Labambie Skrevet 16. mai 2008 #26 Skrevet 16. mai 2008 Nei,hun legges i egen seng og sover der hele natten. Pappa'n legger henne inn til meg da han går på jobb,da koser vi litt før vi står opp. Jeg tør ikke å ligge sammen hele natta pga risikoen for krybbedød.
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 16. mai 2008 #27 Skrevet 16. mai 2008 Risikoen for krybbedød er ikke større hvis du tar noen forhåndsregler som: ingne av foreldrene røyker barnet har egen dyne barne ligger på hode høyde med dere og at barnet ligger med en viss avstand fra foreldrene Soveroms-tempraturen er mellom 17-19grader Jeg skal ikke påstå at alle disse punktene blir fylt ut alltid, jenta mi sover i senga halve natten, da hun våkner blir hun dratt over til vår seng, hun er 8 1/2 mnd. Den første tiden som hun og jeg alene i sengen til meg og sambo. Han ble kastet på madrass på gjesterommet, fordi han røyker, og ja, jeg er hysterisk
Labambie Skrevet 16. mai 2008 #28 Skrevet 16. mai 2008 I følge www.lub.no,er over halvparten av siste års krybbedøde funnet i foreldresengen... I og med at krybbedød er det jeg frykter mest av alt, tar jeg ikke sjansen... Kunne ønske jeg turte,for det er jo koselig.. Men,sikkerhet fremfor kos.
MzS* Skrevet 16. mai 2008 #29 Skrevet 16. mai 2008 Her har lillegutt sovet i egen seng fra dag 1. Vi prøvde å samsove, men hverken han eller vi trivdes med det. Sover mye bedre hver for oss alle sammen. Han flyttet i tillegg inn på sitt eget rom (vegg i vegg med oss, med babycall i tilegg) da han var 3 uker gammel. Det var det riktige for oss, da han våknet når vi lagde lyder, og vi våknet da han lagde lyder. Lite søvn med andre ord... Søvnen ble mye bedre for oss alle da vi sov på hvert vårt rom. Han elsker senga si og rommet sitt, og sover kjempegodt der.
Histepist Skrevet 16. mai 2008 #30 Skrevet 16. mai 2008 Vår lille gutt har aldri sovet i vår seg, kun da vi var på sykehuset. Men han får ofte morgenpupp i senga da
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 16. mai 2008 #31 Skrevet 16. mai 2008 Har snuppa i sengen sammen med oss noen eller delvis noen netter ja! Det er kjempekoselig! Men har henne i egen seng også ja, og da er det deilig å kunne breie seg mer ut i sengen! Herregud, pappaen har ofret mye under graviditeten?? Handler det om sex det da? "Dakkar"... Helt enig med de som sier at babyen har man kun kort tid, så man må nyte den tiden så godt man kan. Ikke at man skal glemme partneren sin fordi, men det er da mye tid å leve som før etterpå! Trenger ikke leve i sølibat fordi om man har babyen i sengen om natta. Hvem holder på midt på natten uansett da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå