TullHøna Skrevet 23. mai 2008 #26 Skrevet 23. mai 2008 Oi, så rart! Og spennende! Får virkelig håpe den digitale er den som har rett;) Hold oss oppdatert! God helg alle sammen!
TullHøna Skrevet 25. mai 2008 #27 Skrevet 25. mai 2008 Weee, jeg har testa positivt idag! På to billigtester... Men tør ikke juble enda, tror liksom det er for godt til å være sant! Blir nok agressiv testing framover nå! Er en smule ivrig idag kjenner jeg, vanskelig for å sitte stille... Hehe. Merkelig hva disse testene gjør med en altså! Håper bare det er sant, og at dere andre også tester postivt! Hadde vært utrolig gøy å fulgt hverandre gjennom svangerskapet!
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 25. mai 2008 #28 Skrevet 25. mai 2008 Hei du!! Dette var jo flotte nyheter du!!!! Gratulerer så mye!! Alle fingre er krysset for at dette stemmer og at det går bra med deg!!!!! Skal selv til legen i morra tidlig, så får vi se hva som skjer da!!! : Oppdaterer uttpå dagen i morra jeg!! Men skal legge til at jeg føler meg sinnsykt gravid da...hehe, oppblåst, dårlig og uggen hele tiden, ikke store matlysten, større pupper...(MYE større..hehe) Men men..kan være hodet som spiller meg et puss... Det hadde vært hyggelig om det stemte da...Vesla vår blir jo 5 år i år, så det er påtide med en liten baby i huset!!! Er helt enig med deg, det hadde vært kjempe morro om vi hadde kunne fulgt hverandre !! Jeg tenkte kanskje jeg kunne høre om aldersnivået våres her jeg da.. Selv er jeg 82 modell!!
TullHøna Skrevet 25. mai 2008 #29 Skrevet 25. mai 2008 Takktakk! Har følt meg skikkelig gravid jeg og, men testa egentlig bare for moroskyld idag! Trodde aldri i verden jeg skulle få positiv test! Nå har jeg da svidd av 3 (!!) billigtester, og alle ble like positive!! Kjære vene... Blir nok cb imorgen for å se om den blir positiv og, stoler ikke helt på disse billigtestene.. Haha, heldig du som har fått større pupper, det har nemlig ikke jeg... Men det vil jeg ha!!! Jeg spiser som en hest om dagen, så her er det bare magen som blir større..:S Jeg er 83 modell, så da er vi jo omtrent like gamle! Evnt. unge! Håper det er en spire hos deg og, du må ha masse lykke til hos legen i morgen! Krysser fingrer for oss alle nå!
Marianne83 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #30 Skrevet 26. mai 2008 Oppretter ny tråd inne på 1. tri for oss lillehamringer! Alle positive lillehammringer bes melde seg til denne tråden! Gleder meg til å følge dere gjennom 1. tri og kanskje møtes på føden!
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 26. mai 2008 #31 Skrevet 26. mai 2008 Heisann.. Da har jeg vært hos legen... Er vel ikke mere klok nå enn før jeg gikk, men han tok iallefall en blodprøve av meg og skulle ringe meg når svaret var kommet.. Hvis jeg er gravid så skulle jeg visstnok være ca 4+2 i dag, så da har jeg vel termin i beg av februar hvis alt stemmer... Jaja.. får se i morra eller onsdag da... hehe..ioverkant spennende dette!!!
Vivil-08 Skrevet 26. mai 2008 #32 Skrevet 26. mai 2008 Gratulerer så mye til Prøver igjen og TullHøna!!! håper vi andre lillehamringene snart kan følge dere over til 1.tri!!! Jeg for min del er i full gang med jakt på denne pp´ens El....krysser fingrene for klaff i 3.pp!
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 27. mai 2008 #33 Skrevet 27. mai 2008 Ja dere... Da har doktoren ringt med de endelige resultatene.... og jeg er 100% GRAVID!!!!! Hurra... tenkt at det skulle klaffe på første forsøk!!!! Hurra hurra hurra!!!! Nå får vi bare krysse fingre og håpe den sitter fast denne gangen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå