Gjest Skrevet 14. mai 2008 #26 Skrevet 14. mai 2008 Jeg synes du skulle prøve å være en god venninne for kompisen din, jeg! Han har vel visst det samme som du "og alle andre" har visst, og likevel velger han å bli sammen med henne og å gjøre henne gravid... det er hans valg, deal with it! At det ikke er fornuftig er en annen sak, men det er likevel ikke din sak. Vil du at kompisen din skal få en frisk unge? Si til jenta at hun i det minste ikke må røyke, og helst spise litt sunnere. Vise frem magen er da helt greit... barn er en stor ting for de som skal få dem selv om forholdene rundt ikke er ideelle. Terminen blir jo hennes problem den dagen det blir aktuelt. Om du blir provosert, javel, men det spiller da strengt tatt ikke noen rolle. Jeg kan godt skjønne at du ikke liker situasjonen, men måten du fremstiller det på her får deg bare til å virke sjalu fordi hun vil ha litt oppmerksomhet. Kanskje er det egentlig mest synd på denne jenta, og ikke minst på kompisen din, som har valgt å være sammen med henne, men som har venner som deg som ikke støtter ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå