Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Skal i 70 årslag med unger i juni. selskapet begynner kl.18. Merkelig å begynne et selskap med barn så sent eller?? Klart de kan være oppe litt lenger den dagen,men kjenner jeg flest unger rett i alderen 1 til 3 år,blir de trøtte og grinete i 8 - 9 tia. Hva hadde dere gjort? Svigermor er så sta og egen,så ikke mulig å flytte det fram et par timer heller. Synes det er kjedelig å måtte spise,legge unger midt i festen. De andre med barn reagerer også...
wirre;o) Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 70års-lag så sent?!? Uansett; dersom dine barn vil ende opp med å lage spetakkel etter en time, så ville jeg reist hjem med de da. Eller hatt en barnepasser lett tilgjengelig. Går det ann å få unga til å sove der dere er a?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Hvis svigermor hadde gjort det med vilje, hadde jeg dratt hjem å lagt ungene kl 19 =P Hmm, kanskje ikke, men om noen andre kunne passet dem, så hadde jeg heller hatt barnevakt og dratt aleine =) Vi blei bedt med på restaurant i forbindelse med bursdagsfeiring i går - med stort og smått. Men det orket vi ikke, så vi kom aleine. Blir bare pes å løpe etter to unger på 1,5 og 3,5 på et lite barnevennlig sted. Veldig glad vi ordnet barnevakt, for middagen varte i 3,5 timer!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Hadde det vært oss, så ville vi lagt til rette legging, spising ovs tidligere på dagen slik at de holdt ut litt lenger på kvelden, og så ta med noe de kan sove i/på og legge de litt før dere drar hjem....
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Nja, ville ikke kalt det å være prippen, men jeg syns du og de andre med barn burde respektere de som skal ha festen og at de vil starte kl 18. Kanskje du kan ha noen til å passe barna?
susemor-3 små Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Det er hennes 70-årsdag, så det er vel bare å akseptere at hun vil starte feiringen i "voksen"tid. Jeg skjønner det kan bli vanskelig for dere. Personlig hadde jeg sagt at jeg bare ble med på første del av festen, og så avsluttet når ungene ble trøtte... Men meg om det.
firemerkersmør Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Synes du er litt prippen som du kaller det. Jeg ville ikke vente at svigermor skulle legge opp selskapet etter mine barn. Vi legger de der vi er når det passer, og fungerer kjempefint. Ikke så ofte da, men aldri noe problem.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. mai 2008 Å neida! I følge min svigermor klarer barna dette,ser ikke problemet. Og barna MÅ være med og vises fra og ikke for å snakke om å ta skrytebilder. (Æsj) Liker ikke svigermor. Hehe. Er et stykke unna,så skal sove på hotell. Skal pokker ikke vente for hennes skyld med å legge min datter ihvertfall! Vi får spise å dra. Litt irritert her nå!!
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2008 Synes det er normalt at man begynner selskap med barn litt før leggetid jeg da. Har vært i mange selskaper,men ingen har begynt så sent. Men vi får bare holde ut så lenge frøkna klarer og dra på hotellet når det passer oss. Ikke værre enn det. Min svigerinne som reagerte og ringte meg,så ville bare høre hvordan dere gjør det og deres erfaringer...
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Kanskje det ikke blir noe problem? kanskje datteren din syns det blir gøy med masse oppmerksomhet og liker at det skjer ting rundt henne, kanskje hun holder ut lenger enn vanlig? Kanskje du kan vente å se før du svartmaler det hele? Er det vanskelig å ta med seg en person som kan være på hotellet sammen med datteren sin når hun legger seg?
Alba44 Skrevet 19. mai 2008 #11 Skrevet 19. mai 2008 Når jubilanten selv ønsker barna tilstede, så er jeg helt enig i at det er sent. Skjønner frustrasjonen din. Vi skal selv i et familieselskap til helga, hun som inviterer ønsker alle barna tilstede og det begynner kl 15. Passer veldig bra.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 19. mai 2008 Ta det med ro du! Hehe Det ordner seg sikkert!! Ikke bruk opp all energien din nå. Hehe
cherry coke Skrevet 19. mai 2008 #13 Skrevet 19. mai 2008 La barna sove på dagen, lengre enn vanlig. Da holder de nok koken. Synes ikke du er prippen, og synes heller ikke at kl 18 er sent.. Er det fest, så er det fest:)
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #14 Skrevet 19. mai 2008 Ja det er det jeg mener også, det ordner seg sikkert. Uansett så har du jo sagt ifra at det er sent for deres datter å starte så sent så får din svigermor ta det som det kommer hun også.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 19. mai 2008 Hun får gjøre det
UnePune äntligen hemma! Skrevet 19. mai 2008 #16 Skrevet 19. mai 2008 Svigermor blei litt skuffa når vi ikke tok med ungene på restaurant og =P Hun kunne ikke skjønne at det kunne være noe problem...
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #17 Skrevet 19. mai 2008 Jada,fest er fest enig i det! Har bare aldri vært borti det med barn,så er litt spent!
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #18 Skrevet 19. mai 2008 Jeg syns du er litt prippen jeg da.. Kan ikke forvente at alt skal tilpasses deg selv om du har barn! Hvis barna dine ikke sovner borte så kan dere som du sier reise hjem. Syns kanskje det er rart at det begynte så tidlig som 18 jeg da.. Men jeg er kanskje litt rar.. Who knows!? Vi har løst det enkelt. Blir vi bedt i selskap så seint så skaffer vi enten barnevakt, eller tar med oss så han kan sove der. Har aldri vært noe problem..
Lilletrollogmamma Skrevet 19. mai 2008 #19 Skrevet 19. mai 2008 Er det virkelig noen som synes en dame på 70 år skal feire den store dagen sin midt på dagen pga barna???Det kommer jeg ikke til å gjøre!!! Unnskyld meg...men det er jo ikke sånn at alle rundt oss skal ta hensyn selv om vi har små barn!! Vi har akkurat hatt 60-års dag for min far. Fetsen startet kl. 19.00, og det gikk så greit atte.
cherry coke Skrevet 19. mai 2008 #20 Skrevet 19. mai 2008 Det blir sikkert kanon! En 2 åring liker vel mye oppstyr og aktivitet=) Men kan du ikke ta det litt på sparket da?
MintCondition Skrevet 19. mai 2008 #21 Skrevet 19. mai 2008 Ja, syns du er litt "prippen". Ser ikke problemet, ta med ungene la de spise og herje litt, og så legg de på et rom når de blir trøtte?
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #22 Skrevet 19. mai 2008 Er vel jeg som er rar og prippen og dum da!! Da vet jeg det!! Hehe. Må le. Godt vi er forskjellige. Klart vi respekterer henne,må jo det! Blir nok en heidundranes fyllesfest med små og store i skjønn harmoni Ha en fin kveld alle som fortsetter denne tråden,nå er det ungkaren og is kald pils!
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #23 Skrevet 19. mai 2008 Ja,bare kjører ungene til hotellet vi,så drar vi og feste videre. Hehe
MintCondition Skrevet 19. mai 2008 #24 Skrevet 19. mai 2008 Kan jo legge de der dere er da, og så ta de med når dere drar til hotellet, hadde ikke lagt de igjen alene noe sted nei Regner med at dere ikke drikker dere fra sans og samling uansett liksom...så er jo ikke farlig å la ungene sovne ett sted og ta de med videre etterpå.
Lekamøia Skrevet 19. mai 2008 #25 Skrevet 19. mai 2008 Jeg synes jubilanten skal få bestemme tidspunktet selv Dere får sikkert låne et rom som kan brukes til soving. 70-årslag er vel uansett ikke det mest spennende for en liten en. Kanskje vi også tilpasser tidspunktene etter egen vilje når vi fyller 70?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå