Gå til innhold

Hvor mange vaskemaskiner i uken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

inkl. klær, yttertøy, sengetøy håndklær, parkdresser, puter, overmadrasser, ja alt?

Og hvor mange er dere?

Hva slags system har dere på det som skal vaskes og hvem vasker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 7ganger i uken;o) Vi er 2 + en halv...

Jeg vasker, henger opp og bretter. Han legger på plass=)

Skrevet

2 vokse og 2 barn og jeg vakser klær omtrent hver dag.

Skrevet

7-8 i uka.... stort sett en maskin om dagen. Jeg vasker, jeg henger opp (evt putter i tørketrommel) og jeg legger sammen. En sjelden gang hjelper mannen min meg..... -Men han gjør veldig mye annet da, så jeg synes vi har en grei arbeidsfordeling hjemme. Dessuten er jeg ikke fornøyd med måten han bl.a legger sammen håndklær på ;)

Skrevet

her er det jeg som vasker, tørker/henger opp og breter sammen og legger på plass..

Skrevet

9-10 ca vi er fire mennesker som skitner oss til fort;-) Alikevel har jeg et fjell av klesvask og jeg tror det kommer av at vi har overnattningsbesøk hele tiden omtrent,,,

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vasker hvertfall 7 ganger i uka, som oftest mer. Jeg vasker, vasker, vasker. Jeg henger opp, jeg legger i tørken, jeg bretter, og en sjelden gang hjelper han til med å legge det på plass. Som regel gjør jeg det selv fordi jeg ikke gidder vente på han

Skrevet

3 personer. Har vel en 7-10 vask. Litt forskjellig hvem som gjør hva.

Skrevet

Vi er 4 stk, -glemte å skrive det :)

Skrevet

ca 10 vaskemaskiner. 5-6 tørketromler. Vi er 4 personer her i huset, og det er kun jeg som gjør alt av klesvask. Hvis jeg er heldig legger mannen sine egne, sammenbrettede klær inn i skapet sitt....

Herlighet... ca 16 maskiner i uken til sammen.. det er 64 i mnd, det. Det forklarer skyhøy strømregning, ja..

Skrevet

Vi er 4 personer. Har ca 1 vaskemaskin hver dag. Jeg setter på vaskemaskinen og jeg ryder inn.

Skrevet

2-3 maskiner i veka. Me er to voksne ein baby og ein hund.

System? Nja, sei det. Maskina blir satt på når skittentøyskorgene ser fulle ut eller me skifter på senga.

Dette tar eg meg av.

Skrevet

Ca 25-30 maskiner i uka, vi er 6 stk i hus.

Nå om dagen er det stort sett mannen som tar seg av all klesvask og det som hører til, ellers er det stort sett jeg som gjør dette, med noe hjelp fra mann og barn.

Skrevet

1-2 maskiner annenhver dag... Vi er to pluss en liten gulpegutt som elsker å grise alt han kan med maten.

Skrevet

Jeg vasker klær annenhver dag, altså 3-4 ganger i uka, vi er bare to da, jeg og lillegutt.En dag vasker jeg 60 graders klær og henger de opp, to dager etterpå vasker jeg 40 graders klær.

Har veldig bra system, så om det nå eg gang skulle komme en mann inn å forstyrre i systemet mitt...oioi sier jeg bare.

Skrevet

2-3 i uka, i snitt.

Skrevet

Blir 4-5 maskiner hver dag her ja. FULLE maskiner.

Jeg har 3 viltre gutter på 3,5 og 4,5 og 10 år (eldste med adhd og yngste med autisme) som bruker 2-4 skift hver seg daglig.

Og snuppa på 14 år, gud, jeg aner ikke hvor alt skittentøyet hennes kommer fra en gang.

Alle 3 gutta samt jeg har astma så det blir skift på 4 senger et par ganger i uka også. Og yttertøysvaks har vi hver dag, så sant dette har hvert brukt. For ikke å snakke om sko, guttungen på 10 år kommer hjem hver dag med sko som ser ut som leireklædder.

6 stk som dusjer hver dag, masse håndklær :o)

Absolutt intet problem å få masse vask.

Skrevet

7-10 vask i uken tenker jeg.. Varierer veldig.. Mannen diver med judo.. Og bare en drakt tar en vaskemaskin.. Så har han 2-3 treningsøkter blir det raskt 12 vask pr uke tross at vi bare er 2 voksne og 1 barn..

Hund som røyter veldig så bruker sjedlen klær 2 dager etterhverandre her.. =)

Skrevet

Og i 98% av gangene er det jeg som vasker og ordner med alt av klesvask.. =)

Skrevet

I snitt vil jeg tro at jeg vasker 7-8 maskiner i uka.

Vi er 4 stk.

Jeg gjør alt. En sjelden gang legger gubben sammen og hjelper meg å legge på plass.

Skrevet

Her blir det vel mellom 7-10 i uken tenker jeg. Vi er to små og to store. Det er jeg som tar meg av klesvasken og alt som hører til (mannen har satt på en maskin en gang, mens jeg var på sykehuset!). Jeg er temmelig nøye når jeg kommer til hva som puttes inn i maskina samtidig, så liker best å ta det selv.

Det værste er at jeg faktisk liker å holde på med klesvask.

Skrevet

Her er det gjennomsnittlig en maskin om dagen. Vi er 2 store, 3 små og 2 katter.

Alt som har med klær å gjøre er min selvvalgte jobb, takler ikke at andre vasker og bretter klærne feil:) Har et greit system med to skittentøysdunker; en til 40 grader og en til 60 og 90 grader. Utrolig greit med stort vaskerom. Men jeg vet ikke helt hva jeg hadde gjort uten tørketrommel.

Skrevet

Tja, kanskje mellom 7-10 maskiner. Jeg ordner med klærne, av og til hjelper han til å henge de opp. Men han er veldig flink til å gjøre andre ting da:) så det er forsåvidt greit...:)

Skrevet

bor i liten leieleilighet med felles vaskemaskin, så har vaskedag hver mandag og fredag, og felles dag for hele huset søndag

Så vaskedag 2 1/2 dag, og da går det vel en fire maskiner fredag og tre maskiner mandag, og en skjelden gang en til to maskiner søndag.

Vi er: meg, sambo, "storebror" på 16mnd og mini på 2mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...