Gå til innhold

"Jeg syns jeg er den beste av alle"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du "lar deg lite provosere", men du irriterer deg altså grønn? Knegg. Ok.

"Stakkars barna deres"-kortet ditt kan du stappe inn igjen der det kom fra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ta feil. Det gjør jo ekspertene hele tiden også. Motbeviser seg selv. Jeg sa jo at jeg var en ekspert. Jeg gir meg ikke ut for å være noe annet enn det jeg er.

Skrevet

To tips:

Ikke fordel alle kommentarene dine på tusen innlegg. Det er utrolig forvirrende, for ikke å si graverende for måten du fremstår på. Du minner om en sinnsforvirret kanin.

Og ikke kom med så banale antagelser om folk som du ikke vet noe om. Til nå har du bare greid å lire av deg tullprat om at her er man så sure, og her evner man ikke å se det positive i ting. Hva vet vel du om det? Du er på en jævla krangleside. Folk kan vel utmerket godt se noe positivt i ting, de bare uttrykker det ikke her inne.

Her er en tier; kjøp deg litt omløp som du kan injisere i toppetasjen.

Skrevet

Du tar helt feil kjære Bærkorg Måkeskrik

Jeg mener selv at jeg vet hva som er best for meg.

Jeg er så glad for at du evner å se det positive i ting. Det gleder meg stort :-)

Skrevet

"Jeg kan ta feil. Det gjør jo ekspertene hele tiden også. Motbeviser seg selv. Jeg sa jo at jeg var en ekspert. Jeg gir meg ikke ut for å være noe annet enn det jeg er. "

Noen andre som slet med å følge det resonomentet?? Hahaha...

Skrevet

Da er vel mitt oppdarg her ferdig.

Jeg er ikke helt dum. Å generalisere kommer det ikke noe godt ut av. Det er ikke sånn an jeg mener alle. Og du har ikke skjønt hva jeg mener desverre

Skrevet

Du har ikke skjønt hva hun mener, desverre...

Skrevet

Mange som ikke er sure. Men mange får sure svar. Og det irriterer meg. Selv syns jeg ikke jeg gir sure svar. Jeg er ikke sur engang. Men det kanskje oppfattes som det allikevel.

Skrevet

Nå har du altså lest alle innleggene mine i denne tråden (antageligvis), og det eneste du evner å oppfatte er at jeg tilfeldigvis skriver at du mener at 'alle' er sure. Sukk...

Det betyr bare at du ikke er i stand til å skjønne nyanser i skriftlig kommunikasjon, slik jeg trodde. For det var virkelig ikke budskapet mitt, og det skulle det ikke være så vanskelig å skjønne.

Oppdraget ditt er ferdig, ja, du kan ringe Mars og be dem om å hente deg igjen nå.

Skrevet

Jeg er voksen dame. Og snakker alltid hyggelig til folk. Og jeg like at andre snakker hyggelig til meg. Klart det kan jeg ikke forvente her. Jeg måtte prøve det ut. Hvordan er det å bli møtt med andre som lar seg provosere. OG hvordan er det å bli møtt når en uenig.

Skrevet

Ut i fra hva jeg har lest fra denne damen i tråden her, føler jeg meg på langt nær fattigere om jeg ikke heeeeelt har skjønt omfanget av meningene hennes, gitt.... :-p

Skrevet

Jeg gjentar: Du er på en k r a n g l e s i d e. Har du noen gang hørt noen krangle på en hyggelig måte?

Skrevet

Jeg har omtrent aldri kranglet. Jeg ville prøve. Og jeg egner meg ikke, desverre :-(

Skrevet

Jeg liker å finne ut av ting, prøve ting. Og nå har jeg gjort det. Dette er ikke noe for meg. Det er min konklusjon. Dere får fortsette

Skrevet

Du virker kanskje litt surere nå enn da du startet med halleluja-preiket ditt. Kanskje du kan betale betale noen for å hjelpe deg litt videre i debatten? Det virker som du har kjørt deg litt fast.

Skrevet

Jeg er ikke redd for innse feil. Det er slik jeg lærer. Jeg passer ikke inn her. Sånn er det. Jeg er like lykkelig allikevel

Skrevet

Aldri kranglet? Vel, best du rusler tilbake til bobla di. Det kan være hardt her ute i den virkelige verden.

Skrevet

Misjonær,ja...det var det ordet jeg lette etter....:-p

Skrevet

Måkeskrik. Det er ikke det. Jeg vil heller si at det er du som lever i din egen boble verden.

Skrevet

ved at du tror at du er den som har rett. Jeg har rett for meg selv. Og så kan du ha rett for deg selv. Du er ikke noe bedre enn meg

Skrevet

Ja, det er vel det eneste som kan provosere meg. Syns det er lite. Så bruker jeg jo min egen målestokk og ikk din.

Ja, jeg syns synd på de barn som har negative mødre. Måten de snakker til barna sine på, alltid i negativ tone. Om ikke disse mødrene er her på kranlesiden. Så har jeg hørt dem andre steder.

Skrevet

Oi, dette utviklet seg jammen til å bli en meget informativ tråd. Dog noe forstyrra....

Bra jobba, tealine!

Men til en annen gang kanskje du skulle prøve å begrense svarene dine? Blir litt bortkastet når 60% av svarene er fra en selv!

Kanskje du bør vurdere å skrive dagbok i stedet for å forville det "positive" pjattet ditt på kranglesiden?

Skrevet

Gurilann... Er ikke ordentlig krangling det her. Bare masse svada og tull.

Skrevet

kanskje Linn har en ukjent tvilling?

Skrevet

Til og med Linn er ikke SÅ til de grader på jordet! Hahaha, dette minner jo mer om Nøffemor meets Hari Krishna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...