Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Eller har du,for den saks skyld Jeg vil ha to eller tre. Regner med at nr. 3 blir en attpåklatt;) hehe
Kaosmamma' n Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Har 3, skulle hatt 6, håper på 4 til slutt før timeglasset er rent ut.
Ina25♥med gull i magen Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Jeg vil ha tre, han vil ha to - nå er nr. 1 på vei, så får vi se hva vi blir enige om etterhvert:)
Mamma mjaua Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 jeg vil ha 4,, men har ingen barn nå, men ett i magen:) han vil ha 2-3, så ender vel opp med 3, men man vet jo aldri;)
gullegget Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Venter nummer 3, har lyst på 4-5. Men tror ikke jeg får mannen med på flere:(
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 jeg vil ha 4 har en gutt fra før på snart 2 og en i magen, så er halvveis men de to siste kommer nok til å komme en del år etter nr 2 som er i magen nå
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 2 eller 3, men må først se åssen det er å ha ett;) Hehe.. Venter vår første 5.oktober. Vil ha en del år mellom dem da. Kunne godt tenkt meg en aldersforskjell mellom 1. og 2. mann på 3-4 år.
♥ DAME Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 Hadde jeg møtt min livsledsager da jeg var yngre ville jeg hatt 4 barn. Men siden jeg er så pass "gammel" hehe, håper jeg på tvillinger (en av hver). Håper Gud hører min bønn ))
3 nydelige jenter <3 Skrevet 16. mai 2008 #9 Skrevet 16. mai 2008 Overrasket over at det er så mange som vil ha så mange barn! Folk tror jo vi er halvveis gale som har nr 3 på vei! Når nr 3 har kommet til verden er det full stopp på oss ihvertfall. Det skal vi sørge for begge to
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #10 Skrevet 16. mai 2008 Mange! Hehe;) Håpar på minst 4, men tida vil vise. Fleire hadde vore strålande:) Men, får sjå kva eg meinar om eit halvt år, når den første har komt;)
konemor med gutt+spire:) Skrevet 16. mai 2008 #11 Skrevet 16. mai 2008 vi vil ha 3 to tette og en attpåklatt akkurat nå så er ikke samboer så veldig hypp på flere grunnet svangerskapet mitt. stakkars.
har4barn Skrevet 16. mai 2008 #12 Skrevet 16. mai 2008 Venter nr 4. Har alltid ønsket meg mange barn. Manne synes vi godt kan "slenge på 1 til" nå som vi er så godt i gang:). Men, tror nok dette er sistemann. Har blitt dårligere for hver gang, og etter to aborter (en i uke 18), så har dette psykisk vært et tøft svangerskap. Artig med så mange som ønsker mange barn!
Mamma mjaua Skrevet 16. mai 2008 #13 Skrevet 16. mai 2008 jeg har 5 søsken, 3 søstre og 2 brødre. syns det er koslig:D og tror jeg snart får ett nyt søsken:)
gullunge+1imagen Skrevet 16. mai 2008 #14 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har en på 2 år og en i magen så dette var "planen", 2 stk:) Men hvem vet, kansje det blir en atpåklatt om 8-10 år når smågutta mine ikke "trenger" meg like mye mer:p Hehe.
temine Skrevet 16. mai 2008 #16 Skrevet 16. mai 2008 Nummer to på vei nå. Blir nesten 3 år mellom de to første, så får vi se når nummer tre kommer. Skal nemlig ha tre, kjenner på meg at dette er ikke mitt siste svangerskap:) Jeg har to brødre, og i sambo sin familie er de fire søsken. Blir vel 3 eller 4 her da, får nå se det litt an:)
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 16. mai 2008 #17 Skrevet 16. mai 2008 jeg kunne gjerne tenkt meg 4 jeg, men vet ikke om jeg får sambo med meg på d. han har ei fra før, så da blir de jo en søsskenflokk på 5. men satser på 3 iallefall :-) da greier jeg enda og provosere farmor som mener at man har nokk med 2 barn i dagens samfunn (som selv har fått 4 barn) hehe
Mamma`n til Trym Skrevet 16. mai 2008 #19 Skrevet 16. mai 2008 4 barn Jeg er på vei med nr.3 så vi er godt igang )
Gjest leelu25 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 16. mai 2008 #20 Skrevet 16. mai 2008 Jeg vil ha 2- minst.. Har en nydelig gutt nå og en mann som ikke er veldig intr. i å få flere unger.. veldig festlig. NOT!!
hallais Skrevet 16. mai 2008 #21 Skrevet 16. mai 2008 Jeg ønsker meg to barn!! Det er nok for meg! Ønsker å ha masse energi og tid til dem!!
mamma igjen i januar :) Skrevet 16. mai 2008 #22 Skrevet 16. mai 2008 Jeg ønsker meg tre barn, sambo kun 2. Nr to på vei nå, hadde vært genialt om det hadde vært to inni magen
mamarama og lille banan Skrevet 16. mai 2008 #23 Skrevet 16. mai 2008 jeg og sambo vil ha tre..både han og jeg har to søsken, og det synes jeg er akkurat passe. første er på vei, så vi får se om det blir flere etter den blir født, hehe
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 16. mai 2008 #24 Skrevet 16. mai 2008 Venter nr.5, og tror det holde:)) skal aldri si aldri til evt fler......en vakker dag isåfall...
JordbærMamma Skrevet 16. mai 2008 #25 Skrevet 16. mai 2008 Vi går for 2 (nesten i mål! ) Nr 3, og kanskje 4, her i huset blir hunder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå