Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Dama til kompisen min er gravid, hva jeg mener om henne og forholdet deres får være en egen sak, men jeg er ikke positiv til det, og det av flere grunner. deriblandt at hun flipper på ham og begynner å slå og sparke og skrike og kjefte på han, foran all offentlighet... og behandler han som en stor idiot...han er forelsket, og det er synd og se...men nok om d. Hun er da gravid( og hun skulle plent bli gravid da jeg og min kjære fortalte om våres forøkelse til dem to. responsen hennes var: JEG VIL OGSÅ HA! og da hadde de vært kjærester 3 uker...jeg har også tidligere fått høre av "venner" av henne, at hun har siden i høst lett etter en mann soom kan gjøre henne gravid..og nå har hun altså funnet min kompis. Så er hun gravid, og hun har spredd nyhetene verden rundt. Hun er 5 uker på vei(fortalte meg hvilken dag hun sist hadde første dag av siste mens, og spurte om jeg kunne regne termin for henne... jeg fikk termin i slutten av januar på henne på babyverden, men selv går hun nå rundt og sier til alle at hun er 8 uker på vei og har termin i begynnelsen i desember....Hvorfor i alle dager gjør hun d? JEG BLIR SÅ KVALM AV HENNE!!! attpåtil sitter hun og blåser ut magen til den store gullmedaljen, hun syter og klager konstant over plager, og røyker samtidig en 20pakning om dagen mens hyn fråtser i pizza og skumboller......kjerring.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Slutt og syt nå! Kan ikke hun få blåse ut den stolte, gravide magen sin om hun vil? Det er stort å få barn, la henne få styre på. Og 3 ukers forskjell, hva er nå det? For alt du vet har hun vært hos legen og fått en ny termin der. Hun er tydeligvis ikke din beste venninne, derfor forteller hun sikkert ikke deg alt. Og hva du mener om forholdet deres er ikke en egen sak, det har du nettopp blåst utover hele innlegget ditt, og dermed danner du et visst inntrykk i hodet på de som leser dette av hvordan hun er. Lii kvalm selv, jeg nå.. men ikke av henne.. du er minst like ille!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 virker som du er misunnelig fordi du må dele gravid-oppmerksomheten med dama til kompisen..... kan du ikke heller glede deg over at dere får unger som kommer til å bli jevngamle? hva har det å si at hun oppgir en annen termin? er jo hun selv som må forklare dersom hun kommer mange uker over. synes det er koselig med jenter som er stolte over magen sin og ønsker å vise den fram.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 hun forteller meg d meste, hun har nemlig ingen venner å fortelle til...og hun tror JEG er interessert i å høre og vite alt, siden jeg er gravid. Men forskjellen er, at jeg er 7mnd på vei! jada, det er stort og få barn, men man trenger vel ikke å presse ut magen for d? vet ikke om hun presser ut magen eller om hun bare lar vær å holde den inne da, men hun er småfeit, og ser ikke gravid ut i d hele tatt, så d ser nå bare dumt ut faktisk. Og hvis hu er så stolt over å være gravid, hvorfor pomper hu i seg mengder med røyk da fremdeles? Hva jeg mener om forholdet er faktisk en egen sak, selv om jeg la ut deler av den meningen i innlegget over, så er d to forskjellige saker din lille kranglefjert:D
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Hihihi, kranglefjært, that's me!! Men det er jo greit å dele gravid erfaring med noen som er / har vært det uansett. Jeg er ikke gravid nå, men har to barn og snakker masse med en gravid venninne nå om det å være gravid. Trykk henne til brystet og bli smigret av at det er deg hun velger å fortelle alt til, og be henne slutte med den røykingen! Man kan begynne igjen etter man har født og alt det der... Ikke farlig å slutte..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 jeg er ikke misunnelig over å måtte dele noen oppmerksomhet. Det er jo ingen som liker henne uansett, alle fnyser av henne, og kompiser av kompisen min har tilogmed sagt til henne at å bli gravid etter bare 3 mnd, var uansvarlig( hun har ikke holdt hemmelig at hun ikke har bruk prevansjon!!) jeg er 7mnd, har en stolt mage og strutte og stråle med, og jeg får all oppmerksomhet fra vennekretsen våres uansett... hu har ingen venner, og har bare seg selv og typen å få oppmerksomhet fra, til og med moren hennes skammer seg over henne og har bedt henne ta abort. HI
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 stakkars jente, blir hengt ut her av den hun velger å betro seg til. du sier at det er uansvarlig av henne....de er faktisk to om dette, og så lenge hun ikke holdt det skjult at hun ikke brukte prevansjon er det da ikke bare hennes ansvar???? å skrive her at moren hennes skammer seg over henne og ber henne ta abort - ufattelig slemt gjort HI, er virkelig glad jeg har ordentlige venner som ikke baksnakker meg på denne måten
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #10 Skrevet 13. mai 2008 Kanskje det er defor hun oppfører seg litt rart? for å få oppmerksomhet? Når man ikke får det på normal måte og blir oversett av såkalte venner og familie, så tyr man til rare midler for å bli sett.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #11 Skrevet 13. mai 2008 Kanskje du skal,i all offentlighet, kjefte henne huden full fordi hun røyker mens hun er gravid? Stakkars foster
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #12 Skrevet 13. mai 2008 hehe NN 00:13, om du har venner som baksnakker deg eller ikke, det vet du vel fint lite om? ;) hehehe Klart det er begges ansvar med prevansjon, men det som gjør saken så provoserende er jo at hun har vært på sædjakt siden i fjor høst, og reagerer med et; JEG VIL OGSÅ HA! når noen forteller om sin graviditet...som om det var en liten dukke eller en sjokolade vi snakket om..og ikke et liv.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #13 Skrevet 13. mai 2008 Jeg gidder ikke kjefte på henne fordi hun røyker, hun får stå for det selv. Men hun burde kanskje ta et hint, da alle fnyser av henne, og det ikke særlig diskre heller, og det er flere som har sagt det til henne at det er skadelig, men hun påstod da at d ikke var skadelig de 3 første månendene med røyk da....
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #14 Skrevet 13. mai 2008 Herre min hatt, jeg tror jeg også hadde blitt noe irriterende hadde jeg støtt på ei heks som deg!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #15 Skrevet 13. mai 2008 Kan jo hende terminen har forandret seg,etter at hun fikk tenkt seg om.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 14. mai 2008 #16 Skrevet 14. mai 2008 Røyking er bare MINDRE skadelig i de tre første mnd i forhold til de 6 siste, og det er ikke helt sikkert engang, for alt vi vet så kan det jo være kjempe farlig då. Så det kan du jo si til henne. Men jeg syns virkelig at du er råtten mot henne. Har du tenkt på at hun kansje vet at det er ingen som liker henne? Det kan ikke være så lett. Istedet for å være så barnslig som du er nå, så kan du jo kansje hjelpe henne til å bli en bedre person. Og ang "gravidemage" når man er under 3 mnd, man er faktisk utrolig stolt da, og kansje oppblåst. Du virker smålig, og kansje full i hormoner, men helt seriøst, du er vel voksen nok til å hjelpe henne i stedet for å baksnakke henne?!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #17 Skrevet 14. mai 2008 "Hun har ingen venner, og det er ingen som liker henne"??? Så bra at du vet at ingen andre liker henne da! Hvordan kan du vite det forresten?? Hvis du har så mange gode venner, så er verden jammen urettferdig, for du er en av de siste som fortjener det!! HEKS!!!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #18 Skrevet 14. mai 2008 H.I, jeg skjønner deg, haaater sånne damer. Tror de går under kategorien "Sprø", og det med røykinger underbygger bare alt hva jeg mener.
Jelly Belly Skrevet 14. mai 2008 #19 Skrevet 14. mai 2008 Med fare for å være særdeles ufin her må jeg si at HI virker som en god gammal "drittkjerring".. Hva har du med deres forhold å gjøre? Hva har du med hennes levesett å gjøre...? Det skal to til for å lage et barn, så kompisen din må jo ha villet dette han også. Da spesielt siden hun har proklamert til alle at hun ikke brukte prevansjon!! Om du ikke liker henne så stepp opp å si det til henne. Ikke før henne bak lyset ved å innbille henne noe annet. Du er tydeligvis ikke en venn og det trenger hun hvertfall ikke. Hva graviditeten hennes anngår så har vel hun like stor grunn til å være jublende stolt som deg?? Selv om forholdet kanskje ikke er det beste så skal hun bære frem et barn!!! Akkurat som deg!! Og at du kaller kjæresten hennes for en kompis er jo noe latterlig. Hadde han vært en kompis skulle du svelget dine kameler og vært glad på hans vegne!! Det er nemlig det VENNER gjør.. Du sier selv at han er forelsket i denne jenta, ja, så back han opp å tenk på han i stedet for deg selv!!! Han skal bli PAPPA!! Med jenta han er forelsket i..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #20 Skrevet 14. mai 2008 Og der ble HI heeelt stille.. Kansje fordi du innså at du har tabbet deg litt ut nå?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #21 Skrevet 14. mai 2008 Bare for å svare på kommentaren din om baksnakking, jeg kjenner mine venner, ingen i min omganskrets baksnakker noen som ikke er tilstede - og derfor er jeg ganske sikker på at de heller ikke baksnakker meg. Utrolig nok er vi voksne mennesker, er det noe jeg reagerer på som en i gjengen har gjort tar jeg enten det opp med personen eller jeg holder kjeft. - Og sånn oppfører også mine venner seg. Måten du utleverer personen på her har jeg lite til overs for. Hva så at hun sier at hun også har lyst på et barn? Jeg hopper i taket jeg når venner av meg sier de er gravide - og kan fint finne på å si at jeg også har lyst på en til. Klart man blir litt misunnelig når ei venninne skal ha et nytt barn. Derimot har jeg synes jeg det er barnslig av deg å reagere på denne måten, som i mine øyne ser ut til å være fordi du vil ha oppmerksomheten alene.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #22 Skrevet 14. mai 2008 Hva slags skrullete meninger har dere her inne? Ikke rart HI ikke vil være her mer, om hun har dratt da. Hun skriver om et problem hun har og alt hun får slengt igjen er drittkjærring, heks osv....fy flate å slemme dere er! Jeg skjønner deg godt jeg HI. Har selv en kompis som har ei forferdelig dame som er heeeelt crazy! Griner hver gang han går ut på byen, slår han om han sier noe vi syntes er morsomt, brukte hele nyttårsaften på å kjefte på han fordi han ikke hadde spurt om de skulle flytte sammen....og det var etter 3 mnd!!!! Og nå er de på husjakt sammen!! Usj. Det er bestekompisen til forloveden min, og jeg ser på min forlovede at han ikke syntes dette er noe særlig. Plutselig blir denne kompisen hentet midt på fest, fordi hun ikke vil at han skal være borte lenger, og min kjære blir jo da sittende enten alene eller med mange fremmede. Herregud....går det ann??!!! Om de to hrver på seg noe unge, har kompisen en skikkelig case, for da blir han aldri kvitt henne, NÅR han finner ut at hun ikke er god i hodet!
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 14. mai 2008 #23 Skrevet 14. mai 2008 Så slemme alle er mot henne da. Du er jo forøvrig en jævla drittkjerring som slenger det ut her. Bitch.
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #24 Skrevet 14. mai 2008 Ok, ikke et fint innlegg i utgangspunktet, men dere som slenger dritt tilbake er jo ikke et hår bedre selv! Herregud...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #25 Skrevet 14. mai 2008 HI her.. vel, for å "forsvare" hvorfoer jeg ikke har sittet konstant og svart dere, er d nok fordi jeg krøp til sengs og sov godt, og drømte søtt. Ikke fordi jeg innså at jeg var ei heks eller noe som dere påstår her;) for noen heks er jeg ikke. Men jeg kan bare ikke være glad på min kompis vegne, når jeg ser hva som foregår! kompisen min er 18 år! og dama er 24!! Han har ikke levd livet sitt halveis ut engang, og forholdet er helt bak mål. han kommer til å angre seg ihjel! og det kommer til å ende med et brak mellom dem to. Dama er jo spenn gærn i skallen, og barnevernet kommer nok også til å være der ganske ås raskt..ettersom dama har bodd på institusjon pga dopmisbruk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå