Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 jeg venter mitt 3 med far nr 2. Ja jeg synes det er drøyt med 3 forskjellige fedre. Det stopper her med meg iallefall. Blr det slutt og jeg finner meg en ny skal jeg IKKE ha barn med han. 2 fedre får være nok
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 JAVEL? Hun spurte og jeg sa mi mening. Ser ikke ned på andre med 3 fedre vist du trudde det.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Sånne holdninger som dere har overføres på barna deres og de barna som tilfeldigvis har ei mamma som har barn med 3 forskj fedre vil bli utsatt for mobbing...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 vettu hva. Ja jeg synes det er drøyt. Jeg hadde ikke ville hatt 3 fedre . hørest så komplisert ut synes jeg. Synes det er komplisert nok med 2. Men nei jeg overfører ikke mine holdninger om 3 fedre til mine barn. Jeg ser heller ikke ned på de som jeg skrev over her. Hun spurte og jeg svarte mi mening. Ikke snakk om å overføre de til mine barn. de har jo selv en far og en stefar. Så hvorfor skulle de mobbe da.. Tanta til faren deres har unger med 3 forskjellige. Og de to siste er jo på alder med mine to. Så nei de ser ikke verken ned på de eller mobber de.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Nei jeg skulle ønske det var greit å gå videre for 2 gang jeg.Var gift og fikk 1 barn.2 år etter skillsmissen ble jeg gravid første gangen jeg var på date.Forholdet med han går ganske dårlig egentlig men har så lyst på et barn til.Har egentlig lyst på 2-3 til men ikke med han jeg er på vei til å gå i fra. hi
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Visst du ikke føler det er drøyt med 3 fedre så er jo det bare å få en unge til med nr 3 det. Ingen halshugger deg av den grunn For om jeg synes det er drøyt, så trenger jo ikke du å synes det.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Kunne aldri fått 3barn med 3 forskjellige fedre.Blir for dumt for meg.Mange å forholde seg til,nei,ikke aktuelt her.Må ærlig si at jeg ser litt ned på dem som har det,helt hvorfor vet jeg ikke,sikkert fordi dem ikke følger det jeg syntes er nok.Å nei jeg VET at dette ikke er riktig tenkt av meg.Hadde heller aldri sagt det til dem som eventuelt har flere forskjellige fedre til barna sine,eller sagt noe om dette til mine barn. Vet at dette er umodent av meg så holder det for meg selv!!!
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #11 Skrevet 19. mai 2008 Må bare svare på dette innlegget. Jeg har 3 barn med 3 forskjellige fedre. Nei- det er ikke mer komplisert enn med 2. Vi er da voksne....... Å si at det blir for dumt vil jeg si er mangel på empati og forståelse. Selvfølgelig er ikke denne situasjonen noe man planlegger og streber etter, men den kan fort oppstå både for deg og for naboen. Mye skjer i livet som man ikke har kontroll på, eller som man ikke ønsker. Da får man bare spille videre med de kortene man har, og gjøre det aller beste ut av situasjonene som oppstår. Jeg har havnet her fordi jeg gjorde valg som var til mitt eget beste, Akkurat som jeg håper alle dere andre har gjort. Jeg står for valgene og følgene, og ville nok valgt likt visst jeg fikk gjøre de om igjen. Hva gjør dine valg så mye bedre enn mine at du fortjener å stå over meg og se ned??? Nei, gjør det beste ut av livet og kos dere. Slutt å mene så mye om hva alle andre gjør.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #12 Skrevet 19. mai 2008 jeg kjenner ei som har barn med tre ulike fedre, men synes på ingen måte det er noe mer drøyt enn å ha barn med to ulike fedre. selv derimot har jeg barn med en mann, og er fremdeles gift med han - for meg er det den perfekte løsning - men jeg legger meg da ikke opp i hva andre gjør.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #13 Skrevet 19. mai 2008 Er det noe bedre med en far som har 8 barn med fem forskjellige mødre?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #14 Skrevet 19. mai 2008 Jeg synes ikke det spiller noen rolle hvor mange barn man har med hvor mange fedre, men personlig ønsker jeg ikke fler unger dersom vi skulle splittet lag - av den enkle grunn at vi allerede har 3, og av bekymring for at ungene jeg allerede har skulle komme i bakgrunnen (eller i det minste føle seg slik). Men jeg VET altså ikke noe om hvordan det er å ha 3 barn med 3 fedre.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #15 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har 4 barn med 3 forskjellige pappaer. Nr 1 kom i et utrolig dårlig forhold,som var håpløst,men jeg ville ikke ta abort. Nr 2 kom i et forhold som jeg trodde var det store,men som viste seg å være basert på en løgn. Nr 3 var i et vellykket forhold:) Nr 4 kom litt for fort,men jeg hadde sagt tidligere at det var viktig for meg at vi fikk en helsøsken,for JEG føler på det at jeg faktisk har flere pappaer til barna. Nå skal det sies at jeg har vært til utredning pga at prevensjon ikke taes opp i kroppen min,og de fant heller ingen løsning for meg.Så 3 av 4 barn er født på forskjellige prevensjonsmidler.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #16 Skrevet 19. mai 2008 Men adopsjon er greit? Kunstig befruktning er greit?? Hvilke dårlige egenskaper innehar du, HI, som tillater deg å generalisere sånn?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #17 Skrevet 19. mai 2008 dere dømmer uten å vite bakgrunner, og tar alle over en kam... dere er noen merkelige folk asså....
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #18 Skrevet 19. mai 2008 Man skal ikke dømme andre, det kan ligge mange årsaker til at ting har blitt som de er, og så lenge barna har det bra, spiller det vel ingen rolle? Jeg har en venninde som har 4 barn med 4 forskjellige menn... Nr 1: hun var 17, hadde rømt hjemmifra, og havnet sammen med en psykopat som låste henne inne, men hun klarte til slutt å rømme med datteren Nr 2: hun giftet seg og fikk en sønn, men så døde barnefaren. Nr 3: hun hadde vært i et fast forhold i 4 år før de fikk barn - da datteren var 2 uker, stakk han av.. Nr4: Hun giftet seg igjen, men denne gangen ble hun uplanlagt gravid, og ville ta abort - mannen hennes hadde ingen egne barn fra før, og klikka helt.."Du vil drepe barnet mitt", etc, så hun endte med å føle seg pressert til å beholde barnet. Nå er de tre eldste voksne (over 18), og hun har kun den dsglige omsorgen for minstemann på 7år. Selv er hun 42, og hun er en veldig sterk og oppegående dame som jeg har stor respekt for - til tross for mye vanskeligheter gjennom livet, har hun alltid satt barna sine først og vært en god mor.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #19 Skrevet 19. mai 2008 Svarte lengre oppe at jeg personlig syntes det er for dumt. Kommer aldri til å skjønne at en må på liv og død få unger hver gang en finner seg en ny mann. Når et par får unge så har en aldri en garanti om at forholdet skal holde,vet det da,eller tragiske ting kan skje som et dødsfall.Så finner dem en ny partner og får barn sammen,sånn er det i disse dager,MEN så ryker det forholdet også så finner dem mann nr 3 og jaggu skal dem ha unge med den nye også..osv osv,blir for drøyt for meg. Ja,dessverre så dømmer jeg dem i hodet mitt,uten grunn.Men sier aldri noe til dem eller andre.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #20 Skrevet 19. mai 2008 Men mange strebrer jo etter det gode familielivet med 4 barn,hus,hage med og hund.Når en ikke får det etter og ha prøvd 1-2 ganger skal man da bare gi opp den drømmen som andre oppnår med første barnefar???? Noen ønsker seg kun 1-2 barn mens andre ønsker seg flere og har bare hatt veldig uflaks med valg av livspartner og derfor må ende forholdet.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #21 Skrevet 19. mai 2008 Da er du for løs i buksestrikken og har en mangel på iq når du får 3 barn med 3 forskjellige... Og JA,disse barna blir mobbeofre.. Gikk i klasse med en kar,hans mor hadde 5 barn med 4 forskjellige. Til og med han kalte sin egen mor ludder... Han var oppgitt.. Og det forstår jeg godt. Dette er forvirrende og dårlige vilkår for barna.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #22 Skrevet 19. mai 2008 Fy søren du er jo blåst!! Hvilken boble lever du i anonym 16:46? Hva århundre???Gå inn i deg selv å se på hvilke holdninger og syn du egentlig har på mennisker,livet-verden!!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #23 Skrevet 19. mai 2008 Haha! Ja,jeg kan prøve å late som om vi alle er så jævla liberale og godtar slikt... Men sannheten er jo at vi ikke gjør det! ALLE snakker dritt om sånne mødre... Selv om dere ikke innrømmer det!!!! Jeg har ikke møtt noen som ikke gjør det iallefall...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #24 Skrevet 19. mai 2008 Det sier vel mest om deg og din omgangskrets anonym 16:58!
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #25 Skrevet 19. mai 2008 Hva faen er galt med folk som kaller meg ludder fordi jeg har 3 fedre til mine 3 barn??? Springer da for helvete ikke rundt å lager barn med hver mann jeg møter på et gatehjørne heller da!!!! Hva i alle dager gir grunnlag for å si at jeg har lav IQ når jeg over en periode på 15(!!!!) år har fått 3 barn???? Og til informasjon: mine barn er IKKE mobbeoffer, men høyst oppegående mennesker som har det bra med en lykkelig mor. Barn nå til dags leer ikke på et øyenbryn engang ved 'avvikende' familieforhold. Å skal dere andre her inne nekte enn potensiell ny partner å få sitt eneste barn fordi det strider imot deres syn på den perfekte familiesituasjonen???? Snurpete kjærringer.....!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå