Gå til innhold

Stresser dere idag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her stresser vi overhodet ikke idag!

Skal tilbringe store deler av helgen, f.o.m i ettermiddag, hos svigermor :-)

 

Eneste jeg har gjort var å bake en kake i går, vaske bilen inni idag og stryke matrosdressen til mini. Bunaden min skal jeg sjekke i kveld.

 

God 17.mai!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!

Bunadskjorta og mannen min si skjorte er strøket, skal stryke ungenes klær i kveld. Holder på å forberede tapas, men må bake senere.

 

Har fått vasket (snille mannen min) bad og toalett, må vaske stue, kjøkken, gang og kjellerstue. Ungene får rydde rommene sine sjøl!

 

Middag må vi vel også ha, men hva??

 

Og så har jeg vært på jobb i dag også.

Skrevet

Niks, har hatt fri i dag :o)

Bunadskjorter, dress og flagg er nystrøket, huset lukter grønnsåpe og jordbærkaken er klar!

Det gjenstår litt pynting med planter ute og siste rest av matvarehandelen og så er vi klar for 17. mai :o)

Skrevet

Oj.. ja 17.mai i morgen ja..

 

Kanskje dra på butikken å handle til helga.

 

Vært helt borte for meg at det er den dagen imorra

Skrevet

Orker ikke å stresse. Har hatt så mye å gjøre i det siste at jeg VET jeg ikke rekker absolutt alt som skal gjøres. Så jeg orker ikke å stresse og tar bare det jeg rekker.

 

Klær er i orden

Handlet inn er i orden

SSkal bake kake i kveld..

Skrevet

Nei føler ikke stress i det hele tatt..

Rydding gjorde jeg igår, ikveld skal gubben vaske badet mens jeg baker..

Klær er også i orden =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...