Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. mai 2008 #26 Skrevet 18. mai 2008 Så deilig da ;-) God mulighet for å ta fri og dra på hytta :-) hehe
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #27 Skrevet 18. mai 2008 hehe....jeg er for tida hjemmeværendre "trydeslusk" så mine går å dasser sammen med meg hver dag uansett...og skulle lærerene streike også så blir jo guttungen også hjemme... Folk får ta i bruk besteforeldre, elelr andre nære, eller ta fri...verre er det vel ikke??? HVIS det blir streik da..
Gjest irismor Skrevet 18. mai 2008 #28 Skrevet 18. mai 2008 Bor du på Lørenskog så hyl ut for da trenger vi en dagmamma =)
*SamSung* Skrevet 18. mai 2008 #29 Skrevet 18. mai 2008 Jeg bor på Skjetten, men jobber i AHUS barnehage. Kan evnt, passe hos deg? Har du hørt noe om streik her da?
*gruffalo* Skrevet 18. mai 2008 #31 Skrevet 18. mai 2008 bergen, bærum, karmøy og tromsø står det i alle fall på utdanningsforbundet sine sider...
Gjest irismor Skrevet 18. mai 2008 #32 Skrevet 18. mai 2008 Nei første jeg hørte om streik i skole og barnehage var i innlegget her. Bor ikke akkurat langt unna Ahus nei ;-) Hyler ut jeg hvis det blir tatt ut personale i Kjenn barnehage.
Masaili <3 Skrevet 18. mai 2008 #33 Skrevet 18. mai 2008 Skoler som kan rammes: Alvøen skole Bjørndalsskogen skole Christi Krybbe skole Damsgård skole Flaktveit skole Haukeland skole Hellen skole Holen skole Hålandsdalen leirskole Håstein skole Kalvatræet skole Kjøkkelvik skole Krohnengen skole Loddefjord skole Lynghaug skole Mathopen skole Møhlenpris skole Nordnes skole Nygårdslien skole Olsvik skole Ortun skole Rothaugen skole Sandgotna skole Vadmyra skole Barnehager som kan rammes: Arnatveit barnehage Bjørgedalen barnehage Fredriksberg barnehage Granebo barnehage Grøntulien barnehage Haugatun barnehage Kalfarveien barnehage Klosteret barnehage Laksevåg barnehage Lyngfaret barnehage Marken barnehage Minde barnehage Norheim barnehage Nygårdsparken barnehage Olsvik barnehage Rosetårnet barnehage Sandalsbotn barnehage Skårungen barnehage Solbakken barnehage Sæterdalen barnehage Trollskogen barnehage Vadmyra barnehage Ytrebygda barnehage Byrådsleders avdeling - BLED Byrådsleders avdeling - stab Budtjenesten Informasjonssenteret i rådhuset Kommunens telefonsentral Bystyrets kontor - BYST Bystyrets kontor - stab Kommunerevisjonen Byrådsavdeling for barnehage og skole - BBS Byrådsavdeling for barnehage og skole - stab Fagavdeling barnehage og skole En rekke administrative stillinger på de fleste skoler Morsmålslærere på enkelte skoler Byrådsavdeling for helse og omsorg - BHO Byrådsavdeling for helse og omsorg - stab Barnevernet i Årstad Ergoterapi og fysioterapi i Bergenhus og Laksevåg Forvaltningsenhetene Bergenhus og Laksevåg Helsestasjonene og skolehelsetjenesten i Bergenhus og Laksevåg Merkantile og administrative ansatte på sykehjem og andre enheter Sosialkontoret i Åsane Byrådsavdeling for byggesak og bydeler - BBOB Byrådsavdeling for byggesak og bydeler - stab Byggvedlikehold Etat for byggesak og private planer Byrådsavdeling for finans, konkurranse og omstilling - BFKO Byrådsavdeling for finans, konkurranse og omstilling - stab Bergen kommunale bygg HR-seksjonen IKT drift Kemneren Regnskapskontoret Seksjon for konkurranse og utvikling Sentralarkivet Byrådsavdeling for klima, miljø og byutvikling - BKMB Byrådsavdeling for klima, miljø og byutvikling - stab Grønn etat Plan- og miljøetaten Byrådsavdeling for kultur, næring og idrett - BKNI Byrådsavdeling for kultur, næring, idrett - stab Bergen offentlige bibliotek Idrettseksjonen Kulturkontorene i bydelene Kommunale foretak som kan rammes: Bergen Bolig og Byfornyelse KF Bergen Parkering KF Bergen vann KF Bydrift Bergen KF Bergen hjemmetjenestene KF Før en eventuell streik skal det være mekling mellom partene, og Riksmeklingsmannen har satt meklingsfristen til 22. mai klokken 24.00.
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 18. mai 2008 #34 Skrevet 18. mai 2008 det er jo da event. pedledere/førskolelærerene som går ut i streik, så da kan det hende at barnehagen alikevel vil gå rundt med BUA og assistenter, selv om det da ikke i ikke kan kalles barnehage, men park/oppbevaringsplass. så da er det ikke sikkert at bhg stenges helt..... håper på en løsning og et skikkelig lønnshopp for pedledere/førskolelærere;-)
1kar&1møy&meg™ Skrevet 18. mai 2008 #36 Skrevet 18. mai 2008 jippi! da blir det lønnstap for meg som jobber som vikar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå