Gå til innhold

Hva synes DU om abort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er FOR.

Man må da få bestemme om man vil ha barnet eller ikke selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG er Absolutt i mot. Forstår dem som tar abort som har blitt voldtatt osv. Men dem som ikke bruker prevansjon og blir uheldig gravid. Mange burde heller ta sine konsekvenser.

Skrevet

Jeg er mot. Noen mnd senere, og de hadde blitt buret inne! Er jo litt underlig. Alle vet at man KAN blir gravid når man har sex, selv om man bruker prevansjon. Er det så feil å få barn at man må ta abort får man heller la vær å ha sex. Og ikke la barna lide.

Skrevet

Er for abort. Har tatt abort pga livssituasjonen for snat ti år siden og har aldri angret. Dette er et valg kvinnen må få gjøre selv utenat noen skal stå med pekefingeren og vifte. Blir ganske oppgitt over motstandere som skal gi et menneske som sliter med sine valg dårlig samvittighet pga at de mener at det de mener er det eneste rette. De aller fleste som tar abort har som regel en grunn til det.

Skrevet

er for abort - dette er et valg hver enkelt må ta selv

for min egen del kunne jeg nok gjort det før jeg fikk barnet mitt, men kunne aldri gjort det nå. Da skulle det vært liv og død om å gjøre/store misdannelser e.l.

Skrevet

Er for abort jeg og, men sjokkerende utsagn her??!

"Er for abort og det er kvinners valg"

Den setningen der var litt trangsynt!

Først og fremst. Har ikke "pappaen" noe han skulle sagt? Og for det andre, kunne hun ikke bestemt seg før hun skræva? Kanskje VALGT prevensjon?

Skrevet

Jeg mot abort, fordi jeg ser på det som å frarøve et menneske livet sitt.

Men jeg har full forståelse for at enkelte ikke ser noen annen utvei, og jeg skjønner at det må være vanskelig å gå gjennom. Jeg dømmer ingen for dette.

(Men jeg har ikke særlig stor respekt for de som nesten bruker det som en slags prevansjon, og blir gravid igjen og igjen, og tar abort som om det var en helt hverdagslig sak..)

Skrevet

Abort = drap...

Er skikkelig imot abort.

ta en titt på abort.no dere som er så for aborter...

Skrevet

Du virket veldig smart, stikk hodet ditt i do, så trekker du i snoren.

Skrevet

Dersom dette skal bli en heftig diskusjon med slike utsagn som dere to over her har, så foreslå jeg at dere flytter debatten over på kranglesiden.

Her er det ikke snakk om rett eller galt, men hver enkelt sin mening. Og den MÅ aksepteres!

Skrevet

Trodde denne debatten var utgått på dato for lenge lenge siden.

Skrevet

Når skal det bli slutt på dette spørsmålet??-kjenner jeg er drita lei av det spørsmålet der.

Hva har det å si om hva folk syns om det eller ikke?-Det blir gjort mange inngrep uansett hva man syns.

Skrevet

IMOT..ta konsenkvensene av det du gjør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...