Lovemychild Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Ser hun ber om at noen legger den på Skravle (så da gjør jeg det da ****************************************************************************** Jeg var bortreist i helga, og min mann var hjemme for å passe barnet vårt. Vi har en nabo,som også er blitt en venninne av meg.(Hun er singel) På lørdag hadde hans foreldre barnet vårt fra ca 11-17,for han skulle hjelpe en kamerat.Da han kom hjem,traff han nabodama,som inviterte barnet vårt inn for å leke med sønnen hennes.Han gikk hjem og dusjet,og gikk for å hente barnet vårt.Da han kom dit,holdt hun på med middag,og hun inviterte han og barnet vårt til middag.De ble der over to timer,barna lekte og min mann og nabo damen satt på terrassen og drakk vin. På søndagen var de fire + en kamerat og hans barn i en fornøyelsespark hele dagen.Hun kjørte med min mann og barnet vårt + hennes barn. Hun sendte min mann mld på kvelden ,takket for en hyggelig dag,skrev han var så god med ungene, og avsluttet med "klem fra oss". Min mann hadde svart på mld, med "takk det samme Klem fra oss". Jeg syntes dette ble alfor mye i løpet av en helg,syntes faktisk det var respektløst overfor meg å sitte å drikke vin,spise middag sammen,kjøre sammen til fornøyelsesparken og være der hele dagen sammen.... Det skal også sies at hennes barn er 10 år, og vårt barn er tre år,så de leker svært sjelden sammen. Hun er også desperat etter å få en mann,dater stadig via nettet osv. Min mann klarer ikke se at dette faktisk ikke er riktig, men vet at han hadde reagert på samme måte om jeg holdt på slik med en singel nabo mann. Hva syntes dere,overreagerer jeg her,eller ble dette litt for mye ?? Fint om noen kan legge denne ut på skravle for meg! Takk! Anonym
snirkeline Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Jøss,da hadde jeg nok blitt bra gretten.Syns både mann og veninne har tråkket over streken her
Lovemychild Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 Jeg syntes også at dette var en "ufin" ting å gjøre mot HI. Dette burde tas opp med henne også,si hva du føler.
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Tror det er helt vanlig at en mann ikke ser problemet her. Min mann hadde sikkert gjort det samme. Jeg hadde sagt at det var litt mye - og at vi fremover kunne gjøre ting sammen med henne som en familie. Min mann hadde helt sikkert da sagt "ingen problem!" og så var den diskusjonen over. Hold venner nære, men fiender enda nærmere!
Vrimle Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Synes ikke du skal være så påpasslig jeg. Hvis du stoler på din mann, så kan da ikke dette ha noe å si! Ville bare vært glad de hadde hatt ei koselig helg og funnet på ting om jeg var deg..
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Litt frekt av henne og en smule naivt av ham. Jeg kan forstå at Anonym reagerer her. Aldri vært i situasjonen selv, men ville nok "markert revir" og det temmelig kraftig også.
yasmina Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Jeg maa si at jeg ikke syns det var saa ille. De fant vel ut at de kunne gjoere noe sammen den kvelden og det bvar da ikke engang bare dem. Der var jo enda en kompis med.... Hvis dette er snakk om den ene gangen du var bortreist saa syns jeg nesten han maa faa lov til aa vaer elitt med naboen uten at det blir problem og heller vaere glad for at de koste seg. Er du derimot borte veldig ofte og dette blir en vane saa skjoenner jeg at du kan reagere, da er det fort aa bli usikker.Selv om jeg egentlig mener det ikke burde vaert et problem da heller saa syns jeg da at mannen burde respektert deg og dine foelslser siden han sikkert har andre kompiser han kan vaere med.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Jeg håper inderlig du kødder. Hvis ikke, håper jeg virkelig mannen tar med seg ungen og flytter inn hos naboen, for å leve med sånt snurpfitteri som det her unner jeg da ingen.
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Skal selvfølgelig ikke gre alle under en kam, MEN; man skal aldri, aldri undervurdere menneskers handlinger basert på sterke følelser for andre. Det er ikke få ganger utenkelige ting skjer pga lidenskap, kjærlighet osv osv. Håper mannen din respekterer at du sier stopp.
Lovemychild Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. mai 2008 Ser at hun som skrev innlegget,har nå kommentert litt mer inne på anonym.Gå og les der-jeg skjønner hvertfall godt at hun reagerer.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 13. mai 2008 #11 Skrevet 13. mai 2008 Ser fremdeles ikke hvorfor du skal sette fotlenke på mannen din og steine naboen på torget for at de hadde det bra mens du var borte. Fremdeles meningsløst reaksjonsmønster.
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #12 Skrevet 13. mai 2008 Synes ikke det var så ille jeg da...Ikke noe vits å sitte å sture i hvert sitt hus når barna (til tross for aldersforskjell) går godt i lag, og man er naboer. Den dagen i fornøyelsesparken var det jo en tredje kompis og barnet hans med. Er damen hans sur også da eller ? Jeg for mitt vedkommende stoler såpass på samboeren min, og jeg hverken forventer eller forlanger at han skal la vær å være sammen med andre kun fordi de ikke er menn.
jentebanden Skrevet 13. mai 2008 #13 Skrevet 13. mai 2008 Jeg hadde nok ikke likt det, men det er vel heller ikke verdens undergang. Kan tenke meg at han bare syns det er hyggelig, ikke noe mer. Det er ikke hans skyld at hun er desperat. Hvis hun hadde spurt om å få sitte på, og hun sendte han melding, insisterte på at han skulle spise der etc. er det ikke så enkelt å si nei. Han syns nok det var hyggelig med selskap han også. Ikke bli sint på mannen for dette!
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #14 Skrevet 13. mai 2008 Syns du overreagerer! Hvis mann og barn har hatt en flott helg ville jeg tenkt på det fremfor min egen sjalusi... Hvis han hadde spist middaghos henne uten barn syns jeg det hadde vært anderledes. Hadde blitt veldig trist hvis min samboer ikke stolte på meg.
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #15 Skrevet 13. mai 2008 Jeg synes det er en overreaksjon. Det som blir beskrevet er jo bare hyggelig samvær til barnas beste. Kommentarer om at hun også vil ha en mann er da ikke noe å reagere på hvis det bare blir sagt tilforlatelig. Jeg hadde aldri tatt det opp med henne. Hvis jeg hadde vært såpass sjalu hadde jeg tatt det opp med mannen min.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 13. mai 2008 #16 Skrevet 13. mai 2008 jeg forstår at anonym reagerer her... jeg hadde nok også reagert å gidd besjed til min man..
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 13. mai 2008 #17 Skrevet 13. mai 2008 Hmm.. hadde nok tygd litt på denne, men stoler fullt ut på mannen min, og hadde forsøkt å tenke sånn at "det er jo fint at han og sønnen vår har kost seg i helga". Vi har et veldig godt forhold til våre naboer her vi bor, som også er våre gode venner. Så her omgås vi på kryss og tvers. Men ingen av oss er single, så kanskje det hadde vært en forskjell.. Men jeg ville gitt min mann tiltro i denne saken, ja. Hadde dog sikkert fulgt litt ekstra med HENNE i fortsettelsen, for å huke tak i hva hun egentlig var ute etter.
mamma&urokråka Skrevet 13. mai 2008 #19 Skrevet 13. mai 2008 Det hadde ikke gjort meg noe. Jeg stoler på mannen min, og det kan jo hende at naboen ikke kjenner så mange med barn og syns det er koselig å gjøre noe sammen med noen andre med barn, selv om ikke barna er i samme alder. Jeg føler det i alle fall ofte sånn at når jeg er med venner som ikke har barn, er gutten min litt "i veien" for det er så mye styr med han. Da blir det til at jeg er med de som har barn og som har mye styr med sine også.. Skjønner at du kanskje syns det var litt rart at det akkurat skjedde da du var bortreist, men mannen din fortalte deg jo alt som skjedde, så virker ikke som det er så veldig "hemmelig" og derfor sikkert ingen følelser inne i bildet...
Nora Liza Skrevet 13. mai 2008 #20 Skrevet 13. mai 2008 Enig med hun som mente dette var snurpfitteri.
Anne-B. Skrevet 13. mai 2008 #21 Skrevet 13. mai 2008 Det hadde jeg ikke likt nei. Middag og vin er for romantisk, men samtidig så har jo mannen vært ærlig. Det er bra. Men samboeren min pleier å stikke inn til naboen og drikke te eller kaffe, sønnen hennes og eldste vår pleier å leke sammen. Jeg ser ikke noe galt i det, men det er jo fordi jeg kjenner henne godt og vet hva slags menneske hun er.
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #22 Skrevet 13. mai 2008 Eg ser ikkje heilt at dette er eit problem. Men fytti kor vanskelig det må vere å vere singel, du blir jo mistenkeliggjort kun utfra sivil status.
cherry coke Skrevet 13. mai 2008 #23 Skrevet 13. mai 2008 Ja, sant? Når man er singel kan man jo nesten ikke prate med en mann, for da er man ute etter han...Har opplevd et par ganger at damer ikke tør å la meg prate med mannen. Sier ikke det litt om tillitten i forholdet da? Om man ikke stoler på single damer, bør man jo stole på mannen sin? Og jeg er singel, men det hadde aldri falt meg inn å rote med noen som er i et forhold.
sannamin* Skrevet 13. mai 2008 #24 Skrevet 13. mai 2008 Du overreagerer absolutt ikke!! Mannen min hadde blitt råsur og lurt på hva i all verden jeg hadde holdt på med hvis det hadde vært meg. Den samme reaksjonen hadde jeg reagert med. Man kjenner når noe er "feil" å gjøre. Jeg hadde blitt sint hadde det vært min mann ja. Og når alderforskjellen er så stor på barna...tydelig at ho ønsker seg en mann. Så her må du fortelle mannen sannheten og si med klartekst hva du synes, det har du sikkert allerede gjort da:)
☆Anonymia☆ Skrevet 13. mai 2008 #25 Skrevet 13. mai 2008 forstår at HI reagerer ja...hadde reaget jeg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå