håper-håper... Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Heisann! IKM 8.juni.... så håper å få være med på denne da
moniki* 3 prinsesser* Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Hei IKM 13.juni, så jeg blir med her... Lykke til alle sammen...
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Hei Hei...tror jeg har IKM ca 9.juni. når begynner dere for fullt å prøve da? er 1 ordentlige pp for oss...gleder oss masse;)
Cybele Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2008 Hei:) Jeg er også temmelig ny, dette er min andre pp, men forrige måned, altså første pp, hadde jeg lite peiling på el og slikt, så dette er første skikkelige pp. Jeg tror jeg har IKM10. eller 11.juni om denne syklusen blir som forrige, ca 30 dager. regner med jeg har el 27.mai (samme dag som eksamen, akk!). Så begynner vel for fullt på lørdag, og fortsetter søndag, mandag, tirsdag og onsdag. Tar el-tester denne pp, og regner med å finne el. Tror forresten bare vi skal ha sex annen hver dag, kjæresten min jobber trippelt for tiden og er dødtrøtt. Kult å følge med hverandre da:)
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 hei mildri Ja jeg har noe av samme historien som deg, har egentlig prøvd en gang men da hadde vi ikke mye peil, så vi bomma på el, så derfor blir dette egentlig 1pp;) gleder oss fælt da..men samtidig litt skummelt på en god måte;) skal gifte oss om tre mnd så har endel nerver om andre ting fra før av..hehe..ja blir spennende å følge dere;) hvor gammel er du? og hvor gammel er han? bare sånn for å bli litt kjent;)
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Fortell gjerne dere andre også, gøy å høre historien til andre;) sps nå som vi er i nøyaktig samme båt...hehe..alder? bosted? vært lenge sammen?
Cybele Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2008 Hei søte gifteklar! Så inne på profilen din, og du er jo på helt "perfekt" sted i livet angående barn:) Gratulerer med forlovelse og langt forhold! :) Sånne damer ser man opp til, og jeg akter å være på samme sted om noen år. Jeg er "bare" 22 år, samboer er 30. Vi har vært samboere ett år, og vært sammen ca halvannet år. Vi ønsket egentlig å begynne prøvingen allerede i høst, men har valgt å vente, fordi vi ønsker å ha vært sammen litt lengre, men nå klarer vi ikke vente mere;) Han er utdannet skuespiller og jobber på teatret i byen, jeg studerer. Har studert en del psykologi, en del filosofi og nå litteratur. Har skikkelig lyst til å bli lektor og undervise på videregående skole en gang i tiden. Jeg er veldig bevisst på dette med å få barn i løpet av studietiden, det er noe jeg ønsker sterkt og tror skal gå fint. Lange ferier, fleksitid og fine rutiner i hverdagen. Ikke blir vi aldri, men det med økonomi kommer virkelig ikke i første rekke for vår del. :) La oss håpe på februarbaby! Hva gjør dere, hvem, er dere osv?
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Hei du;) Jeg er da som du leste i profilen 24 blir 25 i oktober, samboeren min er 26:) vi bor sammen i huset vi kjøpte i april i fjor sammen med katten vår simba og hunden vår doffen(dachs) i aurskog;) jeg jobber på flytoget og han i spaceworld, tjener nok til å klare oss fint..jeg har ønsket barn lenge men han har villet vente en stund, så nå har han sagt at det passer fint for han også og at det er meg han vil gifte seg med og få barn med...er vel ikke så veldig mye mer vi ikke vet om hverandre nå så...hehe..satser på februarbaby ja; krysser fingrene og sender masse babystøv til deg****************************har ei vennine som er lege så hvis du lurer på noe så kan det hende hun vet det, bare å spørremeg;) hun er allmennlege da, men litt kan hun hehe...
enda en Skrevet 19. mai 2008 #11 Skrevet 19. mai 2008 IKM ca 9.juni her. "flergangsprøver" ( noe àla flergangsfødende, hehe) i min 2.pp
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 19. mai 2008 #12 Skrevet 19. mai 2008 Uff, så nettopp at jeg har ikm FREDAG 13 juni Neida, er egentlig ikke overtroisk. Fredag 13 pleier jeg å si betyr lykke Men har no snål spotting nå istedenfor tr denne mnd, mulig hormonforstyrrelse bare, men tester snart for sikkerhets skyld.. Er i slutten av 1pp nå, blir 20 i år.. samme gjelder samboern
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 20. mai 2008 #13 Skrevet 20. mai 2008 jaja, så viste testen i morges negativ, så er såvidt igang med 2pp, ikm fredag 13 juni.. *krysse fingre*
malla85 Skrevet 21. mai 2008 #14 Skrevet 21. mai 2008 heia! Har ikm den 10.juni. Håper å få se noen resultater da. Har prøvd siden desember i fjor så jeg er litt lei av prøvinga. Men er på ferie nu i new orleans så jeg koser meg nu ihverfall. tar el-tester så jeg slipper å stresse med sexen.
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 21. mai 2008 #15 Skrevet 21. mai 2008 bare lurer når begynner alle her inne å prøve egentlig?? er det mange som kun har sex for å bli gravid eller er det noen som har sex uteom også? er redd ting blir litt stress hvis man liksom må ha sex visse dager for at det skal klaffe, ønsker å ta ting litt rolig og for kosen sin skyld men selvfølgelig satse på de dagene som teller å...håper dere skjønte hva jeg mente, ble litt rotete satt opp hihi..
Putzie Skrevet 21. mai 2008 #16 Skrevet 21. mai 2008 Hei Jeg og sambo hadde bestemt oss for å egentlig begynne prøvingen i høst, men så var det litt frem og tilbake. NÅ har vi kommet igang Samboeren min var ikke like innstilt som meg, men nå er han det Og vi gleder oss og håper det skjer noe fort Han blir 27 i desember mens jeg har nettopp fylt 20. Vi har vært sammen i 4 år og bodd sammen i ett år. Vi håper å bli gravide fort siden det har vært 3 dødsfall i familien hans nå og håper å få gitt en god nyhet igjen Ellers jobber jeg på sykehuset som hjelpepleier og han på rørfabrikk:) Vi har to katter, Fresia (3år) og Sessie ( 7 mnd )
Peders mamma Skrevet 23. mai 2008 #21 Skrevet 23. mai 2008 har ikm rundt 14 juni..er inne i vår 8 pp...håper at spira skal sitte denne gangen:) jeg er blir 23 år den 14 juni.. kjære er 29 år..han er snart uteksaminert sivil ingeniør, og jeg starter på andre året på førskolelærerutdanning til høsten. Vi gleder oss veldig til å bli foreldre, som dere da skjønner prøver vi på vår første:) er spådd å bli gravid i juni med jente..så det er bare å krysse fingrene, å håpe spådommen er riktig !
Lillemus&mamma'n Skrevet 24. mai 2008 #22 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har d-dag ; ) 9. juni, så jeg slenger jeg på her. Gifter oss 6. juni, så kan hende jeg tar en test den dagen, i tilfelle- kan jo ikke drikke hvis det bor noen i magen : )
Mamma og lillegutt Skrevet 25. mai 2008 #23 Skrevet 25. mai 2008 Har startet å kjenne rare ting i magen, og så har jeg litt vondt i korsryggen. Kan man kjenne noe allerede 1-2 dager etter el, eller er jeg bare blitt helt kokko? Tenker jo ikke på annet, så det er jo godt mulig at jeg bare innbiller meg ting også ... noen som vet? Krysser fingre og tær
Raff Skrevet 26. mai 2008 #24 Skrevet 26. mai 2008 Tror jeg i alle fall. første mens etter pilleslutt kom etter 5 mnd, den 17/5. Tror jeg hadde EL 5/5, men usikkert. Nå håper jeg at syklusen har normalisert seg. Skal gifte meg 21.juni, så vi får håpe at mensen har kommet og dratt igjen, eller at den ikke kommer i det hele tatt
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 26. mai 2008 #25 Skrevet 26. mai 2008 Hei hei...da har prøvingen begynt for fullt her i heimen hehe...har ikm 9 juni akkurat 14 dager til i dag så håper vi har funnet riktig dag og at det klaffer..hihi vet vi er tidlig i prøvingen men det er lov å håpe på tidlig spire..haha..lykke til alle andre også krysser fingrene for alle sammen.. noen som vil dele råd og tips med oss andre? om det er noen som prøver noe spesielt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå