♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. mai 2008 #26 Skrevet 17. mai 2008 Synes det er for mye dill på Nordlands bunaden, liker bedre Hardanger..
Ladybug~N&E Skrevet 17. mai 2008 #28 Skrevet 17. mai 2008 pen den. jeg synes den absolutt flotteste er bøstakken. men ønsker meg øst-telemarksbunad for bøstakken er så forferdelig tung!!! får arve en fra vest-telemark men vil ha beltestakk......
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #29 Skrevet 17. mai 2008 PØH! D er øst-Telemarksbunaden som er den fineste, tett oppunder kommer Beltestakken/Bø-stakken:)
Blue Lady Skrevet 17. mai 2008 #30 Skrevet 17. mai 2008 Ikke helt enig der nei. ALLE har jo den, er litt lei ja (bor i Tromsø) Skjønner ikke hvorfor så mange fra Tromsø om ikke har tilknytning noe annet sted skal ha NORDLANDs bunad, vi bor jo i troms jo! (hehe, dagens utblåsning)
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 17. mai 2008 #32 Skrevet 17. mai 2008 har hedmarksbunaden jeg blå med broderier.. og syns selvfølgelig at den er veldig fin kommer litt an på øyet som ser... selv er jeg ikke så begeistret for forkle, selv om mange bunader er fine med det og da.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 17. mai 2008 #35 Skrevet 17. mai 2008 Jeg syns min Nordhordalandsbunad er kjempefin=) Veldig lik hardangerbunaden, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå