Gjest Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Nordlandsbunaden! Mye rare drakter dær ute...noen fine også men ingen slår nordlandsbunaden. Så vet dere det
Mersa og gutta <3 Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Er ikke helt uenig med deg i det altså, selv om jeg ikke har noen tilknyttning til Nordland :-)
Tommage♀♂ Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Syns ikke den er så spesiell jeg. Rutete forkle er ikke fint
Mamman til Mari Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Tror faktisk jeg er enig med deg. Liker den blå nordlandsbunaden veldig godt. (Har øst-telemarksbunad selv).
Djoolia 07+08+12 Skrevet 17. mai 2008 #9 Skrevet 17. mai 2008 Nææææ. Er nordlending selv, men synes ikke at nordlandsbunaden er den fineste bunaden. Spesielt ikke den grønne.
FrøkenSprøken Skrevet 17. mai 2008 #10 Skrevet 17. mai 2008 Jeg liker ikke alle disse blomstene på nordlandsbunaden så godt... Gjorde det da jeg var yngre, og holdt på å velge den selv, men er veldig glad for at jeg ikke gjirde det. Har en fantastis flott bunad selv, men synes faktisk at bunader fra innlandet er finest. Mange fine fra Gol og omegn!
Tingelingelate med to tomater Skrevet 17. mai 2008 #11 Skrevet 17. mai 2008 Lofot-bunaden er desidert den aller fineste=)=) Myyyyye finere enn nordlandsbunaden, selv om den også er kjempefin=)
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. mai 2008 #12 Skrevet 17. mai 2008 JA!!! Den skal være blå da Jeg skal kjøpe meg en neste år )
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 17. mai 2008 #14 Skrevet 17. mai 2008 liker også veldig godt nordlandsbunaden, men synes jo nordmørsbunaden er aldeles nyyydelig:)
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #16 Skrevet 17. mai 2008 Jeg synes faktisk det er en av de som er mindre pene jeg, firkantet og kjedelig. Sååååå mange nydelige bunader, men synes ikke noe særlig om nordlandsbunaden gitt..
3 nydelige jenter <3 Skrevet 17. mai 2008 #17 Skrevet 17. mai 2008 Er faktisk veldig enig i at den er blandt de fineste og ihvertfall blandt topp 3!!
trollmor & trollungene Skrevet 17. mai 2008 #19 Skrevet 17. mai 2008 Har Løkenbunad, synes den er fin
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 17. mai 2008 #21 Skrevet 17. mai 2008 Ja nordlandsbunaden er kjempe fin Også liker jeg godt østfoldbundaen også
Skravlemamman Skrevet 17. mai 2008 #22 Skrevet 17. mai 2008 Jeg har den lyseblå gamle vestfoldbunaden - følte meg som verdens fineste i dag:-) Mange flotte bunader der ute:-)
Pooosi Skrevet 17. mai 2008 #23 Skrevet 17. mai 2008 Denne har jeg, syntes den er råfin, men det er ikke en bunad da...
shanty73 Skrevet 17. mai 2008 #24 Skrevet 17. mai 2008 Har bunad fra voss og syntes den er flott... men mange andre fine også da..
gærne ko Skrevet 17. mai 2008 #25 Skrevet 17. mai 2008 Har sjølv nordfjordbunaden og syns den er ganske fin. Men må sei eg syns hardangerbunad og en del av bunadane frå telemark er kjempefine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå