Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. mai 2008 #28 Skrevet 25. mai 2008 Ja!! Kanskje vi rett og slett skal sette opp alternative datoer i et nytt innlegg og se når de fleste kan! Mange som jobber ulike vakter etc, så det er lurt å planlegge litt........-)
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #29 Skrevet 25. mai 2008 Ja det gjør vi når det nærmer seg, er jo et par mnd. til...........
Gummelillan Skrevet 25. mai 2008 #30 Skrevet 25. mai 2008 JA! Akkurat den helgen er ganske så hpåløs, men er da ikke sååå travel til vanlig, så regner med at nytt forslag passer MYE bedre - sånn helt uten å ha sett datoen engang, he, he!
Ronja65 Skrevet 27. mai 2008 #31 Skrevet 27. mai 2008 Snakket akkurat nettopp med selma62 og hun ville gjerne være med. Kan ikke vi som kan treffes? Se an form og lyst til dagen nærmer seg, så bestiller vi ett eller annet samme dag? Vi kan jo treffes flere ganger vi????:-):-):-) føre ferien, etter ferien, til høsten, koselig er det uansett..... :-):-)
Velve Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #32 Skrevet 28. mai 2008 JA! Jeg var begynt å frykte at det ikke ble noe...Jeg kommer! Sender deg en PM Ronja, så får du telefonnummeret mitt.Kan være greit for å finne hverandre i vrimmelen. Jeg har bare et forbehold: Lillegutt. Han er sliter med astma og dersom fredagskvelden må tilbringes på Ahus,- går jo det forran.....
Karomamma Skrevet 29. mai 2008 #33 Skrevet 29. mai 2008 Jo, altså dere.... Jeg har ikke fått barnevakt, så dere får kose dere denne gangen uten meg. Blir med neste gang,det er klabert!! Hvis dere skal treffes litt tidlig på kvelden, kan jeg og Karosnuppa eventuelt komme innom og si hei. Gi beskjed hvor dere møtes da!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. mai 2008 #34 Skrevet 29. mai 2008 Ha en koselig aften damer:-) Neste gang er jeg med!!!
allerhelstNorge Skrevet 3. juni 2008 #35 Skrevet 3. juni 2008 Kan utekvelden gjentas en gang mellom 22.juli og 19 august også eller??? For da er jeg i Norge nemlig og det hadde vært ganske hyggelig å treffe de av dere jeg ikke har truffet og de av dere jeg allerede har truffet....
Velve Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #36 Skrevet 4. juni 2008 jeg stemmer for gjenntagelse da. Hadde vært så morsomt å se hvem du er!
Velve Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #37 Skrevet 4. juni 2008 ooopppsann; litt mange "n"er i gjentagelse kanskje?
allerhelstNorge Skrevet 4. juni 2008 #38 Skrevet 4. juni 2008 Da satser vi på juli/august da kanskje? Bare ikke 1-3august for da skal jeg være ringsekretær på hundeutstilling på Nesbyen (gjør nemlig det 2.hvert år). Vi finner en dato så snart damer er hjemme fra Kreta og andre greske øyer etc. Kos og klem
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #40 Skrevet 4. juni 2008 er med jeg også da gleder meg selv om det er lenge til
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. juni 2008 #42 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har sååå lyst så lyst.........tenke tenke.....svigers reiser hjem i morgen......tenke tenke.........hmmm...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå