Gå til innhold

Den absolutt fineste bunaden er


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nordlandsbunaden!

Mye rare drakter dær ute...noen fine også men ingen slår nordlandsbunaden. Så vet dere det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke helt uenig med deg i det altså, selv om jeg ikke har noen tilknyttning til Nordland :-)

Skrevet

Nope det er hardangerbunaden min.

Skrevet

Syns ikke den er så spesiell jeg. Rutete forkle er ikke fint

Skrevet

helt enig!!! har den selv =) den blå

Skrevet

Tror faktisk jeg er enig med deg. Liker den blå nordlandsbunaden veldig godt. (Har øst-telemarksbunad selv).

Skrevet

Hehe utrolig mange som var enig. Smak og behag :)

Skrevet

Ja! Hardangerbunad er nydelig den og!

Skrevet

Nææææ. Er nordlending selv, men synes ikke at nordlandsbunaden er den fineste bunaden. Spesielt ikke den grønne.

Skrevet

Jeg liker ikke alle disse blomstene på nordlandsbunaden så godt... Gjorde det da jeg var yngre, og holdt på å velge den selv, men er veldig glad for at jeg ikke gjirde det.

Har en fantastis flott bunad selv, men synes faktisk at bunader fra innlandet er finest. Mange fine fra Gol og omegn!

Skrevet

Lofot-bunaden er desidert den aller fineste=)=) Myyyyye finere enn nordlandsbunaden, selv om den også er kjempefin=)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

JA!!! Den skal være blå da :) Jeg skal kjøpe meg en neste år :o)

Skrevet

liker også veldig godt nordlandsbunaden, men synes jo nordmørsbunaden er aldeles nyyydelig:)

Skrevet

Enig! Håper jeg får min snart. :o)

Skrevet

Jeg synes faktisk det er en av de som er mindre pene jeg, firkantet og kjedelig. Sååååå mange nydelige bunader, men synes ikke noe særlig om nordlandsbunaden gitt..

Skrevet

Er faktisk veldig enig i at den er blandt de fineste og ihvertfall blandt topp 3!!

Skrevet

Har Løkenbunad, synes den er fin :)

Skrevet

Firkantet, ja. Signerer mami her:)

Skrevet

Ja nordlandsbunaden er kjempe fin :D Også liker jeg godt østfoldbundaen også :)

Skrevet

Jeg har den lyseblå gamle vestfoldbunaden - følte meg som verdens fineste i dag:-) Mange flotte bunader der ute:-)

Skrevet

Denne har jeg, syntes den er råfin, men det er ikke en bunad da...:)

Skrevet

Har bunad fra voss og syntes den er flott... men mange andre fine også da..

Skrevet

Har sjølv nordfjordbunaden og syns den er ganske fin. Men må sei eg syns hardangerbunad og en del av bunadane frå telemark er kjempefine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...