Velve Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Prøver å samle opp navnene til de som kan og vil møtes i Oslo fredag 6 juni for en øl og litt nam-nam. Ronja hadde et godt forslag på et annet innlegg: "Det er en supergod fransk/veitnamesisk resturang "qich lou" tror den heter ligger i en liten sidogate fra karl johan. Ikke langt fra stortinget. Tror 3 brødre? dvs øøølllll, ligger på hjørnet. Det er mat som Snulder:-) også kan spise... ikke noe rart thailendskt altså snulder...:-)..Den ligger alltid på topp på dagbladets liste...Vært der før, superbra. Men må bokes i god tid, da det ikke er lett med bord." Skal vi samle opp noen navn og så bestille bord? Jeg kommer: Velve
Karomamma Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 ÅÅÅ, det hadde vært moro!! Jeg må se om jeg få tak i barnevakt i så fall, for Karopappa er på beachvolleyturnering i Danmark hele helgen. He he, tror det er mer beach enn volley forresten.... Kommer plutselig tilbake med beskjed :)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Uff , jeg må visst en tur til Kreta rundt de tider:o)))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Nei, det må du ikke... Har hørt at det er streik da nemlig!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 He he he he ja med den flaksen min skal du vel ikke se bortifra at vi må GÅ til Kreta:o))
Ronja65 Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har så klart lyst:-) Velve Karomamma tonetrollet Ronja
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Velve Karomamma tonetrollet Ronja Attpåklatten:-) har også lyst:-)
Velve Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. mai 2008 Skal vi forresten finne oss et møtepunkt og så finne utested etterhvert?
Velve Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. mai 2008 ...eller skal vi bestille bord? Jeg kan godt ringe et sted hvis jeg får noe tips om hvor...Er utrolig lite kjennt i byen og trenger støttekontakt hvis jeg skal forlate oslo-s....
Gummelillan Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 Hm, høres veldig koselig ut, men begynner å innse at jeg nok ikke får presset mer inn i den dagen enn det jeg hittil har sagt ja til...; Har eksamen den dagen og på ettermiddagen/kvelden skal hele jobben, med familier, til Tusenfryd. Og når ungene er vel hjemme og i seng, skal mor sjøl på byen for noen cosmo's med venninnegjengen og så premieren av Sex and the City!!!! Men ha det gøy!! Og så satser jeg på at det gjentas senere en gang ;-)
♥Snulder Skrevet 21. mai 2008 #12 Skrevet 21. mai 2008 Sukk!! Dobbelt-sukk! Først kom forslaget om grilling hos Dailis den helgen.... Det måtte jeg takke nei til... Så dette.... Og jeg har fortsatt bakvakt fra 6.-8. juni...sukk...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 #13 Skrevet 22. mai 2008 Hehe, da kan vi to støtte oss til hverandre da Velve. For når jeg får et glass vin, så er jeg mest opptatt av å skravle og le. Og ikke lese kartboka:-))
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 Jeg skulle ønske jeg kunne være med og treffe alle dere gale damene men jeg bor dessverre for langt unna til at det er mulig. Jeg synes at vietnamesisk restaurang høres litt skummelt ut også så det er kanskje like greit at jeg bare er med i ånden. Den ånden lukter ikke vondt altså for jeg skyller med sånn som gir god ånde i 24 timer.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 #15 Skrevet 22. mai 2008 Hahahahahaha, ja også hadde det kanskje vært litt vanskelig å møte opp i en og samme skikkelse, når man egentlig er flere eller noe sånn.............jeg ler og ler:-)
Karomamma Skrevet 22. mai 2008 #16 Skrevet 22. mai 2008 Jeg skjønner godt at du ikke kan blir med, hippoghurraogmoro. Siden du bor så langt vest, mener jeg. Og det er vel ikke så gøy å gå på fest når du ikke røyker heller? Hi hi hi...
To old for fun? Skrevet 22. mai 2008 #18 Skrevet 22. mai 2008 Og jeg.... er alt for gammel og kjip til å more meg......
Ronja65 Skrevet 24. mai 2008 #21 Skrevet 24. mai 2008 Gleder meg til den 6. Håper dere med ?.... Kommer.. hadde vært så koselig og møte dere alle.. Ps. Vi trenger ikke spise vietnamesisk... jeg er med på alt. :-)
Velve Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #22 Skrevet 25. mai 2008 Har ordnet barnevakt...gledermeggledermeggledermeg... Livet er litt lite forutsigbart om dagen. Lillegutt blir brått syk....startet denne helgen med astma og sykehus...men da har han vel gjort det unna slik at jeg klan stikke av den 6! Gledermeggledermeggledermeg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. mai 2008 #23 Skrevet 25. mai 2008 Jeg tror jeg må melde meg av igjen.........idag er jo formen helt bånn og dagen derpå har man ikke akkurat lyst til noe festligheter;-D Men, den dagen er det kun 1 uke til vi reiser og skal være borte i ukesvis....og med jobb hele uken, så føler jeg et visst press på å være effektiv i vaskekjeller og pakkeavdelingen! Men, jeg vil fryktelig gjerne treffe dere snart altså, kanskje vi kan få til et treff etter ferien??
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #24 Skrevet 25. mai 2008 Hadde vært så hyggelig å møte dere, men jeg også skal reise på ferie 7. juni. Vil gjerne få til et treff over sommeren også hvis noen vil da ?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. mai 2008 #25 Skrevet 25. mai 2008 Jeg må få være litt sånn halvveis påmeldt, jeg.... Egentlig passer tidspunktet dårlig, men kanskje jeg ikke klarer å la være... Prøver å få det til, men kan ikke love 100 %.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå