Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontrol hos jordmor idag for første gang;) Er havveis om noen dager i svangerskapet. Hadde gått opp ca.4kg;) Var litt spendt på vekta siden vi ikke har vekt hjemme, hehe.. Så var jo ok vektoppgang det synes jeg. Får se åssen det blir i neste halvdel, hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk nesten sjokk sist! Var hos ernæringsfysiolog på torsdag og hadde gått opp 6kg på 6 uker!!!

Men jeg har en del vann som jeg har fått siste ukene.

Hadde bare gått opp 1,6kg til uke 16.

Nå er jeg i uke 22. Håper på å ikke gå opp mer enn dobbelt av dette, men vet av erfaring at det kan bli mer :(

Skrevet

Det høres bra ut det ja:) Sist gikk jeg lite opp i vekt, var nok pga at jeg kutta ut godis når jeg oppdaga at jeg ble gravid. Er nemlig en godisgris til vanlig:)

Kutta ut godisen denne gang og, så har ikke gått opp noe enda....men må begynne å røre mer på meg. Ikke sunt å sitte så mye stille som jeg gjør. Prøver å få med sambo på turer, men han er lat selv;) Så nå skal jeg begynne å gå mer, får ikke til å løpe, da kommer kynnerne som haggel...og bor på landet uten noe treningstilbud for gravide. Så da blir det gåturer. Mye fin natur:D

Lykke til videre i neste halvdel:)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg er 27+ 0 på torsdag og jeg har gått opp 7kg.=)

Skrevet

Jeg er 20 uker og har gått opp 4 kg :)

Blir spennende å se hvor mye det blir til slutt.. I de andre svangerskapene har jeg lagt på meg 10-14 kg :)

Skrevet

var hos legen idag, har gått opp 9 kg er i uke 23. Jeg er tynn til vanlig, synes ikke det ser ut som om jeg har gått opp så mye, men men.

Skrevet

Er i uke 23 og har gått opp 13 kg(!) tenkte jeg ikke skulle gå opp så mye dette svangerskap, men men

Skrevet

Jeg er i uke 15 og har gått ned 4 kg. Aner egentlig ikke hvorfor, for spiser så og si det samme som før, og ikke har jeg vært kvalm heller. Men jeg har nok å ta av, så jeg tror ikke det gjør noe ...

Skrevet

Jeg er i uke 18 og har gått opp 500 gram... Men kiloene kommer nok..

Skrevet

Er 15+ 1 og har gått ned rundt 5 kg på ekstrem kvalme :(

Skrevet

Har gått opp 5,7 og er i uke 17. Har en upåklagelig apetitt, hehe.

Skrevet

Jeg er 26+0 idag og har gått opp 3 kg, men kiloene kommer nok for fullt nå :)

Skrevet

Jeg har gått opp 14 kg og er 25+4 i dag. Lurer på hvordan dette skal ende, har tross alt langt igjen enda. Jeg var dog litt undervektig før jeg ble gravid (158cm og 48 kg) men det får jo være grenser for hvor mye jeg legger på meg om dagen.....stønn

Skrevet

hey:) jeg er 17+4 og har gått opp 0,5 kilo... hmmm, litt rart egentlig, er jo ikke noe særlig feit eller syltynn, trodde man skulle gå opp mer? menmen, d kommer sikkert mange kilo etterhvert, så skal ikke bekymre meg:)

Skrevet

Er i uke 25 og gått opp 5 kilo, men ikke 1 gram på 2 mnd?? Men det kommer vel

Skrevet

Er i uke 24 og har gått opp ca 5 kilo. Går veldig i rykk og napp syns jeg.

Skrevet

27+0 om en time:)

9 kg

Skrevet

Er i uke 17 og på kontroll i dag hadde jeg gått ned 2 kg siden sist kontroll for 6 uker siden. Men det kommer nok snart til å gå motsatt vei regner jeg med! ;o)

Skrevet

jeg får helt vondt i meg av denne vektgreia nå, men har gått opp 11 kilo nå, uke 20....Gjaiks!!! skummelt.... håper d ikke kommer så mange ekstra kilo fremover.. men d ser nå slik ut da... godt den lille har d fint da!!=) det som teller mest!!!!!!=D

Skrevet

27+4 gått opp 5 kg:))

Skrevet

Jeg er i uke 21. Har gått opp ca 5 kg.

Skrevet

Jeg er ikke kommet så langt som resten her, 12+1. Jeg har gått opp 1,5 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...