Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #26 Skrevet 16. mai 2008 Jeg måtte i allefall begynne, da han bare hadde gått opp i underkant av 300g på 1 mnd. Nå er det 1kg på 1mnd!!! Skulle gjerne ha fullammet i 6 mnd jeg!!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #27 Skrevet 16. mai 2008 Fikk beskjed av helsestasjonen å begynne siden h*n skulle ha pupp så ofte, natt som dag. Så har begynt med tillvenning av grøt. Og noen ganger youghurt. Veldig intressert i mat og drikke for tiden.
aya75 Skrevet 16. mai 2008 #28 Skrevet 16. mai 2008 Herregud anonym. Ja dette er nok merkelig for deg som er så sikker i din sak. Det finnes flere grunner til at folk blir anbefalt av hs (Ja faktisk så anbefaler de det når de mener det er grunn til det) å begynne med annen mat etter 4mnd. Alt er ikke svart-hvitt vettu. Husk at det alltid finnes mange gråsoner....og som du ikke vet noe om. Tror ikke det er så mange som gir mat bare for gøy.
brummemamma- Skrevet 16. mai 2008 #29 Skrevet 16. mai 2008 MME om morgenen grøt på formiddagen fruktmos en gang på ettermiddagen mme inn i mellom av og til potet/gulrot eller annet glass beregnet på 4mnd grøt på kvelden mme om natten siden jeg ikke ammer synes vi det var greit å begynne med fast føde da han var 4 mnd, og han liker det godt. Var vanskelig å få i han nok melk, men gaper som bare det når han ser skjeen. I tillegg er det greit å introdusere ulike smaker når han ikke ammes, for mme smaker likt vher gang, men mm smaker ulikt.
Labambie Skrevet 16. mai 2008 #31 Skrevet 16. mai 2008 Mater barnet bare for gøy ja! Smart sagt. Synes det er greit at barnet mitt får mat jeg da.. Og at hun blir mett er jo i seg greit... Eller?? ca kl 9: 120 ml mme ca kl 12: 120 ml mme ca kl 15: 120 ml mme og innimellom litt fruktmos ca kl 19: litt grøt og ca 50 ml mme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå