Gå til innhold

Når pakker man bagen som skal være med til sykehuset?


villevilla

Anbefalte innlegg

jeg har akkurat skrevet ned en liste om hva jeg skal ha med meg:) har ikke så lang tid igjenn.. har bare fire uker igjenn no, så dette er nærmer seg raskt no:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tre og ei halv uke igjen, og ikke skrevet liste eller pakket bagen enda. Når jeg leser disse innleggene går det opp for meg at tiden kanskje er inne. Det kan jo faktisk skje før termin ja... Skal sette meg ned å skrive ei liste nå ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi...jeg er tydeligvis litt treg her. Har under 3 uker igjen, og har ikke pakket noen verdens ting. Får vel finne frem litt i morgen jeg da. Just in case....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Loddengaard, da sitter vi i samme båt. Fødte 11 dager før termin sist, og har fått beskjed nå om at denne også kommer litt før. Men klærne ligger pent i kommoden, og alt annet jeg skal ta med meg surrer rundt inni hue enda. Sliter sinnsykt med bekkenløsning og badet er i 2. etg så jeg får vel bare vente til mannen kommer hjem. Så kanskje bagen blir pakket når jeg skal legge meg i kveld. Stresser ikke med det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 34+4 og har ikke pakket en sokk. har termin 31 juli så tenkte jeg kanskje pakker en av de første ukene i juli. sist kom han 10 dager før så kan jo være denne også kommer litt før da. men uansett jeg pakket alt for mye sist, og føler ikke at det gjøe noe om jeg ikke har med noen bag da vi drar inn. sambo kan alltids ta med noe klær ettepå. men pakker vel om et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har født tre barn, første til termin og bagen var klar. Nr.2 kom 6 uker for tidlig med akutt keisersnitt grunnet morkakeløsning uten forvarsel (var i full jobb)- ingenting var klart..ikke hjemme heller. Nr.3: ..vel, trodde jo ikke jeg skulle være så uheldig at historien fra nr.2 gjentok seg...ingen bag var klar da jeg ble innlagt akutt i uke 35- igjen uten noe forvarsel..Den stakkars mannen min holdt på å leite seg ihel etter ting og tang jeg kom på etterhvert..ble jo liggende på sykehuset en stund. Nå venter jeg nr.4, har 4 uker til termion, er lykkelig for hver dag som går og har hatt bagen klar i 3 uker! SÅ lær av andres feil...det skader jo ikke om bagen er klar i god tid:)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...