Gå til innhold

"Jeg syns jeg er den beste av alle"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker dere det om dere selv? At mine meninger er de beste, mest riktige.

Blir dere irritert når noen har slik holdning?

Jeg vil ha det beste, og det fineste.

Jeg er ikke slik, tenker jeg om meg selv. Men på en mening er jeg. Og det å respektere andre. At andre kan ha sine meninger og syns hva de vil. Det syns jeg er det mest riktige.

Jeg har jo også mange andre ting jeg syns er bedre enn hvordan andre gjør det.

Har dere noen eksempler på hvor dere syns dere er best av alle. Eller en mening dere syns er den mest riktige. Moro å høre :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette en debatt om folk syns det er riktig å røyke eller ikke?

Eller er det lov for meg å si at jeg setter enormt stor pris på folk som har selvtillit og tro på seg selv? Folk som er fornøyde med noe de har gjort eller står for?

Jeg har god selvtillit og jeg vinner mye på det i mange situasjoner. Kanskje ikke her inne, men de her som kjenner meg i RL kan jo uttale seg bedre om det enn meg...

Skrevet

Har du latt deg inspirere av politimester Bastians kardemommelov?

Skrevet

JAPP, klart du har lov til å si det :-)

Grunnen til at jeg la ut innlegget er at jeg syns mange blir så bombandert etter å ha lagt ut et innlegg. Så jeg tenkte å lage en tråd der en kan skrive et område eller noe de syns er best/ bedre enn andre. Eller noe annet positivt om seg selv. Eller om en blir provosert at andre tror de er bedre enn andre.

Jeg tror at de fleste mener jo at de har rett. Om leveregler, tanker, ideer, røyk, ikke røyk, smokk, ikke smokk. For meg er det likegyldig hva andre mener, jeg tror jo på det jeg mener. Og jeg syns alle må få si sin mening, om jeg liker det eller ikke, er uenig eller ikke. Det er lov å bli irritert, og sint på andres holdninger. Men man kan ikke frata andre retten til å si hva de mener for det. Jeg prakker ikke mine meninger på folk.

Bra du har god selvtillitt, det kommer godt med :-)

Jeg har også god selvtillitt, stort sett.

Skrevet

Kjenner du noen som er imot fred da?

Skrevet

Men jeg er ikke helt enig med deg likevel.

For her befinner vi oss på et nettforum med mange ukjente som ikke nødvendigvis mener det de sier, eller sier det de mener..

Og det å tøre å si imot en herskare hormonelle 19- 20 åringer gir en ikke automatisk de beste skussmål her akkurat. Så om noen på bim måtte synse eller mene det ene eller det andre tar jeg rennefart og nyser i!

Og har andre forskjellige meninger fra mine gir det bare litt krydder i hverdagen, og er en finfin mulighet til å både diskutere litt OG krangle litt....

Skrevet

Kjenner nok ingen personlig, men hør med Mullah Krekar?

Skrevet

For meg så er krangel og uenighet grobunn for ufreden i verden. Det er vel en del av være mennesket. Vi er alle født med det mørke i oss. Nei, jeg er ikke misjonær. Men intresert i psykologi

Skrevet

Hvis du vil krangle, så har du kommet til riktig sted. Hvis du derimot på ramme alvor tror at positivitets-psykosen din vil ha noen effekt her inne utover det å være bajseblink, så bør du ta en raincheck.

Beklager, jeg mener selvfølgelig 'positivitets-psykologien'.

Skrevet

ja, men det er jo moro om noen kunne blitt litt provosert

Skrevet

Hvis du er oppriktig interessert i psykologi kan det fort være et sted å lete etter diverse psykotiske personer, ja. Men noe sted for en misjonær er nok dette ikke.

Skrevet

hvordan klarer dere å være så sure hele tiden? jeg klarer ikke å fatte det

Jeg er nyskjerrig

Skrevet

en krangel sies å være sunt, og jeg kan krangle

Skrevet

Siden du er interessert i å finne ut hvordan menneskesinnets mekanismer utløser hverandre, så kan du jo begynne med dine egne. Spør deg selv: 'Hvorfor oppfatter jeg alle som sure hele tiden?' Informer oss gjerne om hva du kommer frem til. Hvis du i det hele tatt evner å finne ut noe.

Skrevet

Dere må jo ikke svare på innleggene mine. Det velger dere jo selv :-) :-)

Eller blir dere så sinte, over et lite dryss av positivetet.

Skrevet

jeg studerer meg selv, og er ganske ekspert på området :-)

Skrevet

'Ekspert' er tydeligvis ingen ekslusiv tittel lengre.

Skrevet

mener ikke at alle er sure. Bare de som er det. Jeg vet jo ikke hvem som leser dette, og hvem som kommer under kategorien. Det vet jo en selv best.

Skrevet

Det som irriterer meg mest av alt, er de som er så negative, ikke klarer å se det som er så positivt. Og hvor finner jeg dem .HER.

Jeg har ingen slike i min omgangskrets. HVORFOR? fordi jeg liker bedre å være sammen med de som er mer positive.

Ellers lar jeg meg lite provosere.

Skrevet

Du har jo tydeligvis gjort deg opp en mening om at noen er sure, når du sier nettopp det. Og nå sier du at du ikke vet hvem som inngår i den sure kategorien? Skjønner du at du virker rimelig fjern nå?

Det å oppfatte andre som sure på et forum som dette handler vel så mye om hvordan din egen hjerne fungerer, som andres. Det er nemlig ikke gitt at jeg er sur selv om du synes det ser slik ut. Det kan faktisk være at det er mange nyanser i mine innlegg, som du ikke oppfatter.

Å fange opp slikt fordrer riktignok en smule innsikt, da, for ikke å si selvinnsikt. Det kan man jo ikke kreve av hvem som helst, og spesielt ikke folk som kaller seg eksperter på områder de overhodet ikke forstår seg på.

Skrevet

Ta det med ro, Jeg blir ikke værende her så lenge. Noen er så ufyselige at det er til å spy av. Det irriterer meg GRØNN.

Jeg har et lykkelig liv, som er mer verdt å bruke tid på, enn her med negative sure kjerringer. Stakkars barna deres . Er det rart verden blir som den blir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...