Gå til innhold

Barb med 2 forskjellige fedre er greit men,,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg HÅPER jeg får barn med 3 forskjellige fedre. Har to barn, med to forskjellige. Slutt med de begge, håper fortsatt på å finne den rette, å få barn med han ! Ser ikke noe galt i det. Utrolig at noen har fordommer mot det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livet lar seg vanskelig planlegge, så jeg klarer ikke helt å se at barn med flere fedre sier noe som helst om et menneske annet enn at vedkommende evt ikke har ønsket å abortere bort barna sine, til tross for at de kanskje har dukket opp under forskjellige (og lite ideelle..?) omstendigheter.

Utsagn som at vedkommende har vært løs i strikken osv er ganske så utrolig tåplige.

Jeg har sikkert hatt langt flere sexpartnere i mitt liv, enn den gjennomsnittlige dibber, men jeg har bare et barn. Er jeg litt kysk likevel da?

Man kan bli gravid av å pule. De fleste puler, og de fleste har pult med mer enn én partner. Det betyr ikke at man puler med alle, men det betyr kanskje at ikke alle forhold er liv laga.

Skrevet

Min datter har 4 forskjellige fedre! Slå den, du!

Skrevet

Steike! Du er sannelig moderne, og kanskje litt forut din tid..? ;-)

Skrevet

Har ei venninde som er i akkurat den situasjonen nå... Jeg synes såklart det kan virke litt komplisert, og litt i meste laget å forholde seg til.. men syns ikke det er dumt av andre grunner.. Det kan være så mange forskjellige grunner til at det har blitt som d har blitt.. venninda mi foreksempel, ble "uheldig" gravid som 19 åring.. et par år senere traff hun en hun slo seg til ro med og planlagte og fikk et barn med. Hun trodde jo han var den rette.. men det viste seg at han var en stor psykopat.. så hun gikk.. Nå har hun truffet en ny, og vært litt "uheldig".. hun blir gravid bare noen ser på henne, og går på pilla... Syns det er dumt å se ned på folk av den grunn.. men hun tar altså abort på grunnlag av dette.. hun er så redd for å bli stemplet som "løs".. hun er overhodet ikke det.. Men hun sier også at hun syns ikke forholdet til han nye er stabilt nok til å få barn sammen nå.. Om hun skal ha et barn til, skal hun være godt gift først sier hun..Skjønner jo litt tankegangen..

Skrevet

Faktisk enig med HI. Selv om jeg ikke vil kalle noen løse i strikken, eller hva det nå var.... Fedre som har barn med 3 forskjellige damer har jeg heller ikke sansen for, helt ærlig. Syns det virker innmari rotete, på en måte. Påstår ikke at barna lider noen nød, men i de tilfeller jeg kjenner til hvor det er så mange foreldre involvert, er det stadig krangling om oppdragelse, penger osv, osv. Unger merker sånt veldig fort.

Dessuten syns jeg det vitner om veldig dårlige og lite gjennomtenkte livsvalg.

Skrevet

eg syns folk må ta egne valg når det gjelder slikt. ingen vet bakrgunnen til at de får barne med forskjellige fedre.

eg kan med handa på hjertet si eg ALDRI har snakket dritt om noen som har barn med 3 eller flere forskjellige.

Nå har eg bare 1 barn sammen med sambo. men vis det ikke går lenger så skal eg ha flere barn! uansett om det er med 1 mann eller 4.

Skrevet

Men jeg er ikke helt enig med deg:=) Det er holdninger som din som gjør at jeg er redd for å finne kjærligheten og dele livet mitt videre med en annen mann.

Hilsen HI

Skrevet

Hvorfor kan du ikke dele livet ditt med en annen mann? Har jeg da ikke sagt noe om. Jeg håper alle finner kjærligheten, jeg. Faktisk. Men det er lov å tenke at man ikke trenger få barn med 14 forskjellige personer, uten at andre trenger å beskylde meg for å holde dem tilbake i livet.....

Skrevet

Jeg er selv alenemor, og med tiden så ønsker jeg meg fler barn. Gjerne to til med samme mann! Men man vet jo liksom ikke hva morgendagen bringer, og kanskje fungerer det ikke med barnefar nummer to.. Og 8 år seinere møter jeg en ny mann, og vi bestemmer oss for å få en liten tass. Blir litt feil at man skal bli kalt for tøs og ludder osv av de årsakene, spør du meg..

Men samtidig så syntes jeg at det høres litt slitsomt ut, skal jeg være ærlig. "Jens" skal til pappa den dagen, "Line" den andre dagen og lille "Mia" den tredje liksom.. Tror det hadde gått litt i surr for meg etterhvert ;P

Skrevet

Bakgrunnen er kanskje litt viktig, for dere som dømmer? Finnes kanskje andre ting i livet som er verre?

Jeg kan forresten slå meg stolt på brytstet og si at jeg har 4 barn med samme mann. Kunne vært 5 med samme mann, men mistet det ene barnet, dessverre.

Men;13 år etter at jeg ble gift som 17 åring,skjedde det mye.:

......så kom det to barn til,da.

Etter skilsmissen fra (meget utro) mann nummer èn, giftet jeg meg igjen. 11 mnd etter kom en veldig planlagt gutt.

Gidder ikke legge ut i det vide og det brede, men etter 7 år ble det enda en skilsmisse, og fant deretter en mann som var snill og god mot meg.

Vi skulle ikke ha barn sammen. Men så skjer det,likevel (jeg er verdens mest fruktbare!) Og jeg blir mamma til en nydelig gutt igjen.

Sterilisert mann, nå ;o)

Det er MANGE grunner til at ting blir som de blir.

Hvis folk skulle dømme meg bare på dette grunnlaget, hadde jeg selv syntes det var trist. Jeg har mange gode egenskaper som venn. Arbeidsgiveren min ga meg alltid topp "karakter" i arbeidsmoral og teamwork.

Takk og pris finnes det folk som skjønner at den som er uten synd kan kaste den første steinen. Og lar steinen ligge i sin egen lomme.

;o)

Skrevet

Må du virkelig ha tillatelse fra ei anonymside på nettet for å ha et barn til, når det er med mann nummer tre?

Skrevet

Om du godtar det eller ikke, er irrelevant.

ikke ALLE snakker dritt om "sånne" mødre.

Snakker du om "sånne mødre" til alle du møter?Siden du vet disse tingene så godt?SLADDERKJERRINGER kaller vi sånne som deg, selv om du ikke vil innrømme det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...