M by M Skrevet 22. mai 2008 #26 Skrevet 22. mai 2008 Jeg tror jeg faktisk vil kjøpe en ring til han. Helt enkel i sølv med navnet på babyen gravert inni. Den kan han gå med hele tiden og er et tidløst minne for resten av livet :-) Også er jo babyen en gave i seg selv så klart ;-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 22. mai 2008 #27 Skrevet 22. mai 2008 Jeg skal kjøpe stativ til videokamera.Vet han kommer til å ta maaaaange timer film av frøkna,så det blir han nok glad for. Og så utrolig latterli å si at far ikke trenger noe gave.Sett "trenger" han ikke det,men synes det er en fin måte å vise at jeg elsker han over alt på. Skulle gitt han gaver hver dag jeg hvis jeg hadde hatt råd...hehe. Hadde kanskje ikke blitt så spesielt da..men. Er jo ikke akkurat det t han forventer noe heller.
mamman til juliprinsesse Skrevet 22. mai 2008 #28 Skrevet 22. mai 2008 Pappaene forventer sikkert ikke noe, men det er jo noe med å glede/overraske en man er glad i da. syns det er kjempe koselig jeg. og vi skal jo nå få vårt første barn sammen og i den anledning syns jeg det er koselig å kunne gi han noe :-) Får sjekke litt rundt dette med fotoramme og se om jeg ender opp med det eller om det blir et smykke med gravering. det jeg ikke kjøper kan jo være tips til julegave eller noe også. Har så vanskelig for å bestemme meg jeg. hehe
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #29 Skrevet 22. mai 2008 var lurt med ring, men mannen min har allerede giftering og "skolering", så en til er vell litt mye...hm.. smykke bruker han ikke,,hvis jeg ikke finner et tøfft et da..kom med tips!!!
*lillebolla* Skrevet 22. mai 2008 #30 Skrevet 22. mai 2008 Hmm.. har tenkt litt mer på dette med smykker... Mannen min bruker ikke smykker, bortsett fra gifteringen og mansjettknapper. Har hørt om en som fikk mansjettknapper, hvor ultralydbildene av babyen var satt inn! Man kunne visst bytte bilder etterhvert også - høres ut som en kuult ting syns jeg! Men litt usikker på hvor man kan få tak i noe sånt? Ellers så lager Kaja Gjedebo utrolig kuule mansjettknapper (lurer på om det er hun som har laget sånn man kan ha bilder i, men er litt usikker). Har tenkt litt på dette, men var i en butikk og sjekket, og de hadde så lite utvalg fordi hun visstnok har fødselspermisjon (!)... tror jeg skal gå innom noen andre butikker som selger hennes mansjettknapper... (hjemmesiden hennes er kgd.no)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå