Gå til innhold

Den absolutt fineste bunaden er


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er for mye dill på Nordlands bunaden, liker bedre Hardanger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Nordlandsbunaden er bare nyyydelig!

Skrevet

pen den.

 

jeg synes den absolutt flotteste er bøstakken. men ønsker meg øst-telemarksbunad for bøstakken er så forferdelig tung!!!;)

 

får arve en fra vest-telemark men vil ha beltestakk......

Skrevet

PØH! D er øst-Telemarksbunaden som er den fineste, tett oppunder kommer Beltestakken/Bø-stakken:)

Skrevet

Ikke helt enig der nei. ALLE har jo den, er litt lei ja (bor i Tromsø) Skjønner ikke hvorfor så mange fra Tromsø om ikke har tilknytning noe annet sted skal ha NORDLANDs bunad, vi bor jo i troms jo! (hehe, dagens utblåsning)

Skrevet

synes lierbunaden er flott jeg!!!

Skrevet

har hedmarksbunaden jeg

blå med broderier..

og syns selvfølgelig at den er veldig fin :)

 

kommer litt an på øyet som ser... selv er jeg ikke så begeistret for forkle, selv om mange bunader er fine med det og da.

:)

Skrevet

Jeg syns Lofotbunaden er den fineste! :)

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Jeg syns min Nordhordalandsbunad er kjempefin=) Veldig lik hardangerbunaden, da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...