Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #51 Skrevet 15. mai 2008 Jeg er jurist og han har doktorgrad og jobber som post.doc. på et universitet...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #52 Skrevet 15. mai 2008 Jeg er ingeniör, han er major ï forsvaret.
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #54 Skrevet 15. mai 2008 Jeg er student (lektor og adjunkt programmet) Mannen min har ikke utdannelse.
Resilience Skrevet 15. mai 2008 #55 Skrevet 15. mai 2008 Jeg er grafisk designer. Femårs utdannelse. Mennen min er tømrermester og bonde. VGS+mesterbrev+gartnerskole. Jeg har lengre utdannelse enn ham.
Bolla og lille rosin Skrevet 15. mai 2008 #56 Skrevet 15. mai 2008 Jøss... Bim/Dib er jo den snobbesida jo!!! Ser jo ut som om det er veldig høyt utdannede mennesker her..Skulle likt å visst om alle anonyme er ærlige om utdannelse; både sin egen og hans:) Men om dere er det, så fint for dere i alle fall:) Skulle gjerne hatt en lege til mann og vært psykolog selv;) Her i huset har vi bachelor begge to; jeg i vernepleie, han er førskolelærer.. Ikke akkurat høyt betalte jobber, men vi klarer oss og trives veldig godt:))
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #57 Skrevet 15. mai 2008 ca 50 stk har svart på innlegget, tre fire har menn som er leger eller er leger selv.... gjør dette dib til en snobbeside? Og dessuten, leger er utrolig lite snobbete, iallefall de jeg kjenner og jeg kjenner mange. Mer snobbete er økonomer, jurister etc
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #58 Skrevet 15. mai 2008 Man får graden Bachelor både som sykepleier og ingeniør. Temmelig likt vil jeg si... og når hun i tillegg har videre utdanning har nok hun høyest utdanning!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #59 Skrevet 16. mai 2008 Tja, jeg har nok mer utdannelse (flere år) enn mannen min, men vi har begge utdannelse på Master-nivå. Jeg har en MPhil og han har en MBA. Men han tjener godt over 100% mer enn meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå