Spirevipp med go`gutten Skrevet 16. mai 2008 #26 Skrevet 16. mai 2008 Her stresser vi overhodet ikke idag! Skal tilbringe store deler av helgen, f.o.m i ettermiddag, hos svigermor :-) Eneste jeg har gjort var å bake en kake i går, vaske bilen inni idag og stryke matrosdressen til mini. Bunaden min skal jeg sjekke i kveld. God 17.mai!
♥binna♥ Skrevet 16. mai 2008 #27 Skrevet 16. mai 2008 Ja! Bunadskjorta og mannen min si skjorte er strøket, skal stryke ungenes klær i kveld. Holder på å forberede tapas, men må bake senere. Har fått vasket (snille mannen min) bad og toalett, må vaske stue, kjøkken, gang og kjellerstue. Ungene får rydde rommene sine sjøl! Middag må vi vel også ha, men hva?? Og så har jeg vært på jobb i dag også.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 16. mai 2008 #28 Skrevet 16. mai 2008 Niks, har hatt fri i dag ) Bunadskjorter, dress og flagg er nystrøket, huset lukter grønnsåpe og jordbærkaken er klar! Det gjenstår litt pynting med planter ute og siste rest av matvarehandelen og så er vi klar for 17. mai )
Galskapens overhode Skrevet 16. mai 2008 #29 Skrevet 16. mai 2008 Oj.. ja 17.mai i morgen ja.. Kanskje dra på butikken å handle til helga. Vært helt borte for meg at det er den dagen imorra
Koseklompen Skrevet 16. mai 2008 #30 Skrevet 16. mai 2008 Orker ikke å stresse. Har hatt så mye å gjøre i det siste at jeg VET jeg ikke rekker absolutt alt som skal gjøres. Så jeg orker ikke å stresse og tar bare det jeg rekker. Klær er i orden Handlet inn er i orden SSkal bake kake i kveld..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. mai 2008 #31 Skrevet 16. mai 2008 Nei føler ikke stress i det hele tatt.. Rydding gjorde jeg igår, ikveld skal gubben vaske badet mens jeg baker.. Klær er også i orden =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå