Gå til innhold

lurer,,vognenes rolls roys er jo silvercross men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og du jobber for dem, eller, siden du posta samme greiene to ganger på rad? Haha.

Sjekk finn.no, ligger haugevis av silvercrosser der. Er jo ikke noen som faktisk vil ha dem når de skjønner hvor jævlige de er å bruke.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliten2
Skrevet

skulle frem til at de har mange ANDRE slags vogner enn den der balmoral vognen. Kjenner noen som har en kjempefin vanlig vogn fra silvercross som verken er tung eller rar. Kvaliteten er det ihvertfall ingen ting i veien med.

Og forrestem, nei, jeg jobber ikke for de. må ha trykket på send når jeg trodde jeg lukket vinduet.. måtte skrive det omigjen :)

Skrevet

dessuten er de nødvendigvis ikke dyre heller fant silver cross sportsvogn til 2.500. haha

Skrevet

Ding Dong! Selvsagt er sportsvogna billigere!

Skrevet

ja har ikke sagt noe annet,men siden alle fløy i været over at jeg hadde lust å så "dyr" vogn(skrev det var sportsvogn jeg ville ha) så måtte jeg jo opplyse

Skrevet

Så det var ikke at du "hadde lust å så "dyr" vogn" du prøvde å uttrykke i hovedinnlegget? Kanskje du heller burde investere i et aldri så lite norskkurs sånn at folk kan forstå deg bedre? Det er bare et velment forslag!

Skrevet

hvis du leser resten av tråden ser du kansje at det ikke var prisen!!!!hallooo , tror kansje det var noen andre her som trengte kurs.. jævla trangsynt ...haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...