Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Når barnehagen og skolen er stengt pga streik?
Turid Laila Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Har helt ærlig ikke fått med meg at det blir streik. Men blir det det så er det svigers som passer tenker jeg. Siden de er lærere.
OsloMor Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Ungene mine har fått omgangssyken allikevel, jeg har eksamen så der er svaret: Mannen og far til barna.
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 blir det streik??? og da event. hvor???
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. mai 2008 #11 Skrevet 18. mai 2008 hihi... da får venninna mi det travelt... hihi
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. mai 2008 #12 Skrevet 18. mai 2008 Da hadde han vær hjemme hos moren sin som da har 10 dager fri, men nå blir det vel ikke noe streik.
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. mai 2008 #14 Skrevet 18. mai 2008 ??????? føler meg liker utenfor som de andre som ikke skjønner noe her.. Har da ikke hørt noe om streik...
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #16 Skrevet 18. mai 2008 Nå er det vel ikke sikkert det blir streik... Jeg er hjemme med minsten uansett, så her går det fint.
Masaili <3 Skrevet 18. mai 2008 #19 Skrevet 18. mai 2008 Googla litt jeg: http://www.bt.no/lokalt/bergen/article565124.ece
simba>>>3gutter Skrevet 18. mai 2008 #20 Skrevet 18. mai 2008 Har ikke hørt noe om noen streik ennå, forhandlingene er ikke ferdig ennå. Det skal mekling til før det blir streik.
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #21 Skrevet 18. mai 2008 Da tar jeg henne med meg på skolen, og de dagene jeg evt ikke kan det får hun ta en tur til oldemor:)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 18. mai 2008 #22 Skrevet 18. mai 2008 det var bra!! iallefall om de streikende får det som de vil, mer peng i kassa. jeg er jo arbeidsledig akkurat nå så, og søker på jobber i barnehage, så det høres bra ut:)))
*SamSung* Skrevet 18. mai 2008 #23 Skrevet 18. mai 2008 Jeg jobber i barnehage så hvis det blir streik stiller jeg opp som dagmamma de dagene:) SKRIK UT:)
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 18. mai 2008 #24 Skrevet 18. mai 2008 det er jo ikke sikkert det blir streik da, det pleier jo ¨løse seg:-) tar ikke sorgene på forskudd....
St.Sunniva Skrevet 18. mai 2008 #25 Skrevet 18. mai 2008 Var det snakk om landsdekkende streik eller bare i Bergen? Får vel bli hjemme med "sykt" barn da isåfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå