Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Øøøøh....ja...hva er problemet? Hvor gammel er du da?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 herregud så latterlig.. så han innbiller seg at du er ei barbie dokke han da eller?? og du vet vel at hvis du ikke vasker sminken skikkelig vekk til kvelds så kan vippene dine falle av.. tipper han syns du er mer lekker uten sminke av og til en uten vipper... hehe
siw*ern Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 selvfølgelig jør jebg det.... skal jeg pynte meg til fødselen også kanskje??? jeg bruker som regel sminke, men er ikke sånn at jeg ikke klarer og vise meg uten foran han liøksom!!! skjerpings..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Herregud, så uttrygg du må være og ikke minst slitsomt, hvis du ikke engang kan sove uten. Jeg går uten foran alle jeg. Har aldri brukt sminke og kommer aldri til å gjøre det, og nå har jeg levd omtrent halvparten av livet, forutsatt at jeg blir 80. :-)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 ja det gjør eg.. så din samboer vet ikke hvordan du egentlig ser ut?!?! er ikke det litt unormalt?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 ja jeg har jo vært uten sminke foran min samboer, men jeg føler meg ikke vel da. Ser jo helt forferdelig trøtt ut tuten sminke. Men er ikke så flink å vaske av meg sminken jeg heller om kvelden..er i 30 åra og fremdeles vipper hehe..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 HAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!! Rett og slett!!! Av alle idiotiske.... Hahahhaha!! =) Jaja, du redda dagen min HI med det flotte spørsmålet! Heheh!! Hva skjer hvis han plutselig dukker opp etter du har dusja og han ser deg uten?? Kanskje han skriker opp og løper hylende ut fra badet og forlater deg straks!! HAhahahahahaha!!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 Jupp forann mannen min , forann venner , søsken og foreldrene mine. Og hans familie. Ja bruker det fakisk ikke til vanlig i hele tatt.
Mojo med trollungen Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 Hahaha ja masken taes av om kvelden Med andre ord er du falsk foran din samboer du da HI? Tenk den dagen han ser deg uten sminke, da løper han vel Nei da men hvordan kan du leve med et menneske over lang tid, og så tør du ikke vise deg uten sminke? eh.. du kan ikke være gamle jenta..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #12 Skrevet 20. mai 2008 før sov jeg med sminke på (ikke pga forfengelighet, men latskap), men det sluttet jeg med den dagen jeg våknet og gned meg i øynene og øyevipper falt av. det var fælt det!! jeg anbefaler ikke å sove med sminke på. huden får ikke puste og du kommer til å få kviser og stygg hud etterhvert. samboer har vel sett meg like mange dager med sminke som uten. i hverdagen er jeg som jeg er men når vi skal noe eller jeg vil pynte meg for han, da tar jeg på meg sminke.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #13 Skrevet 20. mai 2008 he he he..selvfølgeli går jeg uten sminke foran han!er jo så utroolig kjedli å putte alt griserie i trynet:p klarer du ikke å gå uten sminke forran samboern har du et stort problem, kansje han får sjokk den dagen han endelig får se deg naturlig*he he* nei ære være det naturlige!!..la huden få puste, ikke sunt å kline huden full av alt mulig rart hele tiden!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #14 Skrevet 20. mai 2008 Haha! Ja, hver dag=) Jeg går til og med på jobb uten sminke, Wææææh!
Delirium Skrevet 20. mai 2008 #15 Skrevet 20. mai 2008 Ja, såklart kan jeg være uten. Heldigvis, siden jeg tok lett til tårene like før og like etter fødsel...tror det var mer flatterende uten mascara i hele trynet oppå det hele. Jeg bruker heller ikke sminke daglig, skal jeg noen plass har jeg på litt og så sminker jeg meg skikkelig til fest/spesielle anledninger.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #16 Skrevet 20. mai 2008 Jeg skjønner deg utrolig godt jeg HI. Min eks som jeg var sammen med i 12 år har jeg ingen problemer med dette. men mitt nye forhold som er rimelig ferskt liker jeg aldeles ikke å vise meg uten sminke. har alltid fått høre jeg er så pen osv osv. men uten sminke føler jeg meg som et totalt takras. beveger meg ikke utenfor huset uten sminke. er jeg hjemme alene og d pluttselig kommer noen på besøk blir jeg helt stresset om jeg ikke har sminke på. skylder på hodepine og you name it!!
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #17 Skrevet 20. mai 2008 hehehe ja, det gjør jeg. sjelden han ser meg uten da, bruker sminke hver dag, men føler meg fin uten også han ser meg jo uten på kvelden/morran, sover ikke med sminke på.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #18 Skrevet 20. mai 2008 Hehehe, ja selvfølgelig! Og foran venner, familie osvosv. Til og med gått på jobb uten. Men prøver å være flinkere til å bruke det når jeg skal ut, putter litt pudder i ansiktet, rouge, maskara og litt øyenskygge. Fjonger meg litt mer når jeg skal ut på byen etc.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #19 Skrevet 20. mai 2008 jeg liker å sminke meg når jeg skal i selskap og fester ogsånn... er veeedlig gøy å sminke emg bare avogtil.. for dalegg alle merke til forskjellen! om jeg skulle hatt sminke på hele tiden, kunne jeg liksågodt tatt på meg bunaden i samme slengen
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #20 Skrevet 20. mai 2008 Bare meg og HI som er særinger her tror jeg ;P Vasker dog bestandig av sminken før jeg legger meg. Sambo ser meg morgen og kveld før jeg kaster på ny maling ;P Føler meg overhode ikke ok uten sminke nei. Går ikke til postkassa uten heller jeg, hehe ;P
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #21 Skrevet 20. mai 2008 Herregud, hvor gammel er du egentlig?????????????? Jeg gikk sjelden ut av huset uten sminke da jeg var 15-16år.. Ser du så stygg ut at du må ha sminke på døgnet rundt? Stakkars deg, kanskje du burde oppsøke en psykolog? Du må jo ha elendig selvtillitt! Er du klar over at huden din ikke får puste om du sover med sminke? Kan banne på at du kommer til å forbanne forfengeligheten din når du blir 35 og ser 50 år ut! Huden din blir rynkete og dehydrert, og bør smøres med en god krem på natta.. Det er greit å sminke seg litt til daglig, men det blir ikke normalt om man aldri kan vise seg uten. Pappa sa alltid at jenter ikke skulle se ut som maleskrin, og dette har jeg tatt til meg. Jeg har tatt sminkekurs og kler meg helt vanlig, kjøper klær på vero moda og h&m, og er str s/m.. Samboern min syns jeg ser flott ut til daglig, med eller uten sminke, og vi har et helt avslappet forhold til kropp og utseende.. Tviler på at mennene våre ønsker seg ei barbiedokke! De vil vi skal se anstendige ut (ikke slaskete osv) men om du bruker (ett tonn av) sminke eller ikke, gir de vel blanke f**n i.. Det burde de ihvertfall, ellers er de ikke verd min tid!! Fint med et velstelt ytre, men det er faktisk ikke det viktigste med en person!
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #22 Skrevet 20. mai 2008 hehe...han ser meg oftere uten enn med sminke ;-) Til høsten så regner jeg med at morgen stellet på meg selv blir å løpe igjennom dusjen i full fart..børste håret og kansje ha på litt maskara og lipglos før jeg går utav bilen ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #23 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har veldig stygg hud, faktisk etter mange år med sminke (brunkrem osv) så jeg er NØDT til å ha litt pudder i trynet døgnet rundt, føler meg vanvittig stygg uten. Arr og slike ting etter kviser.. Prøver å ta sol og slikt, men det er en ond sirkel - klarer meg ikke uten pudderet, ikke å gå til solariumet uten det klint i trynet. Så whats the point....... Jeg sliter no' innmarri pga. det. Lav selvtillit, føler at alle tenker "pudderludder" med engang de ser meg. Skulle ønske jeg var naturlig..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #24 Skrevet 20. mai 2008 kødder du? jeg ble like satt ut da noen av mine tidligere venninner spurte om dette.. om han hadde sett meg uten sminke da vi hadde vært sammen 3 mnd.. Hvor overfladisk går det ann å være da.. han så meg nedsnødd og uten sminke første natta vi sov sammen, og jeg tar alltid av meg sminken hver natt! for ikke å snakke om i syden osv.. nå bruker jeg bare mascara daglig, av og til foundation og rouge, men kjære vene.. han ser meg mer uten enn med!!!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #25 Skrevet 20. mai 2008 dette er det teiteste jeg har lest noen gang. Dere må ha tragiske liv siden denne debatten er verdt så mye energi. sminke, ikke sminke, who cares at dere i det hele tatt gidder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå