lillefot Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Har vært på sykehuset i hele dag. Sittet ved senga, fuktet munnen,leppene og holdt henne i hånda. Hørt på pusten, pustestoppene og tenkt at hver gang er siste gang hun trekker pusten. Så kommer det igang igjen... og igjen og igjen... Reiste hjem i kveld etter nesten 14 timer ved senga hennes. Så ringte telefonen; og beskjeden vi både har fryktet og ventet kom. Mamma døde stille! Hun ble 58 år, før kreften tok henne vekk fra oss. Klarer ikke sove enda, må få ut tankene litt først. Tårene triller, men jeg vet at det var det beste som kunne skje. Livet må gå videre, og det er babyen i magen min med på. Men først må sorgen få gå sin gang, også kommer gleden ved et nytt menneske inn i familien. Ha det fint mammaen min, jeg er glad i deg!
anni:-) Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Ikke så lett å skrive noe som kan trøste når en av dine nærmeste går bort. Men jeg ville bare si at du har min dypeste medfølelse + sende en god klem din vei.....
2 fine små Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Kondolerer. Saa forferdelig trist aa oppleve dette for deg naa i denne ventetiden. Livet viser jeg jammen fra sin barskeste side for deg naa, med alle sjatteringer. Du sier at det var det beste som kunne skje, tipper det handler om at hun slipper mer smerte, at hun slipper aa "seigpines" og at det er verdig aa faa takke seg og hvile naar man har det saa vondt og er saa syk. Gaa gjennom sorgen, ta godt vare paa deg selv og la andre gjoere det samme - og gled deg over livet som kommer. Noen ganger viser livet seg fra alle sider samtidig, det er jammen meg ikke lett aa la det synke inn. Fred over minnet til mammaen din. Hun foelger nok med paa de kommende begivenheter skal du se, det vil du garantert foele. Lykke til i en krevende tid. Tillat det som kommer, da kommer du gjennom det.
Svensk Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Nå ble jag lei meg, gråter litt. Det var verkligen leit å høre. Men det virker som du funnit roen i det att mamman din ær død. Jag kan ane litt hvordan du har det, sender varme tanker till deg. Mistet min pappa i kreft før noen år siden. I det jag fick vite jag var gravid denne gangen ble min mor allvarligt syk. Syns den kombinasjonen var vanskelig ,djup sorg og oændelig glædje, liv og død alle varandres ytterpunkter. Jag føler meg så otrolig priviligert nå nær jag læste att din mamma ær død da min mamma får behandling og har gode chanser før att bli frisk. Samtidigt tænker jag att jag kunnde bytte med deg før att lætte din smærte.Jag håper virkligen du har noen runt deg som kan hjælpe dig å bære din sorg. Ønsker deg en god natt søvn !
bullebull&gullegull Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Kondolerer så masse. Ville bare gi deg en liten trøsteklem.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Uff, har tenkt på deg! Jeg har, som jeg skrev tidligere, opplevd det samme. Ta deg tid til å sørge og ting blir lettere etter hvert, selv om det føles tungt nå! Klem
Scorpiogi Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Kondolerer........ Vikrelig trist å høre dette..Ta godt vare på deg selv nå da!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Det var trist å høre. Ord blir så fattige i en slik stund. Vet ikke hva jeg skal si. Gå gjennom sorgen,få det ut og tenk på den lille som vokser i magen din. Ta vare på deg selv og bruk de du har rundt deg til å komme igjenomm dette. Varmer klemmer fra meg.
Krusemynthe Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Har tenkt på deg de siste dagene, og lurt på hvordan det har gått både med mammaen din og deg/dere. Å miste mammen sin er (ved siden av å miste et barn) kan nok være noe av det tøffeste vi skal gjennom i dette livet. Du virker reflektert i forhold til det som har skjedd og det som skal skje, samtidig er det vel ikke mulig å være forberedt heller..??? Og jeg håper, når den første nummenheten og sorgen letter litt på trykket, at du har mange fine minner å hente fram. Savnet er en snikende følelse - og kan være vel så tøft som den brutale sorgen du opplever nå. Men gode minner kan på en måte veie opp det urettferdige og triste med noen lyspunkter og litt takknemlighet for det din mor var for deg mens hun levde. Tenker på gullhjertene til barna dine! Så utrolig flott at dere fikk sjansen til å ta farvel og samtidig gi barna et konkret minne om sin mormor. Det er jeg sikker på at barna kommer til å sette stor pris på senere. Kjære Lillefot. Føler sånn med deg, og sender deg alt jeg kan av varme tanker i en tøff tid. Bruk tiden som du føler du må. Ikke tenk på at andre forventer at du skal komme deg gjennom noe, eller bli ferdig med noe. Det tar den tiden det tar for deg. Klem.
mmagdalena Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 Kjære deg. Har tenkt mye på deg siden du la ut siste link. Nå må du ta vare på deg selv, babyen i magen og familien. Er ikke så mye som kan gjøre din situasjon lettere, men du skal vite at vi tenker på deg og sender mange gode tanker din vei. Det blir en tung periode fremover, men kanskje du etterhvert kan se noe mening i at det nye barnet ditt kan være den gleden familien din nå trenger for å komme videre i livet. Lykke til.
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 =( Kjempe trist å høre... Godt for henne at du tok så godt vare på henne i de siste timer. Ta godt vare på deg selv, familien og tenk hvor stolt mamma'en din er når lille babyen kommer *stor trøsteklem & gode tanker til deg og dine*
JuniMamma_jente08 Skrevet 20. mai 2008 #13 Skrevet 20. mai 2008 så trist! ble ordentlig lei meg nå.. kondolerer så mye!
lille pernille;o) Skrevet 20. mai 2008 #14 Skrevet 20. mai 2008 kondolerer,dette var forferdelig trist. det ser ut til at du var forberedt og at du alerede har startet bearbeidelse. håper du har mange gode rundt deg nå. ingen kan sette seg inn i din situasjon bortsett fra de som går i gjennom dette med deg.
RaPe Skrevet 20. mai 2008 #15 Skrevet 20. mai 2008 Uffa, så trist... men som du sier; det var sikkert det beste. Ikke noe særlig å ligge slik å være syk... men skjønner godt du kunne ønske hun kunne leve så hun fikk se sitt barnebarn! Du får prøve å tro at hun er med deg videre, og kommer nok til å følge godt med deg under fødsel og tida fremover! Å oppleve livets begge ender på samme tid, er en tøff sak...
mareritta nr2påvei*høygravid* Skrevet 20. mai 2008 #16 Skrevet 20. mai 2008 Huff dette var trist! Kondolerer!
enik<3M06&L08<3 Skrevet 20. mai 2008 #18 Skrevet 20. mai 2008 er vel ikke så mye mer og si, for det er så mange andre som har sagt så mye pent... men jeg vil bare si at jeg føler med deg,tenker på deg, og ønsker deg lykke til i tiden som kommer.. ta vare på deg selv! *klem*
blir gal Skrevet 20. mai 2008 #19 Skrevet 20. mai 2008 Jeg vil bare si at jeg føler med deg.Januar i fjord satt jeg å så på min mor på samme måte.allt gikk så fort.hun lå på sykehus i Gøteborg,hun bodde i sverige.Ble brått vedlig syk.etter bare en mnd døde hun.siste tiden lå hun med pustemaskin og slanger overallt.husker godt den lyden.hun hadde ikke kreft,men en ødelagt lever. Tenk over allt det fine:-)
Noah-gullet Mai-08 Skrevet 20. mai 2008 #20 Skrevet 20. mai 2008 Kondolerer så masse. Vet ikke hva jeg kan si for å trøste,men mammaen din har funnet fred nå. Og hun kommer nok alltid til å passe på deg og dine fra der hun her nå. Sender deg en stor,varm klem
lip smacker Skrevet 20. mai 2008 #21 Skrevet 20. mai 2008 Så forferdelig trist! Håper at du har masse gode minner,så kan hjelpe deg videre i en vond tid.Kondolerer. Klem:-/
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #22 Skrevet 20. mai 2008 Dette var utrolig trist å høre. Håper dere kan finne trøst hos hverandre, dere som er igjen, og at sorgen blir mindre etter hvert.
Gjest stockholms tjej Skrevet 20. mai 2008 #23 Skrevet 20. mai 2008 Jeg vet ikke va jeg ska skrive til deg,for de finns ingen ord som kan lindre din sorg og smerte,men sender deg en veldigt stor trøstende klem.=(
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 20. mai 2008 #24 Skrevet 20. mai 2008 Så utrolig trist å lese Kondolerer så masse.. Det er tungt å miste noen som står en nær. Trøsteklem herfra
loppelaura Skrevet 20. mai 2008 #25 Skrevet 20. mai 2008 Kondolerer! Så uendelig trist, ta vare på hverandre og finn støtte og hjelp i de nærmeste rundt deg. Hold fast på de gode minnene om din mor, i hjertet ditt vil hun leve evig! Trøsteklem....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå