☆Anonymia☆ Skrevet 13. mai 2008 #28 Skrevet 13. mai 2008 wow =)=) gartulerer så utrolig mye snuppa =)=) KLEM!!
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #34 Skrevet 13. mai 2008 Gratulerer så mye med spire:) Jeg er heldigvis IKKE misunnelig hehehehe:)
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 13. mai 2008 #38 Skrevet 13. mai 2008 Gratulerer!!:-) Her blir det også termin på samme termin dato til datteren min...22 oktober begge ganger...vi er vel flinke og planlegge da:-)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #40 Skrevet 13. mai 2008 Gratulerer med spire:-) Michelle er forresten et nydelig navn!
WP-TLogPeanut Skrevet 13. mai 2008 #44 Skrevet 13. mai 2008 Gratulerer så masse masse fra meg her og Henger meg på Leader, er ikke det grann misunnelig jeg heller, hehe Håper du får et fint svangerskap da
"husmor"med lille Nora Skrevet 13. mai 2008 #45 Skrevet 13. mai 2008 GRATULERER!!!!!! Lykke til videre i svangerskapet=)
soleie med fanten:) Skrevet 13. mai 2008 #47 Skrevet 13. mai 2008 gratulerer:) gleder meg sånn til etter sommeren. da skal vi begynne å prøve på nr 2:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #48 Skrevet 14. mai 2008 Takktakk alle sammen! ) (Har ikke fått svart før nå, nettopp kommet hjem til Kløfta etter en lang biltur fra Åfjord/Tr.heim! *sliten etter 12timer på veien*.. ;o) )
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 14. mai 2008 #49 Skrevet 14. mai 2008 Gratulere så masse masse masse med graviditeten.. jeg er 5 uker i morgen skal ha 12 januar:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #50 Skrevet 14. mai 2008 Hehe, da får vi se hvem som får først! ;o) Lykke til videre! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå