Junigull 08 + julispire Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 noen av dere som tenker å gi far en gave etter fødselen? Vi blir foreldre for første gang og jeg ønsker derfor å gi sambo en ting som symboliserer oss tre som en ny, liten familie. Har ingen anelse om hva jeg skal finne på. Noen tips?
holmilla Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 hvorfor ska pappa¨'en få gave, det e nu vi som har pressa ut en unge, syns damene ska få gave. blir ingen gave på mann her i huset:)
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 min skal få gode sko, for han ser sånn fram til å gå på tur:-)
♥Mammatil3små♥ Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Her får bare storebror en "storebror-gave"...Men jeg syns d er fint om pappaen får en gave:) Hadde tenkt d jeg også, men vet ikke hva jeg skal kjøpe...hehe:)
Makko med to små gutter Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Jeg vil også gi sambo gave, men er tom for ideer... -Ja det er jeg som har går igjennom svangerskap, med alle plagene, og det er jeg som føder. MEN han har ikke akuratt hatt normal tid han heller. Han steller for meg, lager mat til meg hver dag, gjør mye av husarbeidet nå mot slutten, lufter hunden min når jeg er dårlig, trøster når jeg har vondt eller er lei meg etc etc. uten den fantastiske mannen min hadde denne tiden vært MYE vanskeligere!
Litho79 Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Hei. Var å kjøpte i dag, faktisk:O) Syns han fortjener det han også, han har vært helt fantastisk mot meg hele svangerskapet. Ble ikke akkurat noe symbolsk, men jeg har skrevet han et kort i tillegg. Leste noen tips her inne for noen uker siden, og der var det ei som skulle kjøpe en god Wiskey.... så jeg gjorde rett og slett det jeg også) Sikkert noen som synes det er en rar gave rett etter fødsel, men jeg jeg tror han vil sett pris på det. Ellers finnes det jo bøker som er rettet mot far, og noen nettbutikker som selger pappa gaver... sorry, men har ikke så mange tips å komme med. Lykke til- syns det er en fin tanke, de er jo også med på hele prosessen, selv om det er vi som bærer barnet frem:O)
Lille trille satt på hylle Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Jeg skal kjøpe gave til ham, for det har han så absolutt fortjent. Jeg har vært sykemeldt lenge på grunn av bekkenløsning, og alt av husarbeid og tunge ting har falt på ham. I tillegg til at han går på jobb hver dag. I den siste har vi vært inn og ut av sykehuset på grunn av blodtrykk og diverse, og han har vært med hver gang. Hvorfor er det bare damene som fortjener gaver? Mannfolka har sikkert gått gjennom en del de også.
playground princess Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Jeg var hos fotografen og tok magebilder i går. Sambo vet ingenting. Tenkte det skulle være fødselsgaven til han, så håper jeg får bildene før jenta kommer! =)
Mamman t Ronja og Maria Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 OI! det var jo kjempelurt!! hvor mye kosta det da ca?
LASARUS-på vei til føden nå! Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har kjøpt to bodyer (ikke til mannen min da vel å merke...hihi...) men til den lille jenta vi venter. På bodyene har jeg brodert tekstene: "Pappas fulltreffer" og "Pappas hjerteknuser" Jeg tror ikke han forventer noe som helst men jeg ønsker å overaske han fordi han er bare helt fanastisk og jeg vet han kommer til å bli en fantastisk far for vår datter!
A og G Skrevet 21. mai 2008 #12 Skrevet 21. mai 2008 Her skal han få en tur-kniv han har ønsket seg lenge. Og jeg synes virkelig han fortjener en gave selv om det er jeg som er gravid. Han har måtte stå skikkelig på her hjemme pga at jeg har bekkenløsning.
jurgita&runa&trym Skrevet 21. mai 2008 #13 Skrevet 21. mai 2008 jeg synes absolutt at far fortjener en liten gave ) det får i allefall min...han driver med skytting og derfor tenkte jeg å kjøpe en body til prinsessa vår med tekst :"min pappa er bedre skytter enn din pappa ;)" det er nemlig flere skyttere i laget som har fått unga allerede,så tror det blir artig at datter vår skal ha sånn body!
Hipp*hipp*hurra<3 Skrevet 21. mai 2008 #14 Skrevet 21. mai 2008 Hva med en bæresele? Det handler jo om at det er et barn som kommer til verden og da er dette en nyttig og fin ting som kan knytte far/mor og barn sammen. Ville gått for en Ergo bæresele, den virker enkel og grei i bruk, passer bra for fedrene i design og har hørt så mye bra om den. Kanskje litt dyr, men verdt pengene syns jeg ift. til gleden og tryggheten den gir. Og så kan den brukes av begge foreldrene. Var ikke det et bra forslag??
*lillebolla* Skrevet 21. mai 2008 #15 Skrevet 21. mai 2008 Bra forslag med bæresele! Jeg har kjøpt boken som heter "Pappa kan alt" (eller noe lignende...). Den er vel beregnet på litt eldre barn, men syns det var en utrolig kuul bok! Med aktiviteter som pappaen kan gjøre med barnet, og svar på alle mulige rare spørsmål babyen kommer til å stille! Lurer på om jeg skal finne en eller annen gave til også... Så en litt "fremtidsrettet" bok. Et annet bra forslag jeg har sett, er digital fotoramme - så kan man få babybildene i ramme nesten med en gang! Mannen min fikk det i bursdagen som var nettopp av meg - nettopp med tanke på babybilder. Så kan han ha den på kontoret med bilder av sin lille familie når han er tilbake på jobb! :-) Jeg syns absolutt mannen også fortjener en gave - min gjør i alle fall det! Pluss at jeg syns det er hyggelig å gi bort gaver uansett, og syns ikke jeg skal være sær på at "det er jo jeg som har gått gravid" og sånn... Alltid koslig med en positiv overraskelse for pappaen også! :-)
ble mamma 1.juli 08 Skrevet 21. mai 2008 #16 Skrevet 21. mai 2008 noen som vet hva den boka heter som han klaus i "kos og kaos" har skrevet?
playground princess Skrevet 21. mai 2008 #17 Skrevet 21. mai 2008 Tror det kom på rett over 1000 kr for ti bilder. Fantastisk flink fotograf! (Gjett om jeg gruet meg... Liker ikke å bli tatt bilde av. Rett før jeg avbestilte timen...)
lykketreff:-) Skrevet 21. mai 2008 #18 Skrevet 21. mai 2008 Jeg skal gi han en kortholder med noe koselig inngravert - noe som for alltid vil minne han på den tiden da han ble far for første gang :-)
Mamma og LilleBolla:) Skrevet 21. mai 2008 #19 Skrevet 21. mai 2008 Hei.. jeg ska få satt batteri i ei klokke har vært "ute av drift" ei god stund.. så skal jeg få gravert navnet å fødselsdatoen til jenta vår på baksiden..
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #20 Skrevet 21. mai 2008 jeg skal kjøpe en flaske Otard å sette den i barskapet. pynte den med en sløyfe og et kort som står noe så enkelt som " gratulerer, pappa" , eller gratulerer med fullført prosjekt..hehe;) skal sette den der på forhånd, å opplyse han om den etter fødsel.
Junigull 08 + julispire Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #22 Skrevet 21. mai 2008 mange gode idéer her! jeg synes så absolutt far fortjener en gave! utallige netter har sambo stått opp for å tøye ut krampene i bena, han har hjulpet til mye hjemme (vi har pusset opp en god del, og det var mye jeg ikke kunne bidra med). Han har kost meg og magen, lagd mat, stelt med oss. Virkelig vært en stor kilde til at svangerskapet har gått så greit som det har!! vært med på alt av kontroller. Bare det å leve meg lille-til-tider-veldig-hormonelle meg kan ikke ha vært enkelt. Elsker kjæresten min høyere og høyere som tiden går, og jeg opplever stadigere hvor fantastisk han er. Vurderer anheng til kjedet hans, bilde av oss etter at jenta vår er kommet til verden, eller noe lignende.. er vanskelig. Skal ut og lete litt så fort permisjonen setter i gang.
mamman til juliprinsesse Skrevet 22. mai 2008 #23 Skrevet 22. mai 2008 Det er klart at pappan fortjener en liten oppmerksomhet!! Han skal jo tross alt bli pappa!! Jeg vurdere et armbånd som jeg tenker å gravere inn navnet hennes på, men nå ble jeg litt usikker da jeg så noen som tipset om digital fotoramme!! ikke lett å finne på noe altså. kan jeg spørre hva du ga og hvor du kjøpte ramma?
*lillebolla* Skrevet 22. mai 2008 #24 Skrevet 22. mai 2008 Jeg kjøpte rammen på Spaceworld, mest fordi at dersom han ikke ville ha den, så kunne han bytte inn i noe playstation-spill eller noen andre dubbeditter... Kjøper man det i en fotobutikk er man jo litt stuck... Sjekket endel tester etc før jeg kjøpte, og kjøpte en som fikk "best-i-test" flere steder. Tror jeg betalte rundt 1700 kr for den, men det er mange forskjellige typer i forskjellige prisklasser.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #25 Skrevet 22. mai 2008 kan jo kjøpe den på elkjøp eller leftdal. da har man jo maaange muligheter hvis det ikke er den rette tingen. Men digitalt ramme er jo super gave!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå