Gå til innhold

NABOEN SKAL DØ, DEL 2!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det skal jeg love deg at det blir her iallefall, hvis det volumet ikke blir skrudd ned etter 22.

Heldigvis er mannen styreformann i sameiet, så nå som han er tilbake og ikke hører resten av VIF-kampen, tipper jeg han synes de har holdt på nok også;)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er virkelig glad for at jeg bor på bygda!!! Så slipper man sånne "problemer" med naboene....

Skrevet

Det skal du faktisk prise deg lykkelig over, slike ting får meg til å få lyst til å bo i telt langt inn i Nordmarka.

Dessuten er ikke det et "problem", men et problem. Heldigvis, er de fleste i byen hensynsfulle med tanke på å plage naboene sine med støy, selv om disse guttene over meg er unntaket.

( Men de er ikke fra Oslo. men Ålesund, så de har kanskje ikke forstått hvordan man ter seg.)

Skrevet

Det er forskjell på at naboen har fest og at naboen SPILLER J"%#&(# HØY MUSIKK - med bassen på fullt! Jeg har virkelig ikke respekt for at folk skal dytte på andre sin musikk, det er rett og slett ikke bra. Så full sympati fra meg Oslomor!

Skrevet

man ter seg vel ikke helt ulikt i ålesund fra hvordan man ter seg i oslo :-)

jeg har bodd i bygår i mange, mange år. (ikke nå lenger) og det aller værste var å dele bakgård. om sommer hadde nesten alle vinduene åpen og i en bakgård er det god akustikk. tror den største plagen var en skikkelig don johan som hadde med ny dame fra byen hver kveld - og annonserete i det uendelige 'ååååhhh... jeg kooommer... jeg koommeerr... åååhhh.' han kunne jodle sånn i nesten en time før kan kom i mål :-D

Skrevet

Har aldri klaget på at jeg bor her heller jeg..

Jeg syns det er tullete å surve sånn! Hvorfor kan du ikke heller gå bort til de og spørre om de kan skru ned lyden så barna kan få sove! Spiller vel ingen rolle om det er i fra Ålesund da? Herregud, man har da vel folkeskikk der også såvidt meg bekjent.

Skrevet

Takk Snipp-Snapp-Snuppe:-)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...