet

min er i allefall verdens nydligste;) å tror at de fleste oppegående foreldre syns at deres baby er verdens nydligste!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...