Gå til innhold

Hvor mange vaskemaskiner i uken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ca 7 i uken, vi er 2 store og 1 liten. jeg gjør som regle alt, men sambo henger noen ganger opp om jeg er travel, da bretter han det som som regel henger der også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er seks i familien

Blir nok 10-15 vasker hver uke.

Jeg tar ei sånn "skifte-på.senga-helg" hver 3.uke, og da skifter jeg på alle sengene.. Da blir det litt ekstra kjør her... ;0)

Jeg står for vaskinga - men mannen hjelper til med å legge sammen tørre klær. Den jobben HATER jeg..

Skrevet

Her vakses det vel 3-4 store maskiner i uka har en mann som BOR i arbeidsklær og jeg bruker selv uniform nå jeg jobber, merker det godt nå når jeg går hjemme at det går litt fler maskiner fordi jeg bruker mer hverdagsklær..

(pluss 1 liten per dag viss det er barnehagetøy/at snuppa har tisset i sengen sin.) Vi er nå 3 men blir snart 4;)

Skrevet

ca 7-9 ....vi er 5 stk. Bytter på oppgavene der....sorterer etter farger og temp selvsagt...

Skrevet

Vi samler opp, men i snitt 5-8 på en uke? Vi er 5 i familien. Tar gjerne 3 maskiner med klær på en dag og så vasker vi ikke klær på 4-5 dager, 2 maskiner med håndklær en dag, men 6 dager til neste runde med håndklær osv. Yttertøy og sko vasker vi så godt som aldri, sko aldri og yttertøy sjeldent.

Skrevet

1-2 maskiner hver dag. Jeg vasker, jeg henger opp og jeg bretter de. Og sannelig legger jeg de ikke på plass og:-)) He he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...