Gå til innhold

Jeg har vært utro


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han aksepterer ikke utroskap. Og han har sagt klinkender klart ifra om at hvis jeg gjor det igjen, er det slutt melleom oss!

Nei, klart jeg ikke elsker han fordi han tilgir meg. Men jeg elsker han OG er lykkelig fordi han har valgt å tilgi og gi meg en ny sjanse.

Hvorfor jeg var utro? Det er det mange grunner til! Behov for bekreftelse bl.anna. Det er veldig vanskelig å forklare.

Hvorfor er man ikke utro mot en mann jeg elsker?

Dette dreier seg som sagt ikke om han. Det handler om min selvdestruktivitet. Det er vel mye av grunnen til at jeg var utro. Ville gjøre meg selv vondt, ødelegge for meg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det krever livserfaring og klokskap å forstå deg, HI, og du er heldig som har en klok og trygg mann.

Men du må virkelig slutte å være utro, uansett! Det er fryktelig destruktivt, både for deg selv, for mannen din og forholdet deres. Du bærer tydeligvis på en trang til selvdestruksjon, men du har ingen rett, - uansett bakgrunn, historie, depresjon , forklaringer - til å ødelegge livet for en flott mann! Det er grenser, selv for han!

Ønsker deg lykke til med å elske deg selv også! Da trenger du ikke lenger ødelegge livet for deg selv og dem du elsker.

Skrevet

Blir litt overrasket over at det er så mange som har ett så naivt syn på kjærlighet at en tror at man ikke kan være utro selvom man elsker partneren sin!!

Utroskap skjer de beste. At man elsker er mann, betyr ikke kan tiltrekkes av andre. Kombinerer man dette med litt dårlig tid i ett parforhold, manglende bekreftelse,småbarnsstress og småkrangling på hjemmefronten er det lett å falle for fristelsen tror jeg...

 

Har selv vært utro mot min mann når jeg var yngre. Han valgte å tilgi, selvom det var hardt for han. Det er jeg evig takknemlig for. Jeg elsker han like høyt i dag som jeg gjorde da. Jeg håper han aldri gjør samme feil som meg, men mest av alt håper jeg at jeg aldri begår samme feil igjen.

 

Til HI; lykke til videre i forholdet. Vær forberedt på noen strie tørner og la han snakke om det om han ønsker det, selvom du kanskje føler det som skamfult.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...