Gå til innhold

Stresser dere idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler jeg har litt for mye å gjøre idag.. men men 17.mai blir det jo uansett.....

Bunader og skjorter er ordnet og klart.. Er begynt forbrede litt mat.. Så har jeg et hus jeg må ta og vi må jo ha middag idag også......

Ha en fin 17.mai alle sammnen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke enda,gjør det vel når tuppa er i seng siden det er bursdag selskap oppi det hele.Må handle og bake og fikse og styre :)

Skrevet

Nei, skulle egentlig vaske vinduene i dag, men orker ikke når det er bare +1 og snø i lufta. Holder på å bake kake til 17. mai feiringa på skolen, stryker over skjorter og div i kveld. Dvs gubben gjør det. ;o)

Skrevet

ja egentlig men jeg skadet foten i morges og får ikke til å gjøre noe:(

Skrevet

nja...noe er ferdig, og mye er ikke...hehe

nå måtte jeg ha en pause fra en krem som skiller seg, men tror jeg redder den med kaldt vann...

ellers så er litt tøy i vaskemaskinen, som må strykes, men det som er mest arbeid, er å huske alt som skal inn til grilling i morra, og litt tilberedning,også seff vasking av huset...

Skrevet

Nei, faktisk ikke. Trodde det skulle bli mye styr, men stryker og baker når ungene er i seng. Skal bare kose meg med tv i dag:)

Skrevet

Nei, stresser ikke:) slapper av jeg.

Skrevet

Nei hvorfor det? ;) Har strykefrie klær til både meg og lillegutt, og pappaen hans er på sjøen, så vi har tatt med oss finstasen og kjørt til pappa og dem, så her er det ikke jeg som har stress ;)

Skrevet

Ikke i hele tatt. Nå skal jeg snart opp til kirkegården og pynte på graven til sønnen vår,så kan 17 Mai komme i morgen.;o))

Skrevet

Ingen stress nei. Pakker klær ol jeg trenger i kveld å stryker skjorta til gubben da. Så er det bare å sette seg i bilen i morgen tidlig å reise til mutter'n. :) Deilig å komme til ferdig dekket bord. :)

Skrevet

Nei, kun vanlig husvask og stryke skjorter og lage ei kake som jeg skal ha med hjem til mamma, skal ikke ha gjeser lell så her er det helt vanlig helgavask rett og slett...tok det meste før unga våkna og skal ta resten når minsta skal sove, og storebror er hjemme fra skolen og kan lufte 2 1/2åringen en tur i hagen her :-)

Handle skal vi gjøre i kveld, ikke stort vi trenger mer enn vanlig i grunn :-)

Skrevet

Ikke så veldig egentlig :)

Vi skal til byn og se toget, spise is og kose oss litt. Så til mamma og de og grille i morgen. Så jeg skal bare vaske over gulvene hjemme og bake ei kake vi tar med i morgen. Skjortene her strøyk jeg igår:)

Skrevet

Fan så organiserte alle er då!!

Her sit eg på jobb å har vondt i magen av å tenkje på alt som skal gjerast, å greier ikkje å konsentrerre meg ein liten millimeter ein gong, leikeplassmolda skal jamnast ut, skjorter strykast sko pussast hus vaskast (sko gåast inn med våt ullsokk..AU) smørbrødkake lagast ..med kylling...kvar i pokker kom den ideen i frå då?? (teit teit spataplasj) fisk marinerast, poteter pakkast inn, bjørk og flagg puttast i vase utemøblar vaskast, kle leggast sammen..var det alt? nei oppussingsloft ryddast...ogjah...barn passast/kosast/leggast, pappa overbevisast om at alt stresset skal vere med, marsjar øvast på, marsjhefte tilpassast og regn avbestillast!! phew

Skrevet

HAr ikke noe å stresse med. Skal bare se over bunadene til ungene og finne ut hva jeg skal ha på meg. Er bare meldt drittvær og iskaldt her så det blir vel til at ungene får på seg utedressene uansett, så sånnsett kan de ha på hva de vil under egentlig..

Tror ikke jeg gidder bunaden min, kommer til å fryse

Skrevet

Stresser absolutt ikke. Skal bake ei kake som jeg skal ta med til mamma og pappa i morgen, og vaske over gulvene iløpet av dagen. Lillegutt er hos pappaen sin, så jeg har mer en god tid :)

Skrevet

Jeg småstresser for jeg skal til mine besteforeldre med kake og handle før jeg skal på fotballkamp kl 18:00.

Skrevet

Ja må si jeg stresser en del i dag ja..onga vill ikke høre heller så blir mye tilrettesetting,storebror finner på d meste og lillebror river ned ting.Blir 17 mai uten sambo i år da siden han jobber. får gester i morgen så d er mye forberedelse:/ har igjen vask av hus,legg på nytt på sengene,stryke flagg og finstasen,blæææææææææ.. men 17 mai kommer alikevell den..

kos dere masse i morgen så håper jeg været blir någenlunde bra:)

Skrevet

Nei, men jeg burde sikkert det! :P

Skal feire ettårsdag i morgen, og huset ser bombet ut.. Rydder i kveld og drar over med moppen, så får det bli som det blir. Bursdagen blir sikkert koselig uansett! :)

Skrevet

Stresser ikke. Skal ikke ha gjester i morgen uansett så! Vi skal først gå i barnetoget, så skal vi på samfunnshuset å være med på lekene der, så skal vi vel muligens kjøpe oss rømmegrøt, for så å dra hjem å slappe av før vi skal til sentrum igjen å se folketoget.

Jeg er alene med ungene frem til onsdag, og har ikke hørt et pip fra svigers, selv om de vistnokk skulle invitere oss dit. Så da tar vi livet med ro i morgen!

Skrevet

nope... har ingen ting å styre med egentilig. er gravid så ikke noe bunadstyr. og vi skal bort så her trenger ikke huset å skinne heller=) tar det helt med ro. klærene til tassen er klare for flere uker siden. gubben tar dressen som henger i skapet, og mitt er også klart. eneste er at tassen skal til frisøren etter middagen i dag.

Skrevet

Nei, jeg gjorde den mest tidkrevende jobben i går: stelle 2 bunader, stryke klær til lille vennen, stryke flagg og pynte inne. I dag er det bare litt støvtørking og støvsuging som må gjøres, og mannen får jobben med plenklippingen :)

Skrevet

Stresser ikke nei... Selv skal eg snart dra på jobb.... Og i mrg finne eg vel noen kle i skapet eg kan ha på

Skrevet

Vaska badet o går, og de andre rommene for to dager siden.

Skal støvsuge og tørke litt støv bare.

I morgen skal vi ut å spise på hotellet her, så middag i morgen er også i boks.

Allikevel skal jeg:

Stryke to bunader (får min i kveld, og kommer til å slite med å få plass i den, så eventuelt må jeg finne noe annet å ha på meg)

Strikke ferdig kofta som mini skal ha på seg i morgen

Bake en kake til å ha med i barnehagen i morgen

Handle mat til hele helga

Lage fiskesuppe til middag

Stelle istand til rekeaften her hjemme i kveld

OG

svigerfar og mamma kommer på overnatting i vår 55 KVM store leilighet, så her blir det trangt:-/

Ja,ja... Ferdig skal jeg bli om jeg så må sitte oppe hele natta, og der det er hjerterom er det husrom... Eller?

Skrevet

Har vaska og handelet mat. Tenkte å bake en kake ikveld.

Nå er det er tur på storsenteret, lyst på noe nytt å ha på meg i morgen :) En fin regndress kanskje :P

Skrevet

Litt ja... fant ut i går ettermiddag at jeg har vokst ut av festdrakten fra i fjor :P Så må ut å kjøpe klæær ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...