Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #26 Skrevet 20. mai 2008 Dette her blir jo en vond sirkel da.. Hvis du har stygg hud til vanlig blir den ABSOLUTT IKKE bedre av å aldri få puste! Spør i en hudsalong etter noen produkter som kan hjelpe deg å få opp ph-verdien i huden din, og som kan "reparere" huden, sov helt uten sminke i 14 dager med kun disse produktene i fjeset, og jeg lover deg du kommer til å føle deg bedre, huden kommer til å få en ny glans og du vil føle deg freshere enn noen gang!
Laybik Skrevet 20. mai 2008 #27 Skrevet 20. mai 2008 Joda, han ser meg uten sminke om kvelden og på dagen før jeg har sminket meg, men jeg skjønner hva du mener HI, jeg liker best når jeg har sminke på, føler meg mye freshere da!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #28 Skrevet 20. mai 2008 ja klart det. kan gå hvor som helst uten sminke. nå som jeg er hjemme og sykmldt bruker jeg nesten aldri sminke. vært å besøkt de på jobben uten sminke og i joggedressen. kunne ikke brydd meg mindre om folk ser meg uten,men klart jeg føler meg mere vel med det. men jeg gidder ikke sminke meg for å gå i butikken å kjøpe melk heller og det var det jeg skulle utenfor døra den dagen. nei æsj.. kjedelig.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. mai 2008 #29 Skrevet 20. mai 2008 Jeg går uten sminke blant folk også jeg. Selv i høytider kan det hende jeg driter i sminken.
camilla^ Skrevet 20. mai 2008 #30 Skrevet 20. mai 2008 Går så og si aldri med sminke, min mann syns det er rart å se meg med sminke. Han liker meg mye bedre uten, uansett hvor lite eller mye sminke jeg har på meg.
babygullz <3 vilde Skrevet 20. mai 2008 #31 Skrevet 20. mai 2008 Går uten øyenbryn også.... ser litt sånn "pasient" ut..men d får bare være;)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #32 Skrevet 20. mai 2008 så mange negative fjols det var her da.... jeg bruker sminke svært litte pga av ungen nå, men ellerts før i tiden så brukte jeg sminke hver eneste dag... Jeg har alltid fått hørt av andre at jeg er veldig vakker bådde med og uten sminke, jeg føler det ikke sånn da.. jeg ser heller på meg selv som en snill og omsorgsfull person som alltid tenker på andre.. og jeg fatter ikke hvorfor andre kan mene at jeg er vakker... det har noe med alt jeg har opplevd gjennom livet mitt.. så la HI være den hun er... hun spurte om vi gikk uten sminke foran kjæreste/sambo ikke om hva vi synes om at hun gjør det! hva er problemmet deres egentlig? skjeønner ikke poeget med svaret deres på en så umoden måte, dere høres yngre ut enn HI... lagt merke at mange har spurt om hvor gammel hun var .. he he he må bare le ass... at dere kan ha så litte å gjøre må jo være ganske kjedelig...! Og hva gjør dere da ?? Sitter på ræva og venter på at noen skal si/mene/spørre noe som høres dumt ut for dere da frøknene Perfekt (NOT) som dere kan rakke ned på.... Et godt råd lev deres eget liv og pass på deres egne saker! Kan dere ikke svare ordentlig.. Så la vær Til HI .... Klem til deg og ikke bry deg om hva gud og hverman mener og sier her.. Vær den du er med eller uten sminke
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #33 Skrevet 20. mai 2008 Bruker du å ta av øyenbryna for kvelden du da eller?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #36 Skrevet 20. mai 2008 Tenker på alt det ekkle som legger seg under øyelokka når du ikke fjerner mascaraen jeg.. ÆSJ!!!!! en venninne tok ikke av seg sminken når hun la seg, og hun måtte til legen for å skrape under øyelokka...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #37 Skrevet 20. mai 2008 noen barberer jo bort øyebryna og tegner - da må de jo gå uten øyebryn når sminka er av! huff, d styggeste som fins er SKIKKELIG tegna øyebryn som ser unaturlig ut!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #38 Skrevet 21. mai 2008 En natt uten fjerning av sminke gjør at huden din blir 8 timer eldre enn hva den vill blitt om du tok av deg sminken før du la deg... (eldes raskere rett og slett) på et år kan man jo gange med 365 også videre så ser man fort at årene går MYYYYE raskere for huden enn hva den gjør for deg.... Fjerner sminke før jeg legger meg, og ofte etter jeg kommer hjem fra jobb. For å være ute med barna og få litt sol i ansiktet:o) Fjerner make-up for å kunne smøre ansiktet med egen solkrem beregnet for min type ansiktshus. Satser på at jeg om 15 år vil se ut som en 28 åring, fortsatt )
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #39 Skrevet 21. mai 2008 Dette er faktisk et reelt problem for en del kvinner i hele verden - at de ikke klarer å la partneren se dem uten sminke. Jeg synes det er trist at det er sånn, men det blir ikke bedre for disse personene om de blir rakket ned på slik som i noen svarinnlegg her..! Selv bruker jeg sjelden/aldri sminke. Og om jeg bruker sminke til hverdags nå, tar jeg bare på litt solpudder og mascara. Jeg har heldigvis en samboer som er glad for at jeg ikke sminker meg. Da blir det litt ekstra stas når jeg først sminker meg, sier han. Men det er ikke dette som er poenget her. Det er faktisk et problem for en del at de ikke kan klare å la partneren se dem uten sminke. Er de kvinner som får store psykiske problemer pga dette. Fakta om hva ufjernet sminke gjør med huden i løpet av natten, er like effektivt som en kampanje mot alkohol for en alkoholikker. Sminke er avhengighetsdannende, på lik linje som mye annet. Jeg kjenner mange som ikke kunne tenke seg å gå ut av huset uten å ha sminke på seg. Jeg synes det virker for dumt for så vidt, men jeg fordømmer ikke disse personene av den grunn. Vi har alle våre laster..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå