Gå til innhold

lurer,,vognenes rolls roys er jo silvercross men

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen sportsvogn som går under denne kategorien ?? har fallt sånn for den vogna , men skal snart over til sportsvogn så da er det jo ikke vits i å kjøpe ny bagvogn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Silvercross er uansett stygg og meningsløs og helt sinnssvakt utrolig dyr. Men det er vel kanskje dyrheten som gjør det eller?

Ræva mi ler av deg, egentlig. Hau hau hau!

Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva du spør om her. Vil du vite hvilken sportsvogn som går for å være den aller beste og mest ekslusive?

Du vet kanskje at Silver Cross er utrolig tung og vanskelig i bruk? De fleste som kjøper den bryr seg bare om utseende på den virker det som. Kjenner to som har den, og de angrer skikkelig på at de betalte så mye for den, men får ikke solgt den heller. Kanskje du burde tenke på mer enn utseende?

Skrevet

unskyld meg da for å ha annerledes smak en din drittsmak !!!! det er slettes ikke prisen det går i , men den fine gammeldagse stilen..å NEI jeg lurte ikke på hvilken sportsvogn som var dyrest , jævla trangsynte *biiip* men om det var noen sportsvogner i samme elegante stilen... dessuten hadde jeg ingen aning om at de er vonde å kjøre... har dere ikke annet en dritt å komme med så FAEN ikke bry dere med å svare heller..dette var et seriøst spm..

Skrevet

OMG, var du lite sur i dag eller? Har du mensen?

Skrevet

nei for opplysningen så har jeg ikke det,men blir så oppgitt av disse kranglehønene,(lurer på om det sviver noe i det heletatt hos dem) at da svarer jeg glatt tilbake..men syntes godt de kan holde seg på krangle..

Skrevet

hvor er silver cross dyr egentlig!? finnes vogner som er laaangt mer kostbare enn silver cross...

Skrevet

Det er ikke så veldig lett å forstå hva du mener med "går under den samme kategorien" som "vognenes rolls royce", da!! Mener du tung og uhåndterlig siden du nevner Rolls Royce og ikke tenker på pris og ekslusivitet? Du kan ikke bli irritert på at folk ikke fatter hva du mener når du uttrykker deg så dårlig. Og det er faktisk sant at Silver Cross er utrolig upraktisk i bruk, så er det en upraktisk sportsvogn du vil ha?

Skrevet

Hun vil ha en som er i samme stil... en litt elegant sportsvogn, kanskje?! Kan ikkje skjønne at det var så vanskelig å forstå...men er kanskje litt vrient med hodet i nedi sandkassa...:P

Skrevet

Jeg ville ALDRI ALDRI ALDRI hatt en Silver Cross!! Hvis noen hadde kjøpt det til meg i gave så hadde jeg blitt forbanna for at jeg hadde måtte dratt rundt på det svære tunge røklet!! Ler mer ihjel av de som er så stolte av det store droget der og er kry av at den koster så mye. Dumhet uten grenser! Trodde alle visste at den vogna var helt idiotisk!!

Skrevet

jeg kunne da vel ikke vite at den er vond å upraktisk

Skrevet

hihi, morsomt at du klarer å prestere å mene noen er av mindre intelligent sort, på bakrgunn av valg av barnevogn:)

moroklumpen!!=D

Skrevet

tuusen hjerteliig takk =)

Skrevet

så lurer jeg på en ting til =) vet du om nettsider som selger silvercross ? goglet litt men fant kun kataloger med vogner i,ikke salgssider liksom..

Skrevet

Gi meg en link fra en norsk nettside med en dyrere vogn en silvercross..

Skrevet

voldsomt så opphengt i pris da

Skrevet

Hvor mye koster denne vogna da? Blir nysgjerrig jeg....

Skrevet

har sett bagvogn til 14.000kr men det varierer velhelt, er nok mye billigere å bestille fra utlandet da

Skrevet

Enig i at det er LATTERLIG prioritering å bruke så mye penger på en upraktisk vogn! Folk burde omtrent være millionær hvis de prioriteter å bruke så mye penger på en stygg og upraktisk vogn som er vanskelig å få solgt igjen. Noen er tydeligvis bare ute etter en fin og liksom-rik fasade, men dem om det. Vi har veldig god råd selv, men ville aldri ha brukt så mye penger på en vogn.

Skrevet

KØDDER DERE??? 17000 for en vogn????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...