Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Etter mye om og men, tanker og penger (kjøpt endel tester) ++ så har jeg fått det bekreftet! Jeg er gravid! Satt på første forsøk også gitt! hehe Jeg er nå i uke 7. Det morsomste er at jeg har termin samme dato som sist! 2.januar! Hehe, dette blir spennende:) Gleder meg kjempemasse! =)
silhah og emilie Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 oioi gratulerer så masse:) misunnelig jeg nå ja
Monajenten Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 JEG VISSTE DET!!!!!!!!!!!!!! :-D Så du ikke innlegget jeg skrev til deg i natt???? Du var jo på terminlisten, og så likevel så hadde du skrevet i et innlegg "hvis du får positivt svar snart..." LURINGEN!!!!!!! Gratulerer kjempemasse;-)
idamor & lykketrollene Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 gratulerer masse!!!..så spennende=)*sjalu* =)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 12. mai 2008 #10 Skrevet 12. mai 2008 Gratulerer! Såååå misunnelig!
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 12. mai 2008 #15 Skrevet 12. mai 2008 told u so men kejmpe glad på dine vegne nå, JEG SKAL BLI TANTE =D johoooo!! gratulerer forresten, hehe
FrøkenSprøken Skrevet 12. mai 2008 #16 Skrevet 12. mai 2008 Gratulerer så myyye:) Det blir jo kjempekos! Hvorfor tok det så lang tid å få positivt svar, da?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 12. mai 2008 Takktakk alle sammen! ) Studentmamma: Jeg vet ikke helt, men var slik med Daniel også.. Testet sent. Mona: hihi Jeg er en luring! Elisedama mi: DU får ikke bli tante til lille Michelle/ Jonas hvis ikke du blir smelt på tjukka også.. ;o) hehe
<3Lykkelig<3 Skrevet 12. mai 2008 #20 Skrevet 12. mai 2008 Gratulerer så mye da Jeg skulle egentlig ta planlagt ks 2 jan, men det ble heller haste ks 23 des. Lykke til videre i svangerskapet
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #21 Skrevet 13. mai 2008 Gratulerer så MYE!!! :-) Nei, dette her blir stas ja, at lille Daniel skal bli storebror og greier :-) Håper du får et fint svangerskap.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 13. mai 2008 #22 Skrevet 13. mai 2008 Gratulerer!:-) Men du visste det vel allerede selv om testene ikke viste det før nå...jeg har i alle fall tenkt at du var gravid. Når blei Daniel født i forhold til terminen? Blir spennende å se om det blir en 08 eller 09-baby...kanskje det blir selveste nyttårsbabyen!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #23 Skrevet 13. mai 2008 Ugl@: Kjempestas! hehe =) Gleder meg sånn til å se han kose me babyen++ Riga: På sett og vis visste jeg det ja. Altså.. Jeg vet at både jeg og vi kvinnelige familiemdlemmene (hihi) er veldig fruktbare. For det andre visste jeg at jeg helt sikkert ville komme til å teste sent siden jeg gjorde det med Daniel også. Jeg har hatt masse tegn, kastet opp innimellom og vært kvalm. Hatt stikninger og alt slikt jeg hadde med Daniel. Og når mensen er helt borte også, så måtte det jo være noe. Hadde vært noe annet om mensen ikke var kommet og om jeg ikke i det hele tatt NOEN symptomer på gravidiet. Da ville jeg stusset mer. Daniel kom 3dg over termin. Hehe, hadde en konkurranse med *ale* i 06 om nyttårsbabyen. Ingen av oss vant, men jeg var først! Kanskje jeg kan få nyttårsbabyen denne gangen!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 13. mai 2008 #24 Skrevet 13. mai 2008 Hehe, da får du en sjanse til i konkurransen...må bare finne deg noen på bim som vil være med!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #25 Skrevet 13. mai 2008 Hehe, jepp! ) Så på terminlistene, var endel som gravide rundt den tiden.. Blir nok en liten konkurranse der ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå