Gå til innhold

Hvor mange barn vil du ha?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

2... har ei og venter nr 2 nå i sept:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd når jeg har fått 2, men driver veldig og tenker på en tredjemann også:) Samboern kunne gjerne hatt 5!! jeg stopper fint på 3 jeg tror jeg :)

Skrevet

Jeg sier stopp etter nr 2, jeg. Snart i mål!

Skrevet

Jeg vil ha tre, sistemann kommer i desember!

Skrevet

jeg venter nr 3 og sambo nr 2 (vårt første fellese) Så tilsammen har vi 4 så det får vel holde :)

Skrevet

Har 2, venter på nr. 3 som skal melde sin ankomst i juli. En liten "attpåklatt" 10 og 7 år etter de 2 andre.

Gleder meg!....men setter strek der!

Skrevet

ønsker meg så mangen barn som vi er så heldige å få:) elsker barn og vil at mine barn skal vokse opp i en stor kjærlig familie;) ønsker meg minst 5..men vet jo ikke om vi er så heldige...alle hever øyenbrynene når eg sier det...ønsker de tett i alder også...det blir tøfft for mammaen men tenk hvor koselig for ungene:) min mann sier eg bestemmer,han er glad for alle barn som kommer:)

Skrevet

Jeg vil ha 3, og det har jeg i løpet av veldig kort tid kanskje =P Termin i dag =)

Skrevet

Er på vei med nr.3 nå og etter det blir det stopp.

Skrevet

Jeg har en, venter en til nå..

Jeg har lyst på minst fire barn. Men får vente tre-fire år før jeg blir gravid igjen etter denne:)

Skrevet

Venter nr.2 og vi ser oss i grunn ferdig etter denne her.. men er enda ung, så tiden vil vise om det blir tre stk til slutt, men mer enn det blir det iallefall ikke ;)

Skrevet

4 eller mer ønsker vi i utgangspunktet

Skrevet

To eller tre.....

Skrevet

Vi vil ha 2! Nr 1 i magen nå! Nestemann kommer når den kommer! :-)

Skrevet

Vi har lyst på 3 eller 4. Men brukte lang tid på å lage denne så tiden vil vise hvor mange vi klarer å få til, men gir meg nok uansett ikke før vi har fått 2:-)

Skrevet

vi har lyst på 5..venter nr tre nå...: )

Skrevet

Jeg vil ha 3,men sambo synes 2 er nok...er gravid med nr 2 nå..så tiden vil vise om det blir flere=)

Skrevet

8 er akkurat passe for oss.

Skrevet

venter nr 7 disse dager,og det er ikke siste. gubben tuller med et fotballag,,,.:) men iallefall to til ,alderen spiller og litt rolle.men elsker

barn og syns det er helt topp å gå gravid...........så då e det ikke no problema

Skrevet

14. Fotballlag med innbyttere. Eller 2 7'er-lag :-)

Skrevet

Venter nr.3, ønsker oss 4... men akkurat nå tror jeg det holder med 3! 3 svært tette nemlig... under 3 år!! Men det går faktsik super bra! Orker bare ikke gå gravid igjenpå en stund..

Skrevet

Venter nr sju jeg også, og tenkte å gi meg etter denne:)

Skrevet

Jeg har 2 og venter nr 3, samboers første. Tror han kan tenke seg 1 eller 2 til etter denne, så ender vel opp med 4-5 :P

Skrevet

Venter nr.6 nå, og det er vel naturen som setter stopper for flere tenker jeg....

Skrevet

Jeg vil ha 2:) Helst med ikke så stort mellomrom, også en liten attpåklatt når de to er kommet opp i tenårene:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...