Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

20+4 og gått opp mellom 3/4 kg, har ikke spist spesielt sunt hele tiden så litt rart det ikke er mer egentlig :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

26+6 og ca 5 kg, det gár litt opp og ned i forhold til dagsformen. Har vaert stabil rundt 4,5-5kg i 1-2mnd. Jeg hadde ogsá en BMI pá rundt 27 da jeg ble gravid sá jeg behóver ikke á gá opp sá mye heller. Men sliter litt for á holde meg unna snop.

Skrevet

Begynner på uke 26 i morgen, har gått opp 7,5 kg.. Venter bare på vannet i kroppen, da kommer jeg til å se ut.. hehehe...

Skrevet

Begynner på uke 24 i morra og har lagt på meg 4kg.

Forrige svangerskap hadde jeg lagt på meg dobbelt så mye så langt.. Og da holdt jeg meg unna alt snop og brus - denne gangen spiser jeg masse av det.. Er helt hekta på solo, men prøver å begrense meg :P

Men jeg også venter på skikkelig het sommer og masse vann hehe..

Skrevet

I uke 18, har gått opp 3 kg.

Skrevet

Jeg har gått opp en kilo bare. Og er i uke 24 :-) Men så var jeg ganske feit fra før av :-) Har ikke vært kvalm, men det å ikke drikke øl hjelper nok mye:-)

Skrevet

Jeg er 19+4 og har gått opp ca 2 kg :) Og mer skal det bli :P

Skrevet

har kommet opp på startvekta ijenn,var -8 er nå i uke27,er redd jeg skal legge på meg like mye som sist,slanker meg ikke men er sunnere! synes vekten skal være opp til vær enkel! vi er alle forskjellige og jg er overvektig fra før så nå trives jeg med meg selv:0) lykke til jenter!!!! ps: hvor mye er normalt å ha lakt på seg nå??? noen som vet??

Skrevet

Jeg er i uke 24 naa og har gaatt opp 5-6 kg. Jeg synes dette er ganske mye, men det er foerstemann, saa jeg har ingen erfaring fra foer. Er ganske lav (1,62), saa jeg haaper det ikke blir saa voldsomt mange kilo til slutt. Noen som har foedt foer som er rundt samme hoeyde og som var slanke foer de ble gravide som kan dele erfaringer? Synes det meste har lagt seg paa magen og puppene da, saa resten ser litt likt ut egentlig.

Skrevet

Jeg er 13+5 i dag og har hittil gått NED 6 kg... Har vært utrolig kvalm og har mindre matlyst enn vanlig. Skal legges til at jeg har noen kg for mye på kroppen, slik at jeg håper jeg skal klare å ikke gå opp for mye (jeg trenger jo ikke akkurat ammetillegg).

Skrevet

Jeg er i uke 26 idag og har lagt på meg 9 kg! synes det er mye. La på meg 24 kg sist. Ser ut til å gå samme veien denne gabg også! Puh!

Skrevet

Jeg var hos jordmor i går, har gått opp 3,4 kg fra startvekten. Er 19+5 i dag. Men, gikk ned et par kilo i starten på grunn av mye oppkast, så har vel tilsammen gått opp 4-5 kg.

Skrevet

Er 15+1 og har gått opp 6 kg.... Venter tvillinger og slutta med røyken da jeg testet positivt, da var jeg 3+4. Gikk opp de 6 kiloene de første 7 ukene, så har det stagnert etter det. Var ikke kvalm i begynnelsen, men hadde stor appetitt på mat og ikke snop!!!( sikkert pga røykeslutten)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...