Gå til innhold

Er alle over 30 her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som om det er så mange eldre her. Merker det på trådene at det er mange tradisjonalister..Selv er jeg 25...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 23, snart 24.. (som bare en under 30 ville poengtert... hehehe)

Skrevet

er under 30 jeg og, men lurer på hvordan du merker det på trådene her??

Skrevet

Er 25 jeg,men er fortsatt en tradisjonalist (er det et ord egentlig?)

Setter pris på rutiner i hverdagen,tradisjoner til høytider og faste gode rammer rundt barnet mitt

Skrevet

jeg er 28 og førstegangsmamma. Jeg har motsatt inntrykk, at det er en del yngre her. Kunne vært interessant å sett en statistikk over hvem som er her. Alder, kjønn, utdanning, antall barn, by/land osv. Går det an å foreslå? Hvordan?

Skrevet

Jeg er ei 31 år gammel kjerring ;-) Og stolt av det, he he....

Skrevet

Jeg som startet tråden,

Jepp, det er et ord...I følge ordnett sin betegnelse er det er person som forfekter tradisjonalisme:

http://www.ordnett.no/ordbok.html?search=tradisjonalist&search_type=&publications=23

Syns bare det er interessant fra et samfunnsvitenskaplig perspektiv at et forum som tilsynelatende skulle ha vært fullt av yngre og såkalte "morderne" mødre, er fullt av eldre mødre med mer tradisjonalistiske holdninger som styrer trådene..

Skrevet

nei :) jeg er 21

Skrevet

Ja! Alder, utdanning og by versus land er ihvertfall interessante data.

Jeg er sosialantropolog og 26 år .. Noen andre samfunnsvitere her?

Skrevet

Kaster meg med: 26 år, femårig universitetsutdannelse og bor i Oslo :)

Skrevet

ja ikke sant, men nå er jo ikke 30 spes gammelt da. De som er 30 kjenner til data de også for å si det sånn... Jeg er som sagt 28 (nesten 30 mao) og regner meg selv som ung og "moderne" i den forstand. Begynte jo med internett når jeg var 16 tross alt.

Skrevet

nope.. jeg er 26.. :) student og 2barnsmamma som sikkert gjør de fleste mindre feil med barna. men gjør mitt beste for å lære av dem :)

Skrevet

Jeg er 19! men alikevel for tradisjoner og vil at gutten min skal vokse opp i trygge omgivelser..

Skjønner ikke helt det du sier om "moderne" mødre egentlig?? Jeg selv gjør nok mye av det jeg har blitt vant til selv opp gjennom min oppvekst..

Skrevet

Nei, er "bare" 23;o)

Skrevet

Vel...

Jeg pusher 40 (ifjor når sant skal sies...) er førstegangsmor og føler meg mye mer avslappet enn en del andre mødre her inne på forumet. Som følger teorien til punkt og prikke, og sabler ned mødre som våger å følge magefølelsen.

Moderne føler jeg meg også. Men bruker tiden til så mye at tiden her på forumet blir nedprioritert. Heldigvis...

Skrevet

jeg er selv 25 (snart 26)

du som syns at det er mange 30 åringer her, må faktisk tenke på at gjennomsnittsalderen i norge på 1gangsfødene er 29,5 og da er det vel naturlig at det er endel av de her inne....

26år, 1barn, førskolelærer, buskerud

Skrevet

21 her :)

Skrevet

Nei

Eg blir 29 om nokre dagar, så det er jo ikkje så mykje om å gjere på 30 da. :) Elles: første barn, 7 års uni.utdanning, er frå "landet", bur i "by".

Men eg forstår dessverre ikkje kva du meiner med tradisjonalistar, og korleis du ser det på trådane. Er det mogleg å utdjupe noko? Kva tradisjonar/gamalt tankegods er det som kjem til uttrykk her inne, som tyder på at folk er over 30? Nysgjerrig....

Skrevet

Hæ? Jeg synes alle virker så uuuunge jeg:) Og jeg ser ikke på meg selv som gammaldags, men en moderne mor på 32. Men det er vel som en annen sa her...at man blir litt mere avslappa m åra.

Skrevet

er 29 en mnd til.

Skrevet

27 år...

Skrevet

lag en egen tråd om det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...