Gå til innhold

noen fra Tromsø med desember gull i magen?


Lille lykke:)

Anbefalte innlegg

wow- to på 3 og 1 år!!Dæven- det må jeg si er imponerende!! mi jente er snart 11 mnd og jeg synes det er tøft nok....

 

Planla dere alle sammen og jobbet for det, eller kom de bare som perler påei snor?

 

Hvor bor du?

 

Månestråle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God kveld Lilletrollet

 

Det er jo flott at dette bli oppdaget så tidlig slik at du får muligheten til å gjøre det beste ut av det! Veldig mye kan ordnes med kost og trening :)

 

Hva er PCOS egentlig?

 

Så deilig å ikke gått opp noe ennå! Jeg håper virkelig det stagnerer for min del!Hvis ikke ser det mørkt ut....

 

Enig i at det er herlig at puppa blir skikkelig bra igjen under graviditet- thiji :) Etter endt amming så var det noe slunkent....I alle fall noe bra, som du sier. Neida- ikke meningen å klage- jeg er veldig takknemlig for at ejg får oppleve det en gang til!

 

i kveld skal jeg legge meg tidlig- veldig tidlig- snart! bare snuppis sovner ordentelig så legger jeg meg og leser litt bok. Rekker sikkert 3 sider før jeg sovner- hi hi hi

 

Kan anbefale laptop! Jeg sitter i stua og ser på tv samtidig som jeg surfer- og evt prater med gubben. men han holder som regel på med et eller annet- ikke akkurat sofasliter :)

 

God kveld og natt!

 

Klem månestråle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Dette var ikke planlagt nei...vi var ferdige og fornøyde med de to vi har.Men når "uhellet" var der så måtte vi beholde.

 

Har foreløpig termin 23 desember men skal på ultralyd nå i slutten av juni så får kanskje ny termin da.

 

Ja det er litt henge fingrene i, men blir nok litt letter når de begge skal i barnehage 50 % fra høsten.Da får jeg i allefall slappet litt av på dagen.Nå er jeg i en konstant svime føler jeg.Er sykemeldt fra jobb pga kvalme og ekstremt sliten.

 

Jeg er fra Kvaløya men bor på øya enn dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Kvaløya. Jeg har også foreløpig termin 23.desember. Skal på ordinær UL 28.juli så da får vi se hva som skjer.

 

Jeg er over den verste kvalmen, i hvertfall ferdig med å spy. Er fortsatt trøtt hele dagen og plages mer og mer med bekkenet. Men men. Det er absolutt verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis klart holde meg unna oppkast men er bare så kvalm.Matlysten er ikke helt på topp og det er ikke alltid så lett finne ut hva man skal klare putte i seg.

 

Ja klart det er verdt det når man sitter med resultatet.Det første svangerskapet jeg hadde merket jeg ikke men nr 2 var jeg dårlig hele tiden og fikk bekkenløsning.Håper ikke jeg får det nå men det er vel kanskje litt for mye håpe på.Kvalmen og trøttheten trur jeg nok ikke kommer til å gå over siden jeg nesten aldri får hvilt meg ordentlig.Samboer jobber en del så det blir noe tid alene med barna.

 

Hvor gammel er dere andre ( om dere vil svare på det :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Caremi og lilletrollet

 

Jeg bor og på Kvaløya og er 33,5 år :) he he liker å tenke at jeg er inne i mitt beste tiår! Det begynte i allefall skikkelig bra med å treffe Mannen i Mitt Liv og etter det så har det jo ballet på seg....

 

Det er litt annerledes å være gravid nå 2. gangen- kan liksom ikke sykmelde meg fra snuppis og legge meg på sofaen...... Men jeg er absolutt enig med dere i at det er VERDT det!

Det jeg kjenner, er at graviditeten nå, kjennes som om jeg vari 8.mnd sist. Alt skjer mye før nå; magen, kg, murringer i bekken og rygg, tissing på natta etc. Men det er vel fordi kroppen har skjønt hva som skjer og er KLAR som et egg.

 

Vi har foreløpig termin 1. des, men er spent på å høre på ordinær UL i midten av juli, siden den første UL'en var så tidlig og det da er litt usikkert på nøyaktigheten.

 

Ha en GOD kveld alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Caremi.

Jeg er 32 år og er helt enig med Månestråle at så langt er dette den beste tiden i mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30.Har alltid sagt at jeg skulle ha tre barn før jeg ble 30 men var fornøyd med de to vi hadde.Men siden jeg alltid har sagt det så va det vel meningen at det skulle skje. Det er jo litt gøy da.

 

Ja det er selvfølgelig den beste tiden nå i livet med små barn og en ny på vei og en flott samboer.Huset er til salgs og vi venter på at vi skal få bygge.Flott tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vell også hive mæ med her. =)

Æ e 24 år og bor på kvaløya. Terminen e 20 desember, så æ e no 13+5. =)))

 

Det va no artig å se at det va en del tromsøfolk her inne.=))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God sommer alle sammen. I morra tar jeg 1 mnd feire og kjører sørover (siden jeg har fått flyforbud) Satser på sol og varme. Alt er i hvertfall bedre enn det vi har her i dag... Kos dere med magene i sommer og så blir det spennende å komme tilbake og høre hvordan det har gått i UL med dere etterhvert.

 

Sommerklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lilletrollet

 

Du må ha en riktig god sommer og en fin reise sørover.Håper du får litt godvær der nede og.Og selvfølgelig at vi får litt godvær her i nord.

 

Velkommen dere nye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen dere nye!

Nå er vi jo et helt tog av trillende mødre snart :)

 

God sommer til alle! Vi setter oss også i bilen sørover over helga :) Har familien min dere og vi har en masse venner som skal besøkes, og forhåpentlig litt sol.... eller i alle fall litt varme :)

 

Kos dere- gleder meg og å høre hvordan alt går, regner med at det blir lite nett i sommerferien

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...