Gå til innhold

Noen fra Lillehammer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok å ha kontakt med noen som går gjennom den samme spennende perioden, som bor i nærheten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvertfall i nærheten av Lillehammer;)

Skrevet

Jepp, i nærheten av Lillehammer=)

Skrevet

Morsomt at vi er flere:)

Siden vi prøver veldig i det stille og ingen rundt oss aner noen ting synes jeg det er greit å være litt anonym enda. Håper på en spire snart, men er enda bare i min 2.pp etter p-pilleslutt. Usikker på syklus, men tar alt med knusende ro enda. Koser oss og prøver, så ser vi hva som skjer:)

Skrevet

Det som er moro med å ha noen i nærheten, er når vi får det til og har vært gjennom det samme! Går an å ha litt kontakt gjennom svangerskapet og kanskje møtes en dag? Kjenner ikke så mange i Lillehammer-området ennå...

Ønsker også å være anonym inntil videre da vi også prøver litt i det stille... Har hatt en SA og en MA og var veldig åpne om alt begge disse gangene. Nå orker jeg ikke at alle vet om det ikke skulle gå veien denne gangen heller... Det positive er at jeg ikke har noe problem med å bli gravid, bare vanskelig å bære frem noe uten at jeg vet helt hvorfor...

Skrevet

Her var det jo mange! Melder meg på tråden her jeg også, og som flere prøver vi i det stille...inne i 3.pp nå, håper det klaffer snart!

Skrevet

Ønsker alle sammen lykke til... *krysse fingrene*

Når skal dere teste?

Skrevet

Vært gøy om vi kunne følge hverandre gjennom hele svangerskapet!:)

Er en stund til jeg skal teste enda, tror jeg hadde EL mellom 10 og 15 mai ca... Så litt usikker. Hadde syklus på 30 dager forrige mnd, så må smøre meg med tålmodighet. Har ikke stressa med EL-tester eller noe, er litt redd alt blir veldig seriøst og ikke så morsomt lenger da! Men går det lang tid må det vel prøves ut!:)

Har du vært prøver lenge prøver igjen?

Skrevet

Hei TullHøna! :)

Har ikke giddi stresset med el tester jeg heller... Har vært prøver i ca ett år nå (da jeg sluttet på p-piller) Blir heldigvis gravid fort (nesten med en gang alle gangene) men har desverre sliti litt med å komme over det kritiske 1. tri... Hadde en SA etter 7 uker og en MA etter 11 uker i fjor... Hatt et opphold på ca 6 mnd, så dette er første pp etter at jeg mistet sist... tror jeg er gravid igjen og skal teste på fredag!

Har du vært prøver lenge?

Skrevet

Uff, høres helt forferdelig ut! Krysser fingrene og håper på at alle gode ting er 3 jeg nå da:)

Så spennende, har du noen symptomer eller? Jeg vil også snart teste, men har ikke IKM før i slutten av uke 22. Shit, lenge til altså... Føler så på kroppen at det er noe som skjer, men tenker og at det er alt for tidlig å kjenne noe. Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er jo lettere sagt enn gjort...

Nei jeg er inne i min 2.pp, så har ikke prøvd så lenge. Kasta p-pillene 29.mars:)

Skrevet

Håper du har rett ! :)

Spennende neste uke da!!! Tror kanskje jeg har regnet litt feil og ikke har ikt før i uke 22 jeg heller... har ikke fulgt med på syklusen de siste månedene for å tenke på noe annet en stund... husker faktisk ikke når jeg hadde mensen sist!!! (men er rundt slutten av uke 21 / begynnelsen av uke 22 tror jeg)

Dette med å ikke tenke på det, kan du bare gi opp med en gang!!! *lol*

Jeg hadde planer om å "ta det som det kommer", men er mer obsessiv enn noen gang tidligere! Huff!!!

Skrevet

Skjønner.. Pleier ikke tenke så mye på når jeg har mensen jeg heller, men nå har jeg hengt meg helt opp i det! Huff...

Blir helt besatt, hjelper sikkert ikke å henge innpå her så fort en har tid heller!

Føler veldig at det er noe som skjer med kroppen om dagen da, men er så redd for at det bare er noe jeg innbiller meg! Kjipt det og, vet jeg blir så skuffa da.. Men det er vel prisen for å bli så opphengt i å få baby! Hehe

Skrevet

Så opphengt at jeg tror kroppen prøver å lure meg jeg! Har tatt et par tester som er 100% lette å tyde.... som ikke gravid... men føler meg gravid!!! Får vel prøve igjen neste pp... har du testet ennå?

Skrevet

Hei hei..

Melder meg på her oss dere jeg.. Jeg er fra Lillehammer vettu!!! :)

Begynte som prøvere for 1 mnd siden... :)

Tok en test i går, digital som viste Gravid, men tok en vanlig i dag, som ikke hadde store utslaget.. så nå har jeg bestillt legetime på mandag for å ta en blodprøve.. har skal ingenting overlates til tilfeldighetene.. Dette grunnet at vi mistet for ett år siden, og det var veldig planlagt og fryktelig trist når det gikk galt!! :)

Lykke til til dere også!!!

Skrevet

Så spennende !!!

Du får titte innom og fortelle hvordan det gikk hos legen når du har vært der da!

Skrevet

Uff, så kjedelig! Når har du ikm da?

Jeg føler at det er noe som skjer her og, men kan ikke teste før på lenge.. Er litt usikker på når jeg har ikm, så tenkte å vente til ut i neste uke.. Fikk billigtester i posten idag da, så nå blir det vel enda verre å holde seg! Haha.

Følte jo at noe var i gjære forrige pp og, men da kom mensen gitt.. Så kanskje min pms er sånn, ikke vet jeg! Skal bli passe lei om jeg skal være både kvalm og sulten en periode hver mnd, usj!

Skrevet

Hei igjen..

Ja, det er kjempe vanskelig å holde seg unna de testene. .Har to stk som ligger i skapet nå... Men har lovet meg selv at jeg skal vente til i morra!!! Haff... dette er kjempe vanskelig!!!!!! Hehe...

Men men.. får smøre seg litt med tålmodighet.. ikke lenge til i morra..

Ikm skal være rett rundt hjørnet.. så hvem vet.. Magefølelsen sier at det er positivt... Vi får vente å se.. Jeg oppdaterer i morra tidlig!! :)

Da jeg var gravid og mistet forrige året, da prøvde vi kjempe lenge,.. gikk til og med en periode på 60 dager uten mens, så trodde jeg var gravid.. men neida.. ingenting...

Hold ut.. den sitter tilslutt!!!

Skrevet

er fra lillehammer ja:)

-minime

Skrevet

Å, høres ut som dere har jobba hardt nok for å få en spire da! Skal absolutt ikke klage som bare er i min 2 pp enda, men blir jo så fort revet med! Hvor ble det av viljestyrken!?!

Skjønner meg ikke på kroppen min om dagen, så blir spennende å se hva som skjer framover! Synes det er litt tidlig å få symptomer iom at jeg ikke venter mensen før i neste uke, men har jo hørt at noen merker det fra de blir befrukta omtrent, så får bare holde motet oppe!:)

Bestilte meg sydentur idag, så da får jeg litt annet å tenke på og! Ikke akkurat sommervær her om dagen! Hehe

Ja hold oss oppdater, spennende dette her!!:)

Skrevet

Ja, vi har jobbet litt, men ikke akkurat veldig etter SA i fjor..Da la vi det hele på is en stund.. orket ikke tanken på å prøve en gang til , sånn i tilfelle det skulle gå galt engang til!!

Sluttet jo på pillen for kun 4-5 uker siden, så hvis den sitter nå, så har vi jommen meg hatt flaks.. Men så har jeg heller ikke akkurat tenkt på å bli gravid heller... Var vel heller slik at vi tenkte motsatt...at vi ikke kom til å bli gravid på lenge, så det var liksom ikke så veldig mye stress, skal gifte meg om 9 dager også..så har ikke rukket å tenke veldig mye på det.. Og nå ser det jommen meg ut som den satt på første forsøk.. Skal holde dere oppdatert i løpet av morra-dagen og neste uke etter legetime!! :)

Skrevet

Hei, minimy87 :)

hvilken pp er du i?

Skrevet

HEI DU :) pp4! enn du :)??

Skrevet

PP1 etter SA og MA i fjor (opphold på ca 6 mnd før vi ville prøve igjen)

Skrevet

Heisann sveisann!!!

Lovte vel en aldri så liten oppdatering i dag..

Tok to tester til morraen i dag... en Quick Respons test; NEGATIV, og en ClearBlue; litt usikker her nå, for den berømmelige skyggestreken kom..Den horisontale syntes veldig godt, men den vertikale streken syntes bare så vidt det var.. Så ikke vet jeg... Nei..får vente til mandag og sjekke hos legen!! :)

Er jo litt rart at Clear blue digital sier Gravid hvis jeg ikke skulle være det?? Hmmm..nei blir ikke klok på dette!!!

Skrevet

Litt for spennende dette her! Håper du får en positiv beskjed på mandag da! :) Lykke til! =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...