lillefot Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #26 Skrevet 20. mai 2008 Tusen takk til dere alle. Har vært en tøff dag, men vi fikk hvertfall se henne på sykehuset ferdig stelt og med de klærne vi valgte ut. Hun så fredelig ut, mye mer avslappet enn hva hun gjorde i går kveld. Begravelsen er planlagt i hovedtrekk, men det gjenstår litt. Er sliten nå. Skal hente vesla i barnehagen og fortelle henne det nå. Gruer meg.
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #28 Skrevet 20. mai 2008 kondolerer så mye. har selv mistet mamman min. føler med deg i sorgen.stor klem
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #29 Skrevet 20. mai 2008 du virker rolig og reflektert i sorgen..det imponerer! ta godt vare på deg selv og magemirakelet fremover...
lillefot Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #30 Skrevet 20. mai 2008 Vel, er ikke så innmari rolig inni meg hvertfall. Kanskje det virker reflektert, men jeg føler at jeg surrer alt inn i en diger ball. Uansett hjelper dette å skrive her og få så mange tilbakemeldinger fra dere. Fin måte å tømme ut følelsene på. Skal på ekstra ultralyd på torsdag for å se babyen igjen, og det gjør godt. Så når begravelsen er over kan jeg begynne å se framover igjen. Fram til da blir nok et slags vakum... Men det er så ufattelig. Må si det mange ganger for meg selv, at mamma er død og aldri kommer tilbake. Har vært ram med digital kameraet, så nå får jeg hvertfall igjen for det. Mange gode minner og fine bilder.
Putte68 Skrevet 20. mai 2008 #31 Skrevet 20. mai 2008 Huff så trist å høre lillefot. Har tenkt mye på deg etter det forrige innlegget du skrev. Det var så rørende det med gullhjertene. Ord blir så fattige i en slik stund så jeg vil bare sende deg mine varmeste tanker og min dypeste medfølelse i denne tunge stunden. Ta godt vare på deg selv nå og så håper jeg du får en god natts søvn.
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 20. mai 2008 #32 Skrevet 20. mai 2008 Ikke så mye en kan si for å lette sorgen for deg nå. Men sender varme tanker til deg. Godt er det å ha gode minner, det er gjennom dem våre kjære alltid blir hos oss....
bøbba Skrevet 20. mai 2008 #33 Skrevet 20. mai 2008 Hei kjære deg! Har tenkt masse på deg siden sist du skrev inn om din syke mor. Utrolig trist å lese, sitter her å tårene triller. Skjønner hvordan følelsen er ang det å tulle alt inn i en ball. Tiden går, selv om man føler man selv står stille.. Håper du klarer å sørge, og ikke bare gå med alt inni deg. Godt å dele det med andre som forstår, som familien din. Men det å miste mamma er noe som tar tid å innse. Det er nå gått 5 år siden jeg mistet min mor, og savnet blir ikke mindre.. men som ei flott dame sa til meg så blir slettene lengre, og motbakkene kommer ikke så fort etterhvert som tiden går. Ville bare ønske deg lykke til på ul, og håper du får et godt bilde av hjertebarnet. Vil nok få en spesiell plass hos dere alle. Det er merkelig hvordan vi får den styrken som skal til for å komme oss igjennom sånn som dette.. Godt å vite at minnene kan ingen ta ifra oss, og ekstra godt når man kan dokumentere de med masse fine bilder. Masse varme tanker til deg og dine
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 20. mai 2008 #34 Skrevet 20. mai 2008 Uff stakkar deg og dine..føler virkelig med deg.kan ikke forestille meg hvor fryktelig tungt du har det nå.gir deg en god klem å husk å ta vare på deg selv og barnet du bærer oppi alt det vonde..
Sikkertforgammel Skrevet 20. mai 2008 #35 Skrevet 20. mai 2008 Sender mine varmeste tanker til deg og familien din... Kondolerer.... Håper dere finner trøst i hverandre gjennom sorgen... Klem,,,
Frida__ Skrevet 20. mai 2008 #36 Skrevet 20. mai 2008 Vanskelig å si noe som kan hjelpe i den situsjonen du er nå. Sender deg og dine varme tanker og en god klem. Klem
løveprinsen <3 Skrevet 20. mai 2008 #37 Skrevet 20. mai 2008 Min dypeste medfølelse i sorgen. Håper dere finner trøst og styrke i hverandre i tiden fremover. Sender deg de varmeste tanker...
togutter-08og10 Skrevet 20. mai 2008 #38 Skrevet 20. mai 2008 Slike overskrifter gjør noe spesielt med meg, jeg mistet min mamma for noen år siden. Hun ble også bare 58 år, så jeg veldig godt hvordan du har det nå. Ta tiden til hjelp og husk at med tiden blir sorgen mindre. trøst deg med at din mor fikk vite at hun skulle bli mormor, og at dere fikk tatt farvel. Min mor døde så brått at ingen fikk tatt farvel. Hun fikk heller aldri vite at hun en dag skulle bli mormor. Jeg trøster meg med at hun sikkert "ser" det fra himmelen, slik din mor også gjør det. Ta godt vare på deg selv i denne tunge stunden og vær mye sammen med familie og venner hvis du orker det. Det hjalp mye for meg i den samme situasjonen.
Barnimagen2008 Skrevet 21. mai 2008 #39 Skrevet 21. mai 2008 jeg får helt vondt inni meg på dine vegne. Noen ganger er livet så fryktelig urettferdig. Kondolerer og en god klem sender jeg til deg.
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 21. mai 2008 #40 Skrevet 21. mai 2008 så kjempe trist, føler med deg! Stooor klem fra lillegull og meg.
reekleim *fødeklar* Skrevet 21. mai 2008 #41 Skrevet 21. mai 2008 Kondolerer så mye, føler med deg i sorgen. Har og tenkt mye på deg siden jeg leste ditt forrige inlegg. Varme klemmer fra oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå