Gå til innhold

(!!!!)******-- IKM uke 24--******(!!!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ENDELIG ferdig med eksamen og dette semesteret. Har vært helt oppslukt i pensum og nerver. Ser ut til at jeg har stresset bort eggløsningen denne måneden. Sukk. Hehe, det går ann altså. Skulle hatt el for flere dager siden, men ikke antydning til hverken el-slim (pleier å ha) eller el-smerter. Så enten kommer den senere (altså om en uke eller så) eller så har jeg ikke el denne måneden. Sånn er livet. Hopper dermed av tråden for ikm uke 24. Lykke til alle sammen! Følger med på dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikm helga før (6-8 juni engang)..Håper jeg får være med fordi:) er litt ustabil... men denne mnd har jeg prøvd wild Yam, så d blir gøy å se om det har stabilisert seg litt... Spent, men har ikke så høye forhåpninger.. går nok som det oftest gjør her:) 10 pp her.. men føler vi har drevet på i evigheter.. Lykke til alle sammen!:) *babystøv flagrer i vårvinden*

Skrevet

Melder meg inn her jeg:)

Har IKM 14. juni, prøver å ha sex annenhver dag denne pp og ikke stresse og heller ikke bruke el tester..

Har hatt litt både og sykluser, så jeg og bruker wild yam, men tar de ikke før etter el.. :)

Skrevet

Tror e kan sette me opp her.. Tror IKM er ca 11.juni.. Når skal d testes??

Skrevet

Har IKM den 13.juni. (mulig før). Men tror kanskje jeg ikke rekker el som er senest i dag. Har nemlig korte sykluser. Og mannen kommer hjem i dag så da er det ikke sikkert det klaffer denne mnd. Men vi skal i hvertfall prøve.

Spennende tider. Dette blir første pp for oss:)

Skrevet

vel, tror egentlig siste mulige el var den 30 mai..så da er det vel kanksje for sent. men hvem vet

Skrevet

Har ikm 12. juni. Er i vår 2. pp med noen måneders opphold i mellom av praktiske årsaker (som at Sambo skal til utlandet ved termin).

Er samboer på 10. året og er 33 år gammel med ingen barn fra før ;-)

Skrevet

Når skal dere starte å teste? Er så spent, så spent.... klarer nesten ikke vente ;)

Skrevet

Hei du...veldig spent selv;) men har en dårlig magefølelse...tenker å teste 8juni hvis ikke tr kommer før..har litt rar syklus..har IKM 9 juni..lykke til, hold alle oppdatert;)

Skrevet

IKM ca. fredag den 13.juni... satser på å snu den skumle dagen til noe positivt, hehe ;o) Men tror ikke jeg tester før 14. Mange her som tester på selve IKM-dagen? Jeg hadde bestemt meg for å teste ei uke etter IKM forrige pp, men FEM DAGER etter IKM kom tr. Utrolig nedtur. Var liksom 98% sikker på at jeg var gravid. Tør ikke vente så lenge med testing denne gang, vil heller bli skuffa tidlig enn seint. Krysser fingrene for bedre lykke denne gang!

Skrevet

Jeg stressa hinsides mye 1 pp, så denne runden er det sengekos 2.hver/3.hver dag og ikke så mye stress og bim, hehe. Hektisk periode på jobb, så har heldigvis mye annet å tenke på...

Skrevet

Hei=) Jeg har IKM 12 juni, har hatt en del trøbbel med lange sykluser så denne pp har jeg fått tre behandlinger med akupunktur, så det blir veldig spennende å se om det har funka=)

Tror nok jeg kommer til å vente til den 12 med å teste, har brukt opp alt for mye penger på tester det siste året:(

Skrevet

Hei alle sammen!

Glemte å fortelle om resultatet forrige måned, og det var negativt. Så nå henger jeg meg på her. Min IKM er 14. juni. Tror ikke den sitter denne mnd, da jeg tror jeg hadde en tidlig eggløsning + at jeg hadde en cyste på eggstokken, som mest sannsynlig sprakk, så jeg hadde skikkelig vondt. Men men. Det er lov til å håpe frem til TR kommer på besøk.

Lykke til alle sammen.

Skrevet

Heia!

Arti med sånne tråder så jeg slenger meg med.

Min ikm er 11 juni, men den er usikker fordi jeg ikke har hatt mensen siden forrige graviditet. Mini er 7 mnd, og jeg følte noe var på gang derfor kjøpte jeg el tester som slo ut. Ble litt tatt på senga for vi hadde ikke bestemt oss for om vi skulle ha to tette eller ikke, men nå er jeg helt gira!!

Tror kanskje vi bomma, for vi hadde sex på fredag og el slim på lørdag og søndag, men el testen ble først positiv tirsdag og onsdag.. og så sex igjen onsdag kveld. Merkelig lang avstand mellom slimet og de positive testene synes jeg..

Nå i dag har jeg hatt litt mensmurringer venstre side, håper det er festesmerter! Har handla billig tester på nettet, så jeg kommer til å teste tidlig. Ikke noe å spare på tenker jeg ;)

Masse lykke til alle sammen!

Skrevet

Åååå så mange vi er med IKM uke 24.

Jeg har IKM torsdag 12, juni.

Om ikke spotting begynner på onsdag som den pleier, tester jeg da.

Spennende dette : ))

Skrevet

tror jeg har ikm rundt den 13-14.. :)

mange andre denne uka ser jeg.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...