Gå til innhold

Fant denne på anonym forum......les!

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

Kjenner du ofte når noe er "feil" for andre å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ja jeg STOLER 150% på min mann. Så dette hadde ikke hendt meg uansett. Vi er enige i hvor grensen går og hvordan vi verner om ekteskapet. Det er sånn vi vil ha det. Og vi har god kontakt med naboene:D Jeg synes absolutt ikke at hun har et rart reaksjonsmønster her, men vi er forskjellige.

Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

Famous last words.

Skrevet

Ikke for andre var ikke det jeg mente. I visse situasjoner kjenner jeg på meg selv at "nei" dette er helt feil for meg. Hva andre kjenner bryr meg ikke , vi er forkjellige og har både ulik moral og oppfatninger når det kommer til slike dilemmaer. Altså forhold,flørting og oppfatning av denne situasjonen..

Skrevet

Det hadde jeg funnet svært underlig. Hvis mannen min går over til naboefruen og drikker vin, samt all of a sudden begynner å vanke i fornøyelsesparker med henne og sende kose mld om det etterpå.. Tja, det hadde jeg reagert på.

Tipper han hadde likt det svært dårlig også, om jeg setter meg på verandaen til den single nabo alenepappaen og drikker vin og reiser på småturer med ham og hans barn. Og sender kose\klemme mld til ham om det i ettertid. Snodig:-\

Jeg hadde ikke bært meg gæærn, men hadde stusset ja. Absolutt. Synes det er en spesiell ting å gjøre.

Skrevet

Hi på innlegget har vært å kommentert igjen,og jeg legger ut her....

*Tjihi* jeg føler meg som "budbringeren" men, syntes dette var en ganske intressant sak å følge med i :)

HI her!

Takk for svar!!

Normalt sett er jeg ikke veldig sjalu, men denne venninnen min ber stadig mannen min om hjelp til ting.

Hun sier ofte til meg om at jeg er så utrolig heldig som har en slik flott mann.Hun sier det til han også,at han er så snill,så flott far osv......

Hun sier mange ganger at sønnen hennes trenger en farsfigur,og at sønnen hennes sikkert hadde likt å trene det samme som min mann(Dette har hun sagt flere ganger da mannen min også står der).

Jeg vil ta det opp med henne også, pga at hvis hun er min venninne,så respekterer hun at jeg sier fra hvordan det føltes for meg.Jeg skal ikke ødelegge vennskapet, men vil bare si fra,slik at det ikke gjenntar seg.Jeg skal heller ikke nekte min mann å snakke med henne/hjelpe henne, men hvis jeg er bortreist,ser jeg at han ikke går på besøk til henne.

Så dette som skjedde i helga,ble faktisk litt for mye rett og slett.

Jeg vet at de ikke har noe forhold,men ser helst at deres vennskap holder seg på samme nivå som jeg har til hans kamerater.

Anonym

Skrevet

Jeg hadde syntes det var hyggelig gjort av mannen min å ta henne med ut og gjøre noe gøy sammen med henne. Det høres ut som om hun kan være ganske ensom til tider og tydeligvis satte hun stor pris på hans omtanke. Hvis jeg var deg, ville jeg vært stolt av ham og stolt på ham, og ikke bitchet over at han åpenbart er et fantastisk menneske.

Skrevet

hehe:)... min mann hadde blitt RASENDE og POTTESUR om det hadde vært meg og en mannlig nabo, men ikke sikkert han hadde sett problemet om det gjaldt ham selv. mannfolk vet du:) Synes din mann burde ha holdt litt avstand, ja.

Skrevet

Skjønner ikke helt problemet her jeg. Er det så grusomt at far og barn har hatt en hyggelig helg, sammen med nabodama og hennes barn??

Hvor mye (eller kanskje lite....) tillit har du egentlig til mannen din?

Og har du en oppfatning om at alle kvinner som er single, kaster seg over første og beste mann, uansett om de er gift eller ikke?

Som singel mor er det ikke nødvendigvis en selvfølge å ha selskap av andre mennesker, voksne med eller uten barn, en helg. Tenker hun syns det var supert å ha voksenkontakt samtidig som barnet hennes koste selv om det er stor aldersforskjell på barna. Betyr ikke at hun prøver å komme i buksene på han av den grunn vettu.

Men fortsetter HI sånn mistenkeliggjøring, er det vel begrenset hvor lenge mannen gidder å bli.

Skrevet

Herregud...Ka svar dette er da?? Er jo lov å være LITT sakelig da!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

De kan vel ikke ha drukket så mye vin mtp at de hadde ansvaret for to barn. Og mannen din slapp jo å stresse med middag og sånt.

Og i fornøyelsesparken så var det jo en ekstra mann og barn med, så dette blei jo ikke bare de to, men 3 voksne og 3 barn.

Hva hvis det var slik at dama ikke var singel, men mannen hennes var bortreist slik som deg? Hadde alt vært greit da?

Skrevet

Signerer Ugl@ på denne ... hadde gått rett i angrep om noen "truet" familieidyllen min :-)

Skrevet

Huffamei. Tenk at mannen hadde det gøy mens hun var borte.

Hva i alle dager er problemet egentlig? Hvor mye kan man omgås en singel person av motsatt kjønn før det er for mye da?

Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig sjalu. Det er jeg sikker på. Jeg hadde snakket med mannen, fortalt det hvordan det følels. Jeg også syns det var altfor mye. Forhåpentligvis skjønner han hvordan det oppleves for deg. Og gjør endringer som dere begge kan leve med. F.eks at dere besøker naboen sammen.

Skrevet

Vanskelig å si hvordan jeg hadde reagert; kanskje jeg hadde blitt litt sjalu, kanskje ikke. Kommer ann på alt.

Men etter å ha lest innlegget, tenker jeg at jeg skjønner godt at nabodama syns det er koselig med litt mannlig kontakt, (vanlig kommunikasjon som ikke har noe med sjekking og dating å gjøre) og jeg skjønner godt at mannen syns det er ok med litt positiv oppmerksomhet fra ei jente som ikke er kona. Det er vel ikke så rart ?

Så vidt jeg kan lese av innlegget, har det ikke vært noen form for upassende kontakt, og det har sikkert vært oppfriskende for begge parter:-D

Tror jeg hadde unnet mannen min såpass:-D

Skrevet

sån som HI (anonym) er det mange av, derfor holder jeg meg langt unna alle pappaene til barna rundt om. er så lei av "ikke ta mannen min" blikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...