Gå til innhold

Jeg har vært utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

og mannen min har tilgitt meg det!

Jeg har verdens mest fantastiske mann! Jeg elsker han! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville vel heller kalt han stokk dum jeg.....

Man gjør ikke slik mot en man elsker. På tide å finne ut hva elske virkelig betyr!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

jeg skjønner ikke, hva faen er poenget med å være utro? da kan man umulig respektere den man "elsker"!!!!!

Skrevet

Du høres nesten litt stolt ut?

Skrevet

Hvorfor skriver du dette HI???

Skrevet

Håper du har lært da og ikke gjør dette igjen..

Alle fortjener en ny sjanse.. Men ikke om igjen og om igjen...

Heldig er du, som har en så god mann.. Ikkke ta ham for gitt...

Skrevet

han har tilgitt deg ja.

men jeg kan love deg dette vil henge på deg lenge! hver gang dere ser romantisk film der det ofte dukker opp scener om utroskap, kan stemningen snu helt og ødelegge resten av kvelden. også senere kan det godt hende han får en reaksjon som enten gjør at han gjør det samme i mot deg eller at han vil bruke det mot deg i krangler.

idiotisk å være utro. har erfart av egne feil i tiliere forhold. jeg var stokk idiot og var utro, men han tilga meg. etter 3 år ble det slutt PGA da jeg var utro den ene gangen

Skrevet

Er ikke stolt, bare utrolig gla for at min flotte mann klarer å tilgi meg min svakhet! Er klare over at ting ikke kommer til å bli lett, ei heller helt som før. Men er likevel mektig imponert over mannen min!

Jeg elsker han av hele mitt hjerte, og han elsker meg om mulig enda mer! :)

Skrevet

ja da er du heldig og han uheldig.

Skrevet

Vil si vi er heldige begge to jeg da, tross alt!

Man lærer og vokser av alt man opplever! Motgang gjør en sterkere!

Skrevet

kan ikke kalle han heldig akkurat som har hatt ei som har vært utro mot han. Men flaks for deg at han tilga deg da..

Skrevet

Hvis du elsker ham så mye? Hvorfor i all verden var du utro da? Jeg elsker min mann, og kan ikke si at jeg har særlig lyst til å fare med andre menn.

Skrevet

Det er en fantastisk mann du har hatt.Jeg syns det er kjempe flott at du har vært ærlig med han.Hadde sikkert vært verre hadde han funnet ut av det på annen måte.

Skrevet

jeg gjorde det samme.. er så ikke stolt over det. angrer som faen, men kjæresten min tok meg til bake etter en stund! er så sinnsykt lykkelig nå! jeg vet nå hvor mye jeg elsker han og har lyst til å være med han, det er ingen andre jeg vil ha, det er ingen som er verdt å miste han igjen for! jeg vet at selv om han tok meg tilbake så kan det jeg gjorde aldri tilgis for det er jo helt motbydelig!! men vi er sammen igjen og venter vårt første barn sammen og er lykkeligere enn noen gang! =)

Jeg er den heldigste jenta på jord!

Skrevet

Jeg tilga (x)mannen min,også. Men jeg forlot han likevel.

Jeg kunne altså tilgi, men ikke leve med han etterpå. Altfor vondt det som hadde skjedd.

Å tilgi betyr ikke nødvendigvis at man forstetter samlivet.

Skrevet

For et latterlig innlegg HI.

Han er en fantastisk mann og du elsker ham, men du har likevel vært utro mot ham? Enig med de over her, du høres nesten stolt ut. Tilgitt din svakhet? Er å ikke klare å holde trusene på en svakhet? Skjerp deg.

Håper han oppdager ryggraden sin snart og går fra deg. Sånne menn fortjener bedre jenter enn deg.

Skrevet

Sett skoen på den andre foten. Ville du tilgitt han??? Eller ville du laget ett helvette?

Skrevet

Fy fader for noen kjerringer dere er. HI er lykkelig fordi en forferdelig situasjon hun har skapt har vist seg å løse seg, og hun skriver et innlegg som hyllest til mannen sin. Hun har ikke spurt dere om moralsk input på emnet utroskap. Vi vet dessuten ingenting om bakgrunnen for utroskapen eller hvordan de har kommet seg gjennom det. De fleste av dere kommer til å gå på tidenes smell i løpet av livet med sååå snevert syn på tilværelsen.

Skrevet

HAN HAR SIKKERT VERT UTRO SELV. DERFOR HAN TILGIR DEG.

Skrevet

Hahaha hva forventer hun da? Ros? Klapp på skulderen?

Hyllest til mannen hun elsker men har bedratt? Come on.

Er det å respektere mannen sin og far til sine barn nok til å være monogam, å ha et snevert syn på tilværelsen? Interessant.

Skrevet

Man trenger ikke å ha vært utro selv, om man tilgir utroskap da....

Har selv tiligitt min samboers utroskap, ikke lett men hadde ikke vært lettere å bare rømme fra situsjonen heller syns jeg.

Håper HI har lært, og ALDRI gjør noe slikt igjen...

Skrevet

Nix, det å ikke se at det er rom for å feile og å tilgi, og at man aldri kan dømme andre uten å være helt på innsiden av situasjonen, er å ha et snevert syn på tilværelsen. Jeg ville ikke ha vært utro mot mannen min selv, og jeg håper inderlig ikke han er det mot meg, men det gir meg ingen rett til å uttale meg om hvordan andre skal ha det. Verden er ikke svart/hvitt.

Skrevet

Elsker han.!!!!

Tror jeg ikke du gjør nei. For hadde du elsket han så hadde du ikke lagt deg på ryggen å sprika med bena til en annen mann.

Sånne som deg fortjener ikke tilgivelse. Å heller ikke respekt fra andre mennesker.

Blir så forbanna irritert da jeg ser sånne innlegg på at dem forteller at dem har vært utro. Å attpåtil sier dem elsker mannen sin etterpå.

Skrevet

HI her!

Mange interessante innspill her! Var ingen annen grunn til at jeg la inn innlegget enn at jeg var gla og ville fortelle dere det. Og ja, som en hyllest til min mann.

Jeg har heldigvis en mann som kjenner meg godt, både svakheter og styrker. Han vet også at jeg har vært utro før, og sliter med å være åpen og ærlig. Jeg tror en av hovedgrunnene til at han tilgir meg er, foruten at han elsker meg og aldri kunne tenke seg å leve uten meg, er at han vet at utroskapen min er et produkt av min depresjon. Han vet at jeg er blitt seksuelt misbrukt og sliter veldig med sex og eget selvbilde. Det gjør nok like vondt forde, men at han vet grunnen gjørdet det nok litt lettere å forstå.

At jeg hadde sex med en annen, har ingenting med mine følelser for han å gjøre. Jeg elsker han, og han vet det!

Dessverre greide jeg ikke fortelle han det, og han var nødt til å oppdage det selv. Og det er vel det verste med dette for han.

Men jeg er så takknemmlig for denne mannen!

Og igjen, jeg er overhodet ikke stolt, bare mektig imponert!

Skrevet

Sjønte ikke helt innlegget.... Du elsker ham fordi han tilgir utroskap - ergo kan du være utro igjen...?? Det ligger alltid et egobehov bak hver eneste handling og eneste tanke... Derfor lurer jeg fælt på hvorfor du skrev dette.

Dessuten. Om du har vært utro mot mannen din - er det en GRUNN til det... Du er ikke utro mot en mann du virkelig elsker... Og man burde ikke elske en mann som aksepterer utroskap.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...