Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Må nesten innrømme at med en gang eg fekk sjå ungane mine etter dei kom ut synst eg ikkje dei va så fine.. Men no er dei NYDLIGE.. Tenk at eg har fått til noke sånt;) Hehe
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Jeg syntes babyen min kunne være riktig så søt... Innser i ettertid at det nok ikke var tilfelle. Hun har heldigvis vokst det av seg.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 mi var ikke så fine den første timen. men kansje det var mer at eg hadde ligget der i 46 timer, og var kjempe sliten! og hun var full av fett og talg.. og nesa var helt skeiv.. men nå er hun verdens nydligste unge! men sånn generelt sett har eg ikke sett en stygg unge nei..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 babyen vår var bare aldeles nydelig fra første sekund han kan uansett ikke fatte at noen syntes barna sine er mindre pene,eller rettogslett stygge som dere kaller det.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 Jeg ser mange unger som er utrolig støgge... blinde av morskjærlighet... men smaken er vel forskjellig
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 di aller fleste nyfødte er jo rimeli stygge da.. Folk som kommer på besøk på føden og lirer av seg "nææ såååå søøøøt" er vel ikke akkurat helt ærlige.. men heldigvis vokser de d av seg og blir skikkeli søte etter noen dager/uker..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #12 Skrevet 20. mai 2008 Tja, mange babyer er jo faktisk stygge! Ser ikke noe galt i at noen foretrekker å være ærlige. De fleste gjør det med litt humor, og er kanskje overrasket over at nurket ikke er så søt og pen som man trodde det skulle være..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #13 Skrevet 20. mai 2008 De som synes at sin egen eller andres babyer er stygge burde ikke fått barn. Det må mangle noe helt essentielt i topplokket deres. En ekte mamma hadde ikke tenkt tanken engang. Babyer er forsvarsløse nydelige skapninger uansett.
leonoras mamma Skrevet 20. mai 2008 #15 Skrevet 20. mai 2008 Jeg syntes at snuppa er nyyyydelig.Hun var helt perfekt fra hun kom ut.Helt ren og fin. Ta en titt og si om ikke dere er enige. Kan ikke skjønne at noen kan syntes at deres egen unge er stygg,men det ermin mening:) Søte og uskyldige er de nå i allefall.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #16 Skrevet 20. mai 2008 bare jeg som synes nyfødte babyer er nusselige? Aldri sett på de som stygge.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #17 Skrevet 20. mai 2008 babyer er verdens vakreste skapninger, de er så rene, så uskyldige og så fantastiske
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #18 Skrevet 20. mai 2008 Min var søt fra første stund! En av fordelene av å gå lenge over termin - de ser ikke lenger nyfødte ut!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #19 Skrevet 20. mai 2008 Gutten min var verdens fineste når han kom ut i mamma og pappas øyne! Tross hoven nese etter fødselen og fettlag osv.. Skjønner faktisk ikke dem som kan si at barna deres er mindre fine. Har et søskenbarn som sa at hennes 2 ungen var stygge de første par åra, men nå har de "begynt å komme seg" som hun så fint sa det.. Da ble jeg faktisk skikkelig irritert!! Syns faktisk dere må være veldig dårlige foreldre som syns deres egne unger er stygge!! Fy fader altså, stakars barn som skal vokse opp med slikt.. Vi er utrolig heldige, alle snur seg etter gutten vår, og sier han er den mest sjarmerende og søteste gutten de har sett..! Stoore nøttebrune øyne, og min lille skatt!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #20 Skrevet 20. mai 2008 Ikke min egen baby nei!!!!!! Men gud bedre å mye stygge unger det er!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #21 Skrevet 21. mai 2008 Jeg får helt vondt inni meg, jeg.. Det er små barn dere snakker om her! Jeg ser liksom på min egen datter, og det skjærer i hjertet å tenke på at det faktisk kan finnes voksne mennesker som sitter å sier at hun er STYGG! Alle barn har sin sjarm! Min er forresten vanvittig nydelig ;P Så uroer meg ikke over at folk kan si slikt.. Men det er skremmende å tenke på. Det er faktisk små, uskydlige barn det er snakk om. Babyer!! Shame on you!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #22 Skrevet 21. mai 2008 De med rødt hår og fregner er ikke helt min greie.. De unga syntes jeg er skikkelig creepy! No offense, sikkert mange som syntes at en jente med guttefrisyre (håret vokser ikke så kjapt, hehe) ser helt på trynet ut. Men I dont care, i mine øyne er mine verdens vakreste Og det er vel de rødhåra for morra si også...............
ScaryMama Skrevet 21. mai 2008 #23 Skrevet 21. mai 2008 Babyer er de søteste, mest fantastiske vesener som finnes! Jeg skulle ønske at alle babyer i hele verden ble omtalt som bare positivt. Tenk, de er jo så snille og gode, og tenker ikke stygt om oss voksne! Blir litt lei meg når jeg hører at et uskyldig og godtroende barn blir baktalt på den måten.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #24 Skrevet 21. mai 2008 Godt at alle i verden ikke er som deg..... Ser at du skriver no offense, men det virker liksom ikke....
Mammasin Skrevet 21. mai 2008 #25 Skrevet 21. mai 2008 Nyfødte ser jo ofte ut som gamle mennesker..stygt? Hmm..kanskje feil betegnelse. De er ofte innklemte, rynkete, blåe. røde har kuppelformet hode el andre snåle hodeformer. Stygt og stygt..det er vakkert:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå