Gå til innhold

hvilkene yrker syns du er perfekt match?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er vel et radarpar ifølge noen.Hvis man er opptatt av yrker.

Jeg er renholder og han akademiker med 10 årig høyskole utdanning og doktorgrad!

Og vi passer sammen som hånd i hanske:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

M******** byggservice og interiørarkitekt;) Hehe, håper ihvertfall det;) Utfyller hverandre ihvertfall!

Skrevet

førskolelærer og værnepleier;)

Skrevet

Jeg er fotograf og han håndtverker. Synes det passer utmerket. Jeg tenker ut og han fikser, haha.

Har vært sammen med menn i ganske "tørre" yrker før så en håndtverker var en frisk pust, and i love it!

Skrevet

Oberst og husmor passer veldig bra sammen =o)

Skrevet

Vi er (blir) lærer og ingenør og passer svært godt sammen. Jeg kommer til å ha det mest travelt i april-juni og august-september, han har det mest travelt i november-februar. Føler vi utfyller hverandre veldig, vi er like på et par punkter, men mest ulike og det gjør forholdet mer spennende ;-)

Skrevet

Mannen min jobber i barnevernet.. Med ungdom 14-20 år..

Jeg jobber på sykehjem med eldre 60-100++...

Om det er perfekt match yrkesmessig vil jeg vel ikke si.., men vi trives nå.. =)

Skrevet

vi er lærer og fengslesbetjent. de jeg ikke klarer å fikse på skolen, ender opp hos han... ;)

Skrevet

Spesialpedagog og vernepeleier:-))) *he he*

Blir mye prat om atferd her hjemme ihvertfall! Det er nesten så jeg innbiller meg atferdsdiagnoser ihvertfall. Har en del symptomer på det meste.

Neida, interessant er det ihvertfall. Spesiellt siden skolene åpner mer og mer for vernepleiere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...