Gå til innhold

Hvem passer ungene deres neste uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når barnehagen og skolen er stengt pga streik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har helt ærlig ikke fått med meg at det blir streik. Men blir det det så er det svigers som passer tenker jeg. Siden de er lærere.

Skrevet

Streik?? Ikke jeg hørt noe om...!

Skrevet

Ungene mine har fått omgangssyken allikevel, jeg har eksamen så der er svaret: Mannen og far til barna.

Skrevet

blir det streik??? og da event. hvor???

Skrevet

hihi... da får venninna mi det travelt... hihi

Skrevet

Da hadde han vær hjemme hos moren sin som da har 10 dager fri, men nå blir det vel ikke noe streik.

Skrevet

??????? føler meg liker utenfor som de andre som ikke skjønner noe her.. Har da ikke hørt noe om streik...

Skrevet

Nå er det vel ikke sikkert det blir streik...

Jeg er hjemme med minsten uansett, så her går det fint.

Skrevet

Har jeg ikke hørt noe om.....

Skrevet

Har ikke hørt noe om noen streik ennå, forhandlingene er ikke ferdig ennå. Det skal mekling til før det blir streik.

Skrevet

Da tar jeg henne med meg på skolen, og de dagene jeg evt ikke kan det får hun ta en tur til oldemor:)

Skrevet

det var bra!! iallefall om de streikende får det som de vil, mer peng i kassa. jeg er jo arbeidsledig akkurat nå så, og søker på jobber i barnehage, så det høres bra ut:)))

Skrevet

Jeg jobber i barnehage så hvis det blir streik stiller jeg opp som dagmamma de dagene:) SKRIK UT:)

Skrevet

det er jo ikke sikkert det blir streik da, det pleier jo ¨løse seg:-) tar ikke sorgene på forskudd....

Skrevet

Var det snakk om landsdekkende streik eller bare i Bergen? Får vel bli hjemme med "sykt" barn da isåfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...